Foros ›
ENTRENAMIENTOS de los populares
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 31 Xan 2007, 23:08
Asunto:

Animo Cabuxa, a ver si logran corregirte ese problema y reapareces pronto por galeras.
Hoy tocó subida a la granja y rodaje por las facultades. La verdad es que sufrí como un perro a un ritmo muy suave. El cuerpo ya me invitaba a descansar, no le hice caso, y lo dicho, sufrí de lo lindo. Tenía pensado llegar a 1h:30, y me quedé en 50 minutos y gracias, y es que cuando el cuerpo no va, se hacen eternos. Espero que en Madrid el cuerpo si vaya, sino, pobre de mi. Lo mejor, es que los abductores parecen ir mejorando.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Flemillas

Novo foreiro
Novo foreiro
14/01/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Xan 2007, 23:56
Asunto:

He estado mirando y con lo de hoy, este més 115km, tampoco está mal...para haber estado de viaje y con resfriado...bueno, que siga así...aunque ya se sabe que lo importante es la calidad, no la cantidad...aunque también cuente.

Un saludo
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 0:15
Asunto:

Eu non votei contas, pero gracias ao CARMA levo unha morea de kilómetros nas pernas este mes de xaneiro... esta semán vai polo camiño da pasada. Luns, martes e mércores de vago... e xoves, venres e domingo de cañita brava... espero Avergoñado Avergoñado Avergoñado . Hoxe reunión da comunidade de veciños ata as 22:30 e o meu horario de entreno para o ca****llo Demo Demo Demo Demo

Por curiosidade acabo de consultar o historial deste mes no FORE e, contando co único día que non levei o trebello este e tal e cual, e as veces que perdou o sinal (agora xa sei o porqué e tentarei que non se repita) calculo que en xaneiro fixen en torno aos 170 kms. (cinco arriba cinco abaixo). ¡¡¡Quén no iba decir a min hai ano e medio!!!... e iso que foi un mes frouxiño de todo.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 0:34
Asunto:

Hoy tocó un entreno "ligth",primero ejercicios de fuerza para piernas y luego 30 minutos a k2 que se me pasaron muy rápido,¡claro como tengo que ir a 130 ppm corrí sobre 7´ el Km y así yo ni sudo Chorando Chorando !Mañana tocan 70´ a k1 (vamos .....¡andar! Demo ),lo que si no sé si tengo algunas series de velocidad en 100 metros,creo que aprovecharé también para hacer algo de técnica de carrera,que esta semana aún no he hecho Disimulando Disimulando
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 0:48
Asunto:

buah!! mi madriña, pero cantos quilómetros fai a xente de por aquí... eu non vou botar contas que se non Avergoñado .

Dentro dun mes vou correr unha media pola capital do reino, así que non me quedou máis remedio que poñerme un pouco as pilas, a pesar de todo, do tempo, da pereza, dos freixós,... Ríndose En fin trataremos de facelo dignamente, e non ser motivo para fotos morbosas botando o fígado na chegada.

Onte 50' de menos a máis, empecei suaviño a 4:30 e rematei a 4:00 (clavados, jejeje). Hoxe series de 1:30 a ritmo alto (esto é subxetivo, pero a min xa me chegaba) e 1:30 de recuperación, 10 repeticións, previo quecemento, e despois camiño a trote borriquero até casa.

Elyana, non te agobies, ten paciencia, xa verás como con ese plan de adestramento vas chegar ben á Vig-Bay, é moi progresivo e xa verás como fas unha boa media.

Un día de estes contarei os quilómetros, a ver que pasa Confuso

Caminante, no hay camino, se hace camino al andar... (A. Machado)
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 10:38
Asunto: entrenos

ayer retiraronme o yeso da man,e co permiso do traumatologo rodei ca miña muller 30 m a trote moiiiiiiiiiii suaaaaaave despois fixen eu unha volta grande en galeras a moi bo ritmo,xa o votaba de menos.hoxe xa ca miña tropa a cousa ira mais en serio. XA ESTOU A QUIIIIII, saudos a tod@
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 12:52
Asunto:

Noraboa keniatablanco, supoño que te reporás a presa do percance, se cadra ata che veu ben un descansiño, que ó parecer daste moita caña nos entrenos. Sorte, ánimos e que te poñas coma antes ou mellor enseguida.
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 13:17
Asunto: entrenamientos

amigo vicman,q sepas q temos un rodaxe pendiente,asi q cando queiras eres benvido
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 13:22
Asunto:

keniatablanco, no me parece un gran rodaje haber hecho 30 metros a trote moi suave Disimulando Creo que necesitas entrenar un poquito más Ríndose :lol:

VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 13:37
Asunto: Re: entrenamientos

keniatablanco escribió:
amigo vicman,q sepas q temos un rodaxe pendiente,asi q cando queiras eres benvido

Seino, o malo que agora mesmo teño a axenda un pouco apretada e tería que ser nun fin de semana, pero bueno, ¿que mellor momento que o 11 de febreiro en O Pino?
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 13:46
Asunto:

Keniatablanco, tomao con calma, de verdade. Levas bastantes días parao e acumulaches moita ansiedade por non poder entrenar. Agora levao con moita calma e aumentando pouco a pouco, xa verás como nun par de semanas volves estar como unha moto. Ánimo!!!!.
Onte 30' tr e 6*900 a 3' serie +o-. Hoxe tocará 1 h de rodaxe progresivo desde 4,15, rematando a 3'45-3'50; é incrible pero costame un huevo facer este rodaxe, e despois nas carreiras vou de maravilla a ese ritmo; é incomprensible, pero certo.
Ánimo a todos os lesionados/as e enfermos/as.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 13:52
Asunto: entrenos

amigo khene 30minutos,minutos non metros.Derek ti tranqui xa sei q teño q ir a modo,o meu mister sabe ben o q fai eu confio cegamente nel,asi q o rodaxe de hoxe como supoñeras non vai ser a 3,30 o mil imaxino q nos moveremos entre 4m ou 4,30 pra empezar penso q e o adecuado
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 23:21
Asunto:

tette escribió:
Bueno, por fin puedo empezar a trotar, muy poco pero algo es algo:
Sobre terreno blando alternar trotes suaves con caminatas a paso ligero, 5 minutos de cada durante media hora, depués seguir en el gym como hasta ahora.
Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Makoki 5.1
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 23:41
Asunto:

Regreso de Keniatablanco a los ruedos, y volvió la samba a Galeras, ya se encargó de ponernos en fila en varias ocasiones. Fué el día que mas gente vi en galeras, eramos 8 en fila india, y Keniatablanco tirando. Muy buen entreno Angel, enhorabuena por tu regreso.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 01 Feb 2007, 23:52
Asunto:

!! Asi me gusta Keniatablanco,dale Samba a la peña !! Razz
Yo esta semana me he hecho 4 kilometros todos los dias.Incluso en algun kilometro he osado en abrir zancada mas de lo normal. Sorprendido

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos