Lun, 27 Ago 2012, 11:33 Asunto: Re: 5ª Carreira do Demo (Artes-Ribeira) 26.08.2012
Xalma escribió:
juandertaker escribió:
Bueno a min a carreira igual de dura que o ano pasado...moi gracioso o comentario que me soltou o do avituallamento do medio da carreira.. O mellor que nas condicions que fun (ahora xa nin me movo) baixei 3 minutacos o tempo do ano pasado...e David, creeme que iba mal, que eu cando o dijo é por aljo!
O "queroseno" fai milagros
Debeu de ser o powerade que tomei para desayunar, porque non me dou tempo a mais a verdad..cheguei 10 minutos antes da salida
Lun, 27 Ago 2012, 14:00 Asunto: Re: 5ª Carreira do Demo (Artes-Ribeira) 26.08.2012
Bueno felicitar a JUANDERTAKER por ese 1 posto(entre comillas) en juveniles ,a xalma fixo un temposo con perez ,apesar de esprerar por aitor que tuvo un poblema casi o final da carreira,
Lun, 27 Ago 2012, 21:52 Asunto: Re: 5ª Carreira do Demo (Artes-Ribeira) 26.08.2012
Puede alguien decir donde ver los resultados por categorias ,gracias
Lecop Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes
Lun, 27 Ago 2012, 21:53 Asunto: Re: 5ª Carreira do Demo (Artes-Ribeira) 26.08.2012
NORABOA A ORGANIZACIÓN e o trato da mesma, sodes un exemplo a seguir, desdea as señoras da sandía ata os q indicaban o camiño, sodes uns fenomenos; gracias por facernos pasar un bo rato(agás as costas claro está)
Mar, 28 Ago 2012, 8:33 Asunto: Re: 5ª Carreira do Demo (Artes-Ribeira) 26.08.2012
yardas escribió:
Puede alguien decir donde ver los resultados por categorias ,gracias
Si xa vistes os resultados, en Championchipnorte, solo tes que pinchar no nombre do corredor/a ou no nº de dorsal, e xa che aparece un resumen completo
fraguel Novo foreiro
29/08/12
6 Carreiras
1 Mensaxes
A Coruña
Mér, 29 Ago 2012, 15:16 Asunto: Re: 5ª Carreira do Demo (Artes-Ribeira) 26.08.2012
Desconocía la coincidencia de las carreras de Artes y la de La Puebla. Es la primera vez que acudo a participar en la carrera de Artes, y no me salen más que elogios para la misma: una organización perfecta, gran amabilidad por parte de los colaboradores, puntualidad británica y un recorrido " de aldea rural" precioso, con mucha gente animando desde sus casas. Ayudó mucho un espléndido clima.
Enhorabuena a los organizadores !!!
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos