home_de_nejro escribió: |
...para que anotarme nun circuito que me corta de raiz toda aspiracion a poder chegar a estar con eles.... |
home_de_nejro escribió: |
Pero mira, para maior abundamento, fixate xa nos resultados deste mes, eu fun a 3 carreiras, pois par poder alcanzar a calquera dos tres primeiros dime ti cantas carreira teria que facer, e coma min moitisima mais xente, conclusion...para que anotarme nun circuito que me corta de raiz toda aspiracion a poder chegar a estar con eles.... |
corvo escribió: | ||
Vamos, é que ti o final so estás mirando polo que a ti máis che conven, non polo que poderia ser máis xusto para a maioria. Plantexas que non haxa límite de carreiras porque é o que mellor se adapta as tuas posibilidades e capacidades. Pero seguindo esa liña de argumentación calquera poderia plantear o seu modelo de Circuito que mellor se adaptara as suas circunstancias persoais. E non te empeñes... non che cortan de raiz ningunha aspiración, pero como en todas as competicións, non todos poden aspirar a gañar. Para mostra un exemplo: ¿cantas persoas poden permitirse ó acudir a 70 carreiras en 10 meses??? ..pois seguindo a tua argumentación, todas esas persoas tampouco se anotarian nun "circuito que corta de raiz tódalas suas aspiracións" (palabras tuas) Sin embargo hai moitisima xente anotada pese a ser consciente de que non ten opcións de gañar |