Foros ›
Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 13:29
Asunto: Re: Nocturna Vilagarcía 2012

zatopek escribió:
a min tamen pareceume unha boa organizacion...o que non sei seguro e gustariame se alguen me podia confirmar e a distancia exacta...non creo qeu sexan 8000 metros, porque enton estou en plena forma, jajaja

levo un Garmin Foreruner 405 e doume 7.650

e de 8.000 nada,en todo caso Championchip fala de 7.800
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 15:06

O circuito era prácticamente igual o do 5km galego.Podría haber unha pequena diferencia no xiro de retorno pero estamos a falar de metros mínimos.O meu GPS deu 7640 metros.
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 16:39

Organización perfecta. Boa idea de entrega-las camisetas co dorsal para que non haxa problemas despois. o meu GPS marcou 7.660 metros
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 19:36

o final eses 10 metros arriba ou abaixo poden ser simplemente de como trazamos o circuito por adiantamentos e demais.
kinesia

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/12
4 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 19:45

Hola. A mí la carrera me gustó mucho y la organización bastante bien.

Pero hubo un error muy grave con las inscripciones. Comento mi caso:

En este foro estaba anunciado que se podía apuntar hasta las 22 h. del día 27 (Viernes), pero en Champion sólo era hasta las 10 de la mañana de ese día. A las dos de la tarde hablé con los de Champion y me dicen que tengo que hablar con Deportes de Vilagarcía, hablo con ellos y me anotan temporalmente y que una hora antes hable con la organización. Ningún problema, pero como yo había 30 personas más, al darme el dorsal hablan entre ellos y comentan que no se acepte a nadie más.

Hoy ví uno de los carteles que anunciaban la carrera y ponía claramente que se podía anotar uno hasta 45 minutos antes de la carrera; y por encima en las notas de organización anunciaban que de forma ocasional el mismo día de carrera se podría hacer alguna anotación "especial".

Yo sinceramente, tantas discrepancias no las entiendo y por supuesto las critico (y eso que yo pude correr), pero me parece muy mal por la gente que se acercó y no lo dejaron anotar.

Para el año volveremos.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 19:57

kinesia escribió:

En este foro estaba anunciado que se podía apuntar hasta las 22 h. del día 27 (Viernes), pero en Champion sólo era hasta las 10 de la mañana de ese día. A las dos de la tarde hablé con los de Champion y me dicen que tengo que hablar con Deportes de Vilagarcía, hablo con ellos y me anotan temporalmente y que una hora antes hable con la organización. Ningún problema, pero como yo había 30 personas más, al darme el dorsal hablan entre ellos y comentan que no se acepte a nadie más.

Hoy ví uno de los carteles que anunciaban la carrera y ponía claramente que se podía anotar uno hasta 45 minutos antes de la carrera; y por encima en las notas de organización anunciaban que de forma ocasional el mismo día de carrera se podría hacer alguna anotación "especial".

Yo sinceramente, tantas discrepancias no las entiendo y por supuesto las critico (y eso que yo pude correr), pero me parece muy mal por la gente que se acercó y no lo dejaron anotar.

Para el año volveremos.

bueno,podo entender que algunha xente sea duda asta ultima hora por diversas causas.
pero o problema de facer inscripcions no mismo dia e que todo dios deixa as cousas asta o ultimo momento,e creo que eso tampouco e asi.

en cantidade de carreiras que son o domingo se cerran as inscripcions o miercoles anterior e nadie se queixa.

aqui certamente o fallo e deles por anunciar un horario que non era real,pero bueno. a reflexion de non esperar a ultima hora queda ahi.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 20:03

kinesia escribió:

Para el año volveremos.
Eu fun un deses que quedou fora pero corrin sin dorsal..
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 20:44

juandertaker escribió:

Me hacen una gracia los que corren sin dorsal y encima lo cuentan orgullosos...

Buena carrera la de anoche.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 21:26

DoctorSlump escribió:
juandertaker escribió:

Me hacen una gracia los que corren sin dorsal y encima lo cuentan orgullosos...

Buena carrera la de anoche.
Parar Parar Sempre corro con dorsal a non ser que sean caralladas como as de onte, e desde logo que non teño problema ningun en decilo cando o problema non é meu Guiño
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 21:32

mi segunda edicion y para mi todo perfecto, felicidades a la organizacion por el explendido trabajo.
a mi el garmin me dio 7.650m
nos vemos en marin.
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 29 Xul 2012, 21:33

mi segunda edicion y para mi todo perfecto, felicidades a la organizacion por el explendido trabajo.
a mi el garmin me dio 7.650m
nos vemos en marin.
mercury81

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/10/11
0 Carreiras
90 Mensaxes
Marín
Respostar citando Envío Lun, 30 Xul 2012, 0:26

Carreira moi boa; organización perfecta, e loxistica sen pega ningunha... pra o ano repetiremos!!! Vemonos no asfalto de Marín. Unha aperta.
mercury81

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/10/11
0 Carreiras
90 Mensaxes
Marín
Respostar citando Envío Lun, 30 Xul 2012, 0:28

X certo se alguén sabe se hai fotos desta carreira sería de agradecer que disexe o enlace. Grazas.
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
519 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Lun, 30 Xul 2012, 6:28

No vi fotos de la carrera.Tan sólo las publicadas en la prensa:

www.diariodearousa.com...es005.html

www.lavozdegalicia.es/...0C7996.htm