Foros ›
Prueba para populares en el Cpto. de España de Pontevedra
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
trasno061

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/10
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Ago 2012, 16:31
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Ponteved

Eu xa estou inscrito pero teño unha dubida.

O ano pasado apunteime o triatlon de Bueu que en teoria e popular, a miña sorpresa foi cando cheguei e comprobei que populares o que se di populares eramos eu e catro mais.

Como en este de pontevedra non hay minisprint moito me temo que na proba popular pontealtri sprint o que mais abunden por non decir que copen practicamente todalas prazas, sexan participantes de clubes federados con un nivel mais ben alto comparando co que eu teño que e totalmente popular.

¿ALGUN POPULAR COMA MIN ANOTADO QUE ME ANIME UN POUCO MAIS?
cortiweider

Novo foreiro
Novo foreiro
2/12/09
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 9:54
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Pontevedra

trasno061 escribió:
Eu xa estou inscrito pero teño unha dubida.

O ano pasado apunteime o triatlon de Bueu que en teoria e popular, a miña sorpresa foi cando cheguei e comprobei que populares o que se di populares eramos eu e catro mais.

Como en este de pontevedra non hay minisprint moito me temo que na proba popular pontealtri sprint o que mais abunden por non decir que copen practicamente todalas prazas, sexan participantes de clubes federados con un nivel mais ben alto comparando co que eu teño que e totalmente popular.

¿ALGUN POPULAR COMA MIN ANOTADO QUE ME ANIME UN POUCO MAIS?
Habelos ainos trasno061!!!!, pero o que comentas é así. Eu apuntome igual, o final é unha competición conmigo mesmo, xa que teño claro que únicamente miramos pa diante, nunca para atrás, jajajaj. Anímate oh!!!
locoracing

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/07/12
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 16:32
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Pontevedra

Eu debutarei en ponte na distancia de Sprint, o final é o que di cortiweider, o importante e superarte a ti mismo.
Sorte a todos e a disfrutar.
mssu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/12
1 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 17:21
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Pontevedra

¿Sabeis si hay minisprint?
locoracing

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/07/12
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 17:25
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Pontevedra

Lo que sigo teniendo dudas con el recorrido, si alguien lo puede confirmar 100% sería de agradecer, se comentaba que seria al mismo que el de los paratriatlon.
Pero algo no cuadra, en fegatri pone que en ciclismo son 2 vueltas de 10km cada una: "Saída paratríatlon e pontealtri : Sprint: 0,750 Km de natación ( 1 volta) – 20 Km de bicicleta (2 voltas) 5 Km de carreira a pe (2 Voltas)"
E na Fetri, en recorridos pone 4 vueltas por 5km: www.triatlon.org/compe...iatlon.pdf
trasno061

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/10
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 21:27
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Pontevedra

quote]Habelos ainos trasno061!!!!, pero o que comentas é así. Eu apuntome igual, o final é unha competición conmigo mesmo, xa que teño claro que únicamente miramos pa diante, nunca para atrás, jajajaj. Anímate oh!!![/quote]

Pois claro, eu tamen estou xa inscrito. De todas formas alegrame saber que non serei o unico "popular" na carreira, eu coma vos, vou loitar contra min mesmo e sobre todo a pasalo ben. Vemonos o Sabado compañeiros.
trasno061

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/10
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 21:30
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Pontevedra

locoracing escribió:
Lo que sigo teniendo dudas con el recorrido, si alguien lo puede confirmar 100% sería de agradecer, se comentaba que seria al mismo que el de los paratriatlon.
Pero algo no cuadra, en fegatri pone que en ciclismo son 2 vueltas de 10km cada una: "Saída paratríatlon e pontealtri : Sprint: 0,750 Km de natación ( 1 volta) – 20 Km de bicicleta (2 voltas) 5 Km de carreira a pe (2 Voltas)"
E na Fetri, en recorridos pone 4 vueltas por 5km: www.triatlon.org/compe...iatlon.pdf

Imaxinome que e un erro.

Eu fixen o pontealtri minisprint o ano pasado no que o percorrido era o mesmo que imos facer o Sabado. Daquela eran 10 Kmt e demos 2 voltas (son 5 cada volta), polo tanto seran 4 voltas.
avis55

Novo foreiro
Novo foreiro
4/08/12
2 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 21:50
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Pontevedra

Ola sabedes se o circuito de carreira a pe vai pola zona vella coma nos elite ou fai un circuito por ali? Un saudo
locoracing

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/07/12
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2012, 20:41
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Pontevedra

Buenas unha duda que teño e o tema do chip, no reglamento non pon nada pero imaxinome que o alquilaran como sempre. ¿Alguen o pode asegurar?
RicardoXD

Maratoniano
Maratoniano
14/09/11
22 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 14:29
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Ponteved

Otro popular que se apuntó!
Yo también flipé cuando vi que solo eramos 89, supongo que alguno se caería porque al principio no había Sprint Popular, pero como comentáis, qué más da, conocemos el tiempo que tenemos de otras pruebas y ese es nuestro objetivo personal, intentar rebajar algo, y si no se puede, pues ser finisher y disfrutar a tope del ambientazo, Pontevedra es una ciudad que se vuelca con el Tri.
Suerte a los Tripopulares, a los pros y al que se enfrenta por 1ª vez con esta distancia, y sin complejos al que no vaya depilao, lo que imprime fuerza son los músculos y el corazón Mr. Green .
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2012, 11:36
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Ponteved

