Foros ›
Carrera de montaña en AS PONTES el 29 de julio
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
evarys

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/08
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xul 2012, 8:51
Asunto: Re: Carrera de montaña en AS PONTES el 29 de julio

hola compañeros una pregunta alguien le sento mal el bocadillo de k nos dieron despues de la carrara pk yo lo comi al dia siguiente de desayuno y me puse malisimo en la carrera del domingo de cabanas y me tuvieron k ingresar en urgencias con gastrontiritis , lo uniko k vomite fue el jamon del bocadillo.
mrcasal

Montañés
Montañés
26/12/09
0 Carreiras
153 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xul 2012, 9:22

evarys escribió:
hola compañeros una pregunta alguien le sento mal el bocadillo de k nos dieron despues de la carrara pk yo lo comi al dia siguiente de desayuno y me puse malisimo en la carrera del domingo de cabanas y me tuvieron k ingresar en urgencias con gastrontiritis , lo uniko k vomite fue el jamon del bocadillo.

Hola yo me lo comí en cuatro bocados tras la carrera, y sin problemas.

Vaya faena lo tuyo, espero que ya estés recuperado, esas gastrointeritis te dejan hecho un trapo.
evarys

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/08
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xul 2012, 9:25

si k lo estoy entre con 33 de calor corporal y 7-4 tension no me entra nada d comida ahora en el cuerpo gracias
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xul 2012, 13:19

evarys escribió:
si k lo estoy entre con 33 de calor corporal y 7-4 tension no me entra nada d comida ahora en el cuerpo gracias
Yo también le pegue unos bocados y nada, lo siento compañero, de todas formas estas como un toro al ir a otra carrera al día siguiente yo necesité 2 días para recuperarme.
carballeira

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/06/09
0 Carreiras
225 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Ago 2012, 10:40

Susinho
Montañés
Montañés

Rexistrado: 1/11/10
Carreras: 0
Mensaxes: 83

EnvíoPublicado: Sáb, 28 Xul 2012, 19:58 Asunto: Re: Carrera de montaña en AS PONTES el 29 de julio Responder citando
Realmente bonita. Espectaculares paraxes salvo as pistas dos eolicos. Un prazer correr con xente como Carballeira. Boa organizaciòn, as veces que saimos do camiño marcado foi mais por despiste que por erro de señalizacion, è un trail. O unico que me aforraria seria a cronometraxe con chip, un so paso de control ao final.
Respecto as picaduras das avispas, despous do ataque dos mosquitos do Pindo, hoxe tocaron avispas, sete picaduras. Creo que non son alerxico.
carballeira

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/06/09
0 Carreiras
225 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Ago 2012, 10:43

Grazas Susinho por percorres xuntos uns qms. deste trail moi ben organizado Das Pontes.Unha aperta.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos