Foros ›
Autor
Mensaxe
ruben2f

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/06
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2007, 11:50
Asunto:

Ayer fue mi debut en Rábade. Lo sé, no tengo disculpa, soy de Lugo, es decir, vivo a 15 Km de Rábade y nunca había ido a correr ahí.

La verdad es que me llevo muy buena impresión. El circuito es bastante rápido. Yo hice la carrera más rápida de mi vida 17:51 (a 3:34 más o menos). La verdad es me envalentoné y salí muy fuerte, y al final se me hizo un poco larga.

La organización me pareció impecable: el circuito muy bien señalizado, con voluntarios en todos los cruces.

Tan sólo una pega: la escasa participación. Se hacía un poco triste correr casi en solitario. Es cierto que la fecha coincidió con otros eventos (campeonatos de cross, de veternanos el sábado y senior y cat. inferiores el domingo).

Así que desde aquí animo a todos a que el año que viene se presenten en Rábade, para hacer más grande esta carrera. Desde luego, creo que es un circuito fantástico para todos aquellos que quieran hacer marca.
loken

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/07
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2007, 14:48
Asunto:

Pues para mi tambien fue mi primera carrera en rábade y lo pasé fatal. Hice un tiempo horroroso, pues no me encontré en ningun momento. Menos mal que fue conmigo uno de mis colegas y me dio animos, porque no había manera de ir hacia delante.

Yo no es que tenga buenos tiempos normalmente, llevo 4 carreras en mi vida, pero en la ultima dle corre con nos anduve a 4:06 y fui magnificamente y mejorando, pero ayer no me pudieron las piernas y casi baje a los 4:20 y eso que me llevaban.

Dar las gracias desde aquí a Nico, por estar en esos momentos duros Guiño

saludos

PD: Sabeis donde mirar una clasificación o algo
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2007, 15:03
Asunto:

Eu a verdade tamen pasei algo de frio en rabade pero inda que non houbese moitos participantes o ambiente foi moi bo e aparte foi tamen unha carreira moi rapida toda llana quitando un pequeno repeito que abia case o final mais ou menos pero cheguei ben a meta quizas puiden haber ido mais rapido pero apartir do km tres vin dando animos a unha correroda que tiña moita ilusion de quedar ben no seu pobo

You´ll never run alone
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2007, 22:45
Asunto:

Enhorabuena a todos , mucho nivel por lo que leo , Chacal buen tiempo.
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 30 Xan 2007, 3:44
Asunto:

Hola:acabo de ver as clasificaciós completas na web do Concello de Rábade: www.rabade.org .Un saudo...
dvdiez

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/06
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Xan 2007, 12:58
Asunto: Carrera Rábade

Buenas,

La verdad ke la carrera de rábade cojonuda, salvo por el frío. El recorrido marcado por la organización era de 5 km aproximadamente, pero al final se comentaba ke estaba un pelin mal medida, alguien llegaba a decir ke eran cerca de 5,27 km. Alguien la ha medido realmente?
buker

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/06
0 Carreiras
107 Mensaxes
Sada
Respostar citando Envío Mér, 31 Xan 2007, 20:26
Asunto:

Antes de empezar la carrera,por los altavoces anunciaron que el recorrido de la carrera era de 4950mts,al menos eso fué lo que yo oí.
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 31 Xan 2007, 21:11
Asunto:

Coma ben dice "Buker" pola megafonía dixeron varias veces ca distancia era de 4950m.A miña impresión e guiandome polo tempo que fixen e que estaba ben medida, pero non deixa de ser unha impresión persoal...
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 31 Xan 2007, 22:19
Asunto:

La distancia exacta fue de 5,200, lo dijo un señor que llevaba un aparato que medía km., saludos
Jose-Angel

Novo foreiro
Novo foreiro
1/02/07
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 2:48
Asunto: Medición carrera de Rábade

Hola a todos, en primer lugar gracias a todos por venir a Rábade y disfrutar de nuestra carrera. Quiero aclarar que yo medí la carrera con una rueda de medir homologada, andando y por la cuerda, salieron 4950 metros exactamente y lo repetí varias veces por megafonía, supongo que alguien mediría con GPS, yo lo hice así el año pasado dos veces y las dos me dió distinto. Aprovecho para preguntar que os parece la distancia, me decían algunos que era muy corta, que 7 u 8 mil estaría mejor para no ir tan asfixiado, a mí personalmente me gusta el 5000 y cada uno va lo asfixiado que quiere.

Gracias por vuestras opiniones saludos y hasta el próximo año
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 3:16
Asunto:

Mejor un poco más, es que yo como no me gusta calentar, ni rompi a sudar con el frio que hacía!!!!!!!!
Lucense

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/07/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 20:37
Asunto:

Hola:moitas gracias "José Angel" pola aclaración sobor da distancia e benvido o foro de "Correr en Galicia".Noraboa pola organización,na miña opinión cos anos foi mellorando notablemente,fai dous anos non había nin un detalle pos corredores e cando nos fomos duchar casi collemos unha pulmonía na duchas(non había auga quente).En canto a distancia supoño que haberá opiniós pra todolos gustos a miña e que o tratarse de un memorial que leva o nome dun atleta que triunfou nos 5000m pois a dis tancia debe ser a mesma ou similar, e decir coma foi sendo ata hoxe,pero repito que e unha opinión moi persoal.O dito moito ánimo pra seguila organizando e que cada vez sexa mellor ca derradeira.¡Noraboa¡
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 23:14
Asunto:

Jose angel moi ben organizada a proba estibo ben si señor os 5000 estiberon tamen moi ben unha carreira moi rapida polo llana que foi pero estibo ben sinalizada con persoas en todolos cruces e demais miña noraboa a vostede e os organizadores e espero poder acudir o ano que ben

You´ll never run alone
asanfiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/01/07
0 Carreiras
539 Mensaxes
Outeiro de Rei
Respostar citando Envío Ven, 02 Feb 2007, 20:22
Asunto:

Hola!
Que sepais que la clasificacion está aqui:

para el que quiera ver su marca "oficial"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos