Foros ›
II Reto running 24h. Correndo a prol do autismo, Cambados
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcosvm

Novo foreiro
Novo foreiro
31/07/11
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 9:30
Asunto: Re: II Reto running 24h. Correndo a prol do autismo, Cambados

Súmome aos parabéns para os participantes, e sobre todo para a organización.

Eu "só" acadei os 60 km en 3 quendas; será por iso que non me quedou tan mal recordo do espigón coma a outros :))))), pero sí rematei "pedindo papas" ao final.

Non teño costume de facer tantos km en tan pouco tempo, e iso vouno pagar de seguro o próximo domingo en Meaño, carreira chaira onde as haxa, pero paga a pena só con botar unhas horas de carreira - charla con Demetrio e os demáis. Un saúdo pa todos.


Ah!!!!! e que non caia en saco roto, para o ano que ben, o platiño de xamón para almorzar cedo o domingo :)))))))))).....
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 11:03
Asunto: Re: II Reto running 24h. Correndo a prol do autismo, Cambad

Outro máis que non pode deixar de felicitar ós organizadores. Aplauso Aplauso Aplauso
Estupenda organización e estupendos os ánimos que che daban cada vez que se pasaba pola zona de inscrición/saída.
Magnífica experiencia a desta "carreira". Eu só fixen 27 km, en tres horas. Persoalmente foi un reto, xa que nunca correra seguido tanto tempo.... a ver se me vou a viciar Mr. Green .

Realmente foi un pracer correr o sábado pola noite, domingo de madrugada, cun ritmo que che permitía ir falando todo o tempo cos compañeiros.
Destacar o "carreirón" de Demetrio, que se dou un "paseíllo" de 176 km.
Saúdos a Tiojuan, co que compartín a maioría dos quilómetros (por certo, felicidades.... xa sabes Demo sorrindo ).

Marcosvm escribió:
Eu "só" acadei os 60 km en 3 quendas; será por iso que non me quedou tan mal recordo do espigón coma a outros :))))), pero sí rematei "pedindo papas" ao final.
Menos mal que andas a medio gas, que se nón.... Mágoa que non coincidíramos. Polo que vexo xa estás listo para Porto. Agora a dar caña en Meaño.

Unha reflexión final. Non sei se me estou a facer vello (eso por suposto) ou é que realmente esta sociedade leva un mal rumbo. Sorprendeume moito o contraste que se dou o sábado pola noite, no que mentras uns corríamos por unha causa, os xóvenes que van a levar este país ós seus lombos dentro de pouco, ocupaban o paseo entre botellas, vasos, e unha tremenda inconsciencia. Non só estorbando a nosa carreira, tamén facendo bromas cunha pizca de desprecio hacia os que corriamos. Para pensar.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 11:53
Asunto: Re: II Reto running 24h. Correndo a prol do autismo, Cambad

Al hilo de lo que dice Marcos sobre la gente que estaba de "botellón"....todos hemos sido jóvenes y hemos hecho alguna que otra salida de tono alguna vez...pero también tengo la sensación de que estas nuevas generaciones llevan casi al límite el "carpe diem"...y si nuestro futuro depende de muchos de ellos,estamos jodidos Muerto Muerto

..también es verdad que no tod@s son iguales,por supuesto,hasta hubo unas chicas que se pusieron a animar de forma agradable...pero yo si tuve un pequeño "incidente" con un criajo ( de 15/16 años a lo sumo ) que haciendose el chulito delante de sus colegas se puso a hacer el tonto a mi lado...pero bueno,solucioné el envite rápido con unas palabras,digamos,de "desmotivación" para que siguiera,antes de que ya me cabreara....iba cansado y eran las 3 y pico de la mañana,no estaba para hostias de crios que se mean en la cama aún...

..decir también que por allí rondaba la policia municipal y algún miembro de Protección Civil...asi que es más un problema de cultura,de falta de respeto..pero no tiene importancia,bastante pena tienen esos crios ( y algunos de sus padres )...

www.desnivelpositivo.com/
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 17:30
Asunto: Re: II Reto running 24h. Correndo a prol do autismo, Cambad

linkinpark escribió:
Al hilo de lo que dice Marcos sobre la gente que estaba de "botellón"....todos hemos sido jóvenes y hemos hecho alguna que otra salida de tono alguna vez...pero también tengo la sensación de que estas nuevas generaciones llevan casi al límite el "carpe diem"...y si nuestro futuro depende de muchos de ellos,estamos jodidos Muerto Muerto

..también es verdad que no tod@s son iguales,por supuesto,hasta hubo unas chicas que se pusieron a animar de forma agradable...pero yo si tuve un pequeño "incidente" con un criajo ( de 15/16 años a lo sumo ) que haciendose el chulito delante de sus colegas se puso a hacer el tonto a mi lado...pero bueno,solucioné el envite rápido con unas palabras,digamos,de "desmotivación" para que siguiera,antes de que ya me cabreara....iba cansado y eran las 3 y pico de la mañana,no estaba para hostias de crios que se mean en la cama aún...

..decir también que por allí rondaba la policia municipal y algún miembro de Protección Civil...asi que es más un problema de cultura,de falta de respeto..pero no tiene importancia,bastante pena tienen esos crios ( y algunos de sus padres )...

Gracias Linkin por volver a Cambados...correr con buena compañia es un lujo.
pordereito

Novo foreiro
Novo foreiro
17/07/12
1 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 21:09
Asunto: Re: II Reto running 24h. Correndo a prol do autismo, Cambados

Qué podemos deciros...graciñas de todo corazón a todos y cada uno de los que participasteis en esta aventura!!!
Ha sido un placer compartir estas horas con vosotros y ver que aún existe gente con corazón en esta sociedad tan compleja e individualista.
Con respecto al botellón solo deciros que tenemos anécdotas graciosas y entrañables con algunos de los bebedores inconscientes. Algunos de ellos vinieron a comprar rifas y los colaboradores de Conexiondance se metieron entre ellos a venderles rifas y la verdad es que no se atrevieron a decir ni "mu".
A la Policía la avisamos nosotros pues lo que no podíamos permitir era que invadiesen vuestra zona, pero al poco algunos grupos volvían a ocupar el paseo, Protección Civil y nosotros dimos algunas pasadas para que desalojasen el paseo... pero fue complejo el dejarlo libre ya que iban llegando escalonadamente. La verdad es que todos fuimos jóvenes pero no podemos entender qué gracia tiene beber y beber sin más y ver cómo dejaron todo el Paseo... en fin
Tomamos nota sobre lo del jamón, o algo similar para los que os dejáis el hígado en el running que fuisteis unos cuantos.
Un abrazo de toda la organización y nos alegra que valoréis tan bien nuestro trabajo, aunque sabemos que tenemos fallos, pero todo fruto de la inexperiencia, intentamos aprender siempre de nuestros errores y agradecemos las críticas constructivas. Podéis hacernoslas enviándonos un e-mail a asociacionpordereito @ gmail.com
Gracias y hasta pronto!!!
Cuca da Silva, Presidenta de Por Dereito, que aunque no hice ni un km estuve al pie del cañón con otra cambadesa, Nicol ( nuestra vice) durante 30 horas que entre todos nos las hicisteis pasar volando.
(En el blog ya hemos publicado lo números premiados de la rifa)
Gracias y para el año que viene "más y mejor"
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2012, 7:55
Asunto: Re: II Reto running 24h. Correndo a prol do autismo, Cambados

Muchas gracias a la organización y a todos los que corristeis en Cambados. Personalmente contento por que pude rodar en dos tandas 27 km, que para salir de una lesión larga no está mal. Muchos saludos para todos con los que compartí kilómetros.
Pumuki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/01/11
0 Carreiras
212 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2012, 21:39
Asunto: Re: II Reto running 24h. Correndo a prol do autismo, Cambados

O ano pasado saquei uns sesenta e pico largos km; este ano logo de quedarse o GPS sen energy deime conta, troquei a pila e o remate deu 82.47km en 12 horas. Demasiados kms para facer entrenamentos semanais de 17km.
Sempre digo o mesmo hai que adicerlle máis tempo, pero non me vou enganar, chega o inverno e os días son curtos e porcallentos.
P.D.
Estiven no 1º e no 2º, ¿estarei no 3º? ...... a saber
VilalongaRunner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/03/10
0 Carreiras
96 Mensaxes
Vilalonga
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 13:45
Asunto: Re: II Reto running 24h. Correndo a prol do autismo, Cambados

Enhorabuena y gracias por el trabajo que hacéis a los de la organización. Es una pena que no hubiera venido mucha más gente,que era por una buena causa. Impresionado estoy con Demetrio y sus 176 kms. bajo un sol de justicia. Yo hice 10 ,y espero que si se vuelve a hacer el año que viene correré unos cuantos más.
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2012, 9:37
Asunto: Re: II Reto running 24h. Correndo a prol do autismo, Cambad

Hola a todos. Yo, sinceramente disfruté y mucho de este 2º Reto,al final solo pude completar 7h y media 72km en tres tandas. Creo que el sol de hasta casi las 16h del sabado me pasó factura y m obligó a tumbarme toda la tarde hasta que a las 23h el corazón me pidió más RETO y volví al paseo a rodar con todos vosotros y a disfrutar de vuestra compañía. Correr,andar,hablar y reír a vuestro lado es Genial.
saludos a Demetrio,Marcos,Linkinpark,Lupe,Miote,Titoflis,Oliveira,Rubeninge,Marcos( el del bebé),Carmelo,Joaquín,Moncho, etc etc... Espero correr mas RETOS a vuestro lado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos