cabuxamontesa escribió: |
Hola , teño un problema coa cintilla iliotibial, unha dor persistente no externo do xeonllo, uso unhas plantillas pero según o meu fisio-osteopata non me están sendo efectivas e pode ser ao un exceso de pronación o que me carga a cintilla, alguén sabe de algún sitio serio onde fagan un bo estudo da pisada e unhas plantillas boas, se pode ser pola provincia de pontevedra mellor, ou se alguén tibo o mesmo e o dou curado todo consello é ben recibido |
bouzas escribió: |
hola fai unha semana tamen me diagnosticaron esa dichosa lesion de cintilla iliotibial e sigo tendo bastantes molestias cando levo 20 minutos correndo e si non paro cada vez vaime a mais si non che e moita molestia victor alvarez poderiasme mandar por email esa tabla de estiramentos que fas para esa zona xa que ando algo perdido nese tema o meu correo e perez.juan376 @ gmail.com moitas gracias anticipadas e espero que vos respeten as lesions |
cabuxamontesa escribió: |
Non puxen que fun ao fisio e ben, parei 2 meses (máis por falta de tempo que pola lesión) e agora igual me estou pasando de listo volvendo a darlle caña o corpo , irei pouco a pouco, e bueh o dos antinflamatorios , non tomo nunca somentes uso a crema traumeel e vaime ben a ver como vai evolucionando o tema, moitas gracias Victor mandinche un privado |
khene escribió: |
Mis problemas con la cintilla se curaron con paciencia, reposo, antiinflamatorios y estiramientos. Lo del hielo no me gustaba. Cuando volví a correr, primero estiramientos y comenzaba andando. Después un trotecillo e iba subiendo el ritmo muy poco a poco. En cuanto la cintilla me molestaba, paraba, estiraba y volvía a empezar de cero. Me dio la lata mucho tiempo pero hace años que no me molesta |
VICTORALVAREZ escribió: | ||
Si me dás una dirección de e-mail te mando los estiramientos que hago yo para la dichosa cintilla. Saludos y suerte |
niniel escribió: | ||||
Gracias de antemano Saludos |
khene escribió: |
Mis problemas con la cintilla se curaron con paciencia, reposo, antiinflamatorios y estiramientos. |