Foros ›
Autor
Mensaxe
RicardoXD

Maratoniano
Maratoniano
14/09/11
22 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 15:01
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Jose72 escribió:
A media non se celebra porque a directiva cambiou e ninguen quería coller o clube. O final o colleron uns socios para mantelo vivo, pero sempre deixando claro que non se organizarían carreiras, nin a media nin a popular de agosto. A directiva anterior renunciou e supoño que influirían as criticas polo sucedido o ano pasado, eu fun critico cun feito, e sigo pensando que foi unha gran cagada. Foi un erro entre varios acertos, pero supoño que se podera facer unha critica. Eu entendo a sua renuncia, pero deportista parece que non entende que se poida facer unha critica a uns organizadores. E que eu saiba, en Betanzos ninguen pon cartos do seu peto. A directiva fixo una boa labor os dous anos que estivo, e as miñas felicitacions, que eu me sigo levando ben con eles

Estes son os motivos, non son ningún segredo, simplemente considero que os entresixos dun clube non lle interesan a ninguen, pero como parece que algún case que me bota a culpa de que non se faga a media deste ano......

E a min en Betanzos os corredores creo que me coñecen case todos, saben quen esta detrás do menú nick, así que o amigo deportista, que no seu si e de aquí ou non, pero que parece saber moito do tema, cando queira pode falar conmigo directamente
Hola amigo,
sabes si es irreversible, o existe algún modo (via petición/presión al Ayto. para que se pongan en marcha) Por lo que veo, somos muchos a los que nos apetece que no desaparezca esta MM. Si no, siempre nos queda una kedada masiva de corredores in memoriam, todos con nuestras camisetas del 2011. Yo personalmente, tengo la suerte de poder hacer ese recorrido con unos cuantos amigos alguna que otra vez, con lo que eso no lo perderé, eso si una pena perder esa atmósfera que se respira durante la media hora antes y el resto de la jornada.
Bueno ahí queda eso,
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 16:29

Hola Ricardo, canto tempo, creo que dende a maratón que non falamos

Pois é irreversible, sábese dende hai meses, o clube existe, pero está inactivo a efectos de organización de carreiras. O concello non ten nada que ver neso, a organizaba o clube As Mariñas Betanzos, e o concello só colaboraba. Asi que polo de agora só queda facelo entre amigos. Xa te avisarei de cando o fagamos, que polo de agora ainda non comezamos os entrenos dos domingos, vai cada un polo seu lado
RicardoXD

Maratoniano
Maratoniano
14/09/11
22 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 19:13

Jose72 escribió:
Hola Ricardo, canto tempo, creo que dende a maratón que non falamos

Pois é irreversible, sábese dende hai meses, o clube existe, pero está inactivo a efectos de organización de carreiras. O concello non ten nada que ver neso, a organizaba o clube As Mariñas Betanzos, e o concello só colaboraba. Asi que polo de agora só queda facelo entre amigos. Xa te avisarei de cando o fagamos, que polo de agora ainda non comezamos os entrenos dos domingos, vai cada un polo seu lado
Tenéis una semana de plazo! Mr. Green Hay qu empezar a quedar algún domingo, la verdad que son de lo mejorcito que hago cuando corro. Estamos en contacto, un saludo fuerte!! Satisfecho
DEPORTISTA

Novo foreiro
Novo foreiro
19/07/12
25 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Set 2012, 13:53

¡¡¡¡¡que pena que non se faga a media de betanzos¡¡¡¡. Por certo ainda que
sexa con retraso aos organizadores do ano pasado e que coñezo bastante, chapooooooo¡¡¡¡ para eles pola organizacion, e o mal que o pasaron polas critcas recibidas ,pois un deles leva sen correr case que dous anos e colleu o compromiso e a motivacion de facer a mm. para que non se perdese.
QUE PENA QUE NON HAXA MAIS XENTE COMO ESTAS PERSOAS QUE NON CORRE N E TRATAN DE FACERNOS UN POUCO MAIS FELICES A TOD@S
¡¡¡¡¡VIVAN @S CORREDOR@AS POPULARES E AS CARREIRAS¡¡¡¡¡¡

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos