cxose escribió: |
Me gustaria facer unha boa crítica deste 1º Duatlon de Panxón ( Nigrán) pero aínda que valoro a iniciativa e sobre todo abóa causa a que se adicóu o diñeiro das inscricións do resto non podo opinar así A falta de seguridade e a improvisación total foi o tópico da proba, uffff, caseque me estrelo contra un coche ¡¡¡ que viña de frente !!! na bici, logo na última carreira non había naides indicando por onde se daba a volta (Monte Lourido), buratos na area , o paso do rio sen señalizar, e xa non digo nada do das antorchas.... Bueno , máis boas intencións que outra cousa, espero ca próxima se tomen as cousas cun pouquiño máis de profesionalidade. Ah e os municipales de Nigrán , ¿ por onde andaban ?, que non os vín máis có final, eso sí , todos de cháchara . Xa lles vale. |
davidcouselo escribió: |
Creo que dijeron que colgarían las clasificaciones en internet... ¿Alguien sabe, si eso es cierto, en dónde? Si no, con que alguien me diga la clasificación de mujeres, me vale. Es que es posible que mi novia llevara trofeo, pero llegamos tarde a la entrega de premios. |
chemaruso escribió: |
Que tiempo hizo el primero? |