Foros ›
Injusticia na carreira de san xian de Artes
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Araceli.Crujeiras

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/12
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 17:19
Asunto: Injusticia na carreira de san xian de Artes

Denuncio a mala organización da carreira do demo de Artes por excluirme do 3º premio femenino da categoría H para darllo a corredora que chegou mais dun minuto despois de min
.
Esta dicha organización dixome persoalmente que non me clasificaban porque os premios non eran acumulables e decidiron darme un premio de consolación, composto por roupa con propaganda (como si eu non tivese cartos para mercala) e este premio ofrecéronmo solo por participar, xa que fun a unica muller de Artes en presentarme nesta carreira.

Despois de esto, non contenta, douseme por leer as normas en el elas decia que os trofeos non eran acumulables, pero si os regalos. observando as fotos vin como un participante levaba ambas cousas.

Por eso denuncio reiteradamente este inxusto comportamento hacia os deportistas. Espero que se teña en conta esta falta de deportividade, porque a primeira lei do deporte é: QUE GAÑE O MILLOR e neste caso non se cumpleu e ainda encima non recibín nin bo trato nin unha desculpa polo gran erro feito a gripos que se cometou hoxe nesta carreira.

Poño de manifesto que esto non remata aquí.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 18:36
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

Vamos por partes, estimada corredora de Artes:
1° Ojala huberas empezado presentandote doutro xeito mais educado no teu debut como foreira de Correrengalicia.
2° A organizacion liderada por Rosa Orellan non ten culpa do teu caso. A culpa foi enteiramente do speaker do acto (o que esto escribe) que malinterpretou o regulamento e que Abraiado che da enteiramente a razon.
3. Entendiase q o premio como primeira do concello prevalecia sobre a categoria. Meu erro. Rosa comentoume q iba a mercar un trofeo para entregarcho.
4. Ainda que eu non sexa de Artes, moitas gracias pola publicidade q lle das a proba da tua parroquia!!
Araceli.Crujeiras

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/12
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 19:13
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

Agradezoche que me responderas ao problema, non quixen chegar a este extremo, pero facelo público foi a unica maneira de que me explicarades o problema.


1º: Creo que en primer lugar deberíades de pedir disculpas públicas, xa que tuvestedes un error que non solucionastedes no seu momento.

2º: o meu interés na carreira non e o trofeo en si, si non o reconocemento de que son a 3ª clasificada na miña categoría que considero moito mais valioso que ser a unica participante muller da parroquia de Artes, que non son a gañadora do concello como vos decides. e considero que si eu levo dous premios teño o dereito de ter o mais importante e como decides nas normas non se poden acumular dous trofeos pero si un trofeo e un premio.

3º: Nas normas poñedes que entregades un trofeo ao millor corredos de Artes en general, sin expecificar home ou muller. O millor corredor de Artes xa tuvo o seu trofeo, mentres que eu quedinme co premio de consolacion que podria haber conseguido facendo a carreira andando.

4º: Non estou culpando a Rosa Orellán en ningún momento, solo fago pública unha inxustiza. Non quero trofeos nin materias, o único que pido que solventedes o erro cometido hacia a miña persoa e clasificarme nas generales, xa que e a posición que merezco.

5º: Sempre luchei e traballei por Artes, eu non deixo a miña parroquia en mal lugar, sondes a organización os que lle dades mala fama con este tipo de comportamento.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 19:53
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

Creo que se sacan as cousas de contexto aqui eh.. hai que recordar que é unha carreira popular, moii popular (en canto a medios) e o espiritu deberia ser tamen popular. Que gusta levar un premio pa casa, pois si, pero creerse que esto é un campeonato de España para andar reclamando de esta maneira deixando polos suelos toda a organizacion...pareceme un pouco preocupante sendo ademais como dixo URKO, unha propia persona de Artes. Non dijo mais, fallo cometeuno URKO, pero hai que saber decir as cousas.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 20:31
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

Lo primero es que creo que registrarse precisamente hoy parece que es básicamente para hacer esta queja. Con motivo, sí; que hay otras maneras, también.

Antes de poner el grito en el cielo probaría a darles un tiempo de margen de maniobra. Que se han equivocado según el reglamento es lo que parece, no lo he leído, pero al igual que tú leíste las normas con posteridad podrías darles un tiempo a que las revisaran.

Además pides disculpas públicas, que por un lado como dice juandetaker estas carreras son populares no los juegos olímpicos. Por otro lado esta web es pública y URKO sin ningún problema ha reconocido que se ha equivocado y dejado por escrito que tenías razón.

Supongo que tus palabras salen un poco desde el cabreo que tienes y que si hubieran pasado unos días estas conversaciones serían más tranquilas.

También ha dicho que te van a comprar un trofeo. Hace poco en una carrera no le dieron ningún trofeo a una niña que había quedado la segunda de todos los niñ@s y primera de las niñas. Y ni reconocieron el error, ni se van a llevar ningún trofeo, y que seguro que les haría ilusión.

Espero que por ambos lados se solucionen las cosas.Poniendo todos de su parte seguro que lo arregláis. Saludos.
kikito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/03/09
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 20:56
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

me parece totalmente digno que araceli se queje

acaso no tiene derecho a quejarse??

despues de la pasta que nos dejamos en las inscripciones que menos que sean profesionales los que la organizen sino que no se metan a organizar eventos que por lo que veo les sobrepasan, asi que araceli son totalmente dignas tus quejas .......que espabilen¡¡¡¡¡¡


como decia aquella cancion Ayyy Manolete, si no sabes torear ¿pa qué te metes?
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 21:09
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

e que valientes son alguns detras dun ordenador Guiño
kikito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/03/09
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 21:17
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

las verdades duelen ...... sino que el voceras de la carrera empezara disculpandose por su error es lo minimo

punto y pelota
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 21:35
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

joerr!!! que hubo un error por parte de la organizacion pues si que si yo me encuentro en el mismo caso pues haria lo mismo pero las cosas hay que hablarlas con calma no nos pongamos nerviosos, que es una carrera popular que no es un campeonato de europa y por pagar por inscripcion eso no nos da derecho a exigir de todo como en una oficina del consumidor, que si se cobra a dia de hoy en muchas carreras es para que la carrera siga pudiendo ser viable economicamente organizarla y si siguieran siendo gratis yo creo que no se podrian hacer ni la mitad de carreras que se hacen
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 21:43
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

kikito escribió:
las verdades duelen ...... sino que el voceras de la carrera empezara disculpandose por su error es lo minimo

punto y pelota
Ríndose remitoche ao primeiro mensaxe de URKO..relee anda campeon Guiño
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 21:57
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

Asunto ZANJADO

afiladosrunners.wordpress.com/
emiliocoruñaourense

Maratoniano
Maratoniano
23/01/12
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 22:01
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

La verdad que que con el paso del tiempo, cada día nos merecemos más que la gente que pierde su tiempo y en casos su dinero (si no que salga algún organizador de carreras pequeñas o no tan pequeñas) no organicen nada y que les dejemos todo lleno de botellas,....
Pagar una inscripción no da derecho a ser un maleducado y no creo que este caso sea para pedir disculpas públicas, un poco de por favor.
No tengo ni idea del caaso, pero por lo que veo intentaron subsanar el error una vez que lo tenían claro, parece más una situación que no estaba clara en el reglamento.
Por otra parte la acepción de profesional es la que sigue:"Se aplica a la persona que realiza una actividad que constituye su profesión o medio de ganarse la vida", eso sí, el que quiera una organización profesional, ya sabe a que carreras tiiene que ir, Majors......
Por cierto,en las olimpiadas , en la prueba de lanzamiento de peso, la 4ª clasificada presento una reclamación a los jueces, le dieron la razón y ganó la medalla de bronce, a lo que voy, no vi al juez en el telediario pidiendo disculpas públicas, lo solucionaron.
a seguir corriendo
emiliocoruñaourense

Maratoniano
Maratoniano
23/01/12
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 22:03
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

disculpas al moderador, no vi el asunto zanjado. tenia sin actualizar
anxelo

Novo foreiro
Novo foreiro
29/07/10
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 22:35
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

alegrome de que todo este solucionado. como ben di o comentario de emilio,hasta nas olimpiadas hai erros..
a organizacion de artes non o fixo adrede,non e a primeira vez que pasa por ahi adiante,pois a entrega de trofeos e un momento de moito apuro e axetreo,intentando organizar os ganadores de tantas e tantas categorias.

como vecino de artes,creo que a inmensa maioria da xente de artes sintese orgullosa da sua carreira,a cal e posible gracias a labor desinteresada de moitos e moitas. un defecto que temos e non saber valorar os esforzos destas persoas,que perdendo moito do seu tempo e cartos,fan que eventos deste tipo se podan realizar,para todo o mundo. por todo esto,e sobre todo neste caso xa que falamos de artes,agradecerlle a moncho e cia a fantastica labor que facedes e que espero dure moitos anos.
1r31a

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/12
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 26 Ago 2012, 22:45
Asunto: Re: Injusticia na carreira de san xian de Artes

Creo que non falou exactamente mal. Eu opino que e inxusto que unha persona se prepare para unha carreira que a miña forma de ver non e exactamente pequena nin fácil, e que non se lle recoñeza o mérito e o puesto no que quedou, ademáis eu creo que non é polo trofeo, un trofeo pode compralo calquera e escribilo pero e o feito de non aparecer no "Ranking" no puesto que é dela, e que logo por riba lle digan de comprarlle un trofeo como si fora unha nena de 5 anos para que estea calada, así tampouco é, por moito que digades que non é a nivel Europeo, siguen sendo mais de 6 kilometros e medio e supón moito esfuerzo físico e psíquico e que merece ser recoñecido.Sin máis, un saúdo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos