LuaMeiga escribió: |
Bos días !!, alguén vai a ir a media maratón de Petín do 1 de setembro , polo momento non me vou a inscribir porque co transporte público o teño complicado .A carreira empeza ás 18:30h e despois hai cea Bicos e apertas !! |
canido escribió: |
Hoy tocó caminata, intensa, dura y con mucho desnivel, partí de unos 560m llegando a 1634m, y todo por sobra lo cuál estoy agradeciendo, con un par de fuentes y todo, vamos qe estoy como quiero. Saludos y ser buenos. |
beauvais escribió: |
Parece que non hai moitas gañas de escribir Veña rapac@s animádevos Eu sigo a facer Km para variar e a competir e o próximo que hai: Sábado 18 de agosto XVI Carreira Popular de Cartelle-Outomuro Domingo 19 de agosto. ANDAR E CORRER BAIONA Beauvais Sábado 25 de agosto GMTA - Trail do Arenteiro (Boborás) Domingo 25 de agosto XXVI Carreira Popular Randufe Tui Sábado 1 de setembro III MEDIO MARATÓN PETÍN. CAMPIONATO GALEGO Beauvais PD.- Para os despistados revisar o correo electrónico que os mandei un email desde o correo do clube |
canido escribió: |
PD.- Para os despistados revisar o correo electrónico que os mandei un email desde o correo do clube -------------------------------------------------------------------------------- Beauvais a mí no me llego nada. Saudos,recorda que teño dirección nova |