Mér, 05 Set 2012, 20:40
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos
A media non se celebra porque a directiva cambiou e ninguen quería coller o clube. O final o colleron uns socios para mantelo vivo, pero sempre deixando claro que non se organizarían carreiras, nin a media nin a popular de agosto. A directiva anterior renunciou e supoño que influirían as criticas polo sucedido o ano pasado, eu fun critico cun feito, e sigo pensando que foi unha gran cagada. Foi un erro entre varios acertos, pero supoño que se podera facer unha critica. Eu entendo a sua renuncia, pero deportista parece que non entende que se poida facer unha critica a uns organizadores. E que eu saiba, en Betanzos ninguen pon cartos do seu peto. A directiva fixo una boa labor os dous anos que estivo, e as miñas felicitacions, que eu me sigo levando ben con eles
Estes son os motivos, non son ningún segredo, simplemente considero que os entresixos dun clube non lle interesan a ninguen, pero como parece que algún case que me bota a culpa de que non se faga a media deste ano......
E a min en Betanzos os corredores creo que me coñecen case todos, saben quen esta detrás do menú nick, así que o amigo deportista, que no seu si e de aquí ou non, pero que parece saber moito do tema, cando queira pode falar conmigo directamente