Outro debutante popular que está inscrito na Pontealtri Sprit Popular!!! Que nervios!!! Ríndose
Por certo, a que hora hai que estar alí?. Cando dan os dorsais? En que consiste o do control de material? Onde está toda esta info?
Grazas.
fer7.0

Novo foreiro
Novo foreiro
15/06/11
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2012, 13:37
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Pontevedra

Hola Xoseavion , el dorsal lo recoges en el Pazo Da Cultura y después te vas a los boxes a dejar la bici y demás ,entre las 11 y la 1.No te olvides el Dni para entrar. Quien tenga chip amarillo que lo lleve ,si no lo alquilan allí. El circuito de la bici me comentó Miguel Fernandez de la federación que es el de 2 vueltas .Cualquier duda te la resuelven donde te entregan el dorsal.
Salu2 y hasta mañana.
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2012, 14:44
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Ponteved

Grazas fer7.0 e ata mañán.
trasno061

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/10
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Set 2012, 18:55
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Ponteved

Bueno, pois un dia despois da proba e de descanso na casa, que contar.

Pois que en primeiro lugar e unha vez mais contentisimo ca organizacion da proba. Esta cidade notase q ten unha comunion especial co triatlon. Xente animando na rua, respeto polos deportistas e a nivel organizativo coma sempre. Non faltou de nada (polo q a min respecta), o mellor habera opinions de todo tipo, e seguro q alguen teria algun tipo de inconvinte, pero eu non podo mais q dar a miña noraboa.

En canto o resultado, para ser o meu primer sprint, quedei moi satisfeito pois como me esperaba o nivel dos participantes era bastante alto para ser un popular e inda asi non acabei dos ultimos e o tempo foi algo mellor do que esperaba. Xa estou con ganas de ver as clasificacions, por certo, ¿alguen sabe si as publicaran na pax da fegatri ou da española?.

A natacion costoume un pouco ata a primeira boia pois non quentara nada na auga pero a partir da viraxe fun encontrandome mais solto, na bici moi comodo, coido que puden haberme esprimido un pouco mais, a xente unha maravilla pois cos q fun coincidindo todos colaboraron nos relevos. E a carreira a pe q non e o meu forte foi coma sempre un aguantar e dalo todo ata o final, inda q me quedei ca sensacion de haber gardado algo de forzas (o medo a quedar sin elas).

So me queda pedir coma se suele facer unha vez rematadas as probas q aqueles q estaban quitando fotos teñan o detalle de colgalas e avisar do enlace. A miña gratitude por adiantado para todos os fotografos.
RicardoXD

Maratoniano
Maratoniano
14/09/11
22 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Set 2012, 22:26
Asunto: Re: Prueba para populares en el Cpto. de España de Ponteved

Moi feliz Yo como trasno, Aplauso Aplauso y entiendo que el resto de los populares que allí estuvimos. Pontevedra se desvive con esto del Tri, ya es mi tercera participación en esa ciudad y siempre es igual, a tope, ambientazo, público animando, media ciudad cortada para las pruebas y muy buena organización. Tan solo un "pero", para que el año que viene lo tengan en cuenta, con los populares siempre hay que contar, y no esperar a último momento, aun así me alegro y les damos las gracias por habernos dado la oportunidad de poder participar, pero para la próxima que alarguen 10mts más la zona de transición, y que nos coloquen junto a los "pros" Nono , a nosotros como a los demás nos gusta controlar los tiempos de la T1 y T2, y de esta manera, poniéndonos aparte, tras la alfombra, los tiempos han salido todos dervirtuados, amén de sufrir un poco más que el resto el correr descalzos (cagonlas chinitas del suelo Enfadado ) por lo demás, FENOMENAL Aplauso Aplauso Un speaker que controlaba del asunto, muy ameno y que se conocía al personal, avituallamientos, masajes, duchas, público, voluntarios, dorsales, consigna, etc. Yo personalmente mejoré algo mi tiempo, con lo que estoy contento, los que estuvisteis allí, muy majos todos, conversando, autoexplicándonos el recorrido, las transiciones, autoanimándonos, vamos todos muy humanos, como ATLETAS que somos.
Destacar que flipé con los olímpicos, el doble que nosotros, que bestias!, ya las boyas ni se veían, Mr. Green ya en plan psicológico, jajaja.
Animo a que se apunte más gente a esto del Tri, faltó mucha gente que estuvo en otros, (quizas porque no contaban que hubiese Pontealtri).
Y flipé aun más con los Paratriatletas, eso si que es pundonor, esfuerzo y positivismo. estuve con uno de Málaga, el (11) majo el tio, me contó toda su especial operativa para correr sin una pierna, un saludo desde aquí, y otro al (769), que me ayudó con la carrera a pie, la verdad un poco liosa con ese trazado algo enrevesado, lo de pensar a esas alturas de la prueba y correr a la vez, como que no Muerto .
Un abrazo a todos y contar vuestra experiencia, para que la gente se anime, que esto no es tan duro, que entrenando todo se hace y para empezar siempre hay minisprint, travesías a nado, etc.
Pd. os dejo las fotos de la Voz de hoy www.lavozdegalicia.es/...179636.htm , son de los Pros-Pros, pero valen la pena. Y el primero que consiga las clasificaciones y fotos, que lo cuelgue.
Lo dicho Trisaludos a todos Bailar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos