secaiv escribió: |
Todos somos conscientes do momento polo que estamos a pasar, e os que somos xiareiros das carreiras miramos máis alá dunha camiseta, iogurt, barriña, chip, trofeos ... Estou seguro que se se fai esta carreira pero sen tantos luxos, todos faremos un esforzo, e pagaremos pola inscrición pra que se manteña esta carreira, feita por un corredor popular, e pra corredores populares. O noso apoio xa o tes. |
Mond escribió: |
El yogur, el agua y la barrita energética la puede llevar cada uno. Camisetas ya tenemos muchas. Los trofeos pueden ser más humildes o testimoniales. Y si hay que pagar algo, pues se paga. Tu encárgate de poner el circuito... que nosotros ya corremos. |
lestrove escribió: |
xoixe,ti fallandome como sempre!!!.E antes a Carreira ou a boda???? Bueno,bueno,ahora nadie quere camiseta,yogur,barrita y otras caralladas......pero creo eu que ainda non falaron os do GPS,Polares,Radares y demás artilúgios. |
lestrove Moi amable [b escribió: |
secaiv[/b],polos halagos inmerecidos de cara a miña persoa. |
juandertaker escribió: |
parece que son o unico qeu che mandou atomar fanta e nin me dedicas un comentarios Lestrove? ¬¬ moi mal eh moi mal jajajaj |
Anonimo escribió: | ||
E o unico certo de todo o que escribiches Lestrove. Vai ser que este ano non lle poderas dar os trofeos a os teus amigotes. Cantas voltas da a vida |
lestrove escribió: | ||||
Gracias Anonymous. |