sochas escribió: |
Sábado: Completei a Barbantia Roda en 6h24min a unha media de 15Km/h. Foi a proba máis dura na que participei na miña vida. Entre a calor e as costas pensei que non remataba. Cando levaba 2h e media xa me doia todo o corpo e eso que entrenei bastante. Cheguei no posto 24 duns 85 aprox que remataron a proba. Domingo: Descanso. Luns: 55min ritmo medio. Martes: Descanso. Mércores: 45min ritmo medio. Un saúdo |
sochas escribió: |
Venres: Descanso. Sábado: 30 min lentos xa que o domingo hai carreira! Domingo: Carreira de Ribeira 10Km Puesto carreira popular (championchip): 44 Tempo: 37'48'' (3'47'' o Km). Fun bastante de ben de ritmo toda a Carreira. Fixen as 2 voltas xusto no mesmo tempo, está claro que se me dan moi ben as carreiras de circuito. A pesar de non ter molestias durante a carreira unha vez rematada a proba comezou a doerme o tendón de aquiles. Estiven toda a semana seguinte de descanso aplicando xeo. Veremos que tal vai o tema. Semana do 17-23 toda de descanso. Esta semana espero comezar a correr de novo! A ver si non se resinte o tendón. Un saúdo |