tiriclon Novo foreiro
1/12/09
20 Carreiras
31 Mensaxes
Negreira
Mar, 07 Ago 2012, 21:47 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Bueno pois dende aqui, quixera felicitar a organización pola sua 1ª pedestre, pareceume moi chula, pasámolo moi ben, e os cativos e os maiores tamén o pasamos moi ben. Coñecimos un pobo chulo, (espectacular o Castelo, e os artesans que nel traballaban).
A carreira moi rápida, e mereceu moito a pena. O ano que ven, cita a recordar.
Moitas gracias
Mouzo Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Vimianzo//Santiago de Compostela
Lun, 13 Ago 2012, 19:08 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Tito, un veciño de Vimianzo xa me pasou as súas fotos (estaba nunha curva sobre o kilómetro 4.5/9) e subinas ao meu álbum de Picasa.
Tedes o enlace no correspondente post no foro de Fotos
Saúdos! De Diciembre a Enero y de Mayo a Junio/Julio se dice que estudio Farmacia. El resto del año me dedico a Correr sobre asfalto, Correr sobre el Mar (Windsurf), tocar la Guitarra y hacer Fotos.
Mouzo Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Vimianzo//Santiago de Compostela
Mar, 14 Ago 2012, 20:51 Asunto: Re: Carreira Vimianzo
Listo, xa estan acabando de subir as fotos que faltaban do Concello. Está o enlace no correspondente post do foro de Fotos.
Saúdos! De Diciembre a Enero y de Mayo a Junio/Julio se dice que estudio Farmacia. El resto del año me dedico a Correr sobre asfalto, Correr sobre el Mar (Windsurf), tocar la Guitarra y hacer Fotos.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos