Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2012, 15:24
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

beauvais 3.2 escribió:
Mincha escribió:
:twisted: Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Silbar Silbar Silbar

Facía tempo que esta páxina non fervía Satisfecho Satisfecho Satisfecho

¿beauvais 3.2? Pensando Demo sorrindo

Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 9:51

khene escribió:
beauvais 3.2 escribió:
Mincha escribió:
:twisted: Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

Silbar Silbar Silbar

Facía tempo que esta páxina non fervía Satisfecho Satisfecho Satisfecho

¿beauvais 3.2? Pensando Demo sorrindo

Esta camiseta va causar furor. A xente preguntarase que terá para ser 3.2 Mr. Green Mr. Green Mr. Green

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Papabaloo

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
425 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 10:47

Hola a todos.
El paterfamilias de la gens Baloo, aprovechando que su progenie ya tiene horarios normales, que no hay que ir a la playa hasta que se pone el sol y que se acuestan a horas decentes, tiene el gusto de comunicar que vuelve al mundo atlético y a la vida sana (en contraste con la "buena vida" hipercalórica y de holganza estival).

Por ahora sólo entrenamientos (que me pesan), pero espero estar el próximo día 23 estrenando la 3.2, la 2.4 o la 3.1416 (es que yo sí soy de ciencias, y hay números que me ponen) Mr. Green

carmarisqueiro.com/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 11:05

Papabaloo escribió:
Hola a todos.
El paterfamilias de la gens Baloo, aprovechando que su progenie ya tiene horarios normales, que no hay que ir a la playa hasta que se pone el sol y que se acuestan a horas decentes, tiene el gusto de comunicar que vuelve al mundo atlético y a la vida sana (en contraste con la "buena vida" hipercalórica y de holganza estival).

Por ahora sólo entrenamientos (que me pesan), pero espero estar el próximo día 23 estrenando la 3.2, la 2.4 o la 3.1416 (es que yo sí soy de ciencias, y hay números que me ponen) Mr. Green

Benvido de novo, meu rei!!!! Bailar Bailar Xa iba sendo hora!!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Contamos contigo entón o vindeiro 23 S Silbar
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 11:22

Papabaloo escribió:
Hola a todos.

Amigo PapaBaloo. La camiseta Π sería un modelo 0.585 veces anterior a la 3.2. No me seas anticuado Nono

Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 13:34

khene escribió:
Papabaloo escribió:
Hola a todos.

Amigo PapaBaloo. La camiseta Π sería un modelo 0.585 veces anterior a la 3.2. No me seas anticuado Nono

A quen non sabes a canto equivale a túa marca persoal en 10 Km na nomenclatura carmiense?

khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 15:10

beauvais escribió:
khene escribió:
Papabaloo escribió:
Hola a todos.

A quen non sabes a canto equivale a túa marca persoal en 10 Km na nomenclatura carmiense?
Pues claro que sí Satisfecho La unidad de distancia carmiense equivale a 2 millas terrestres, con un pequeño ajuste derivado de aplicar el factor de corrección por la aceleración de Coriolis y las desviaciones debidas a la mecánica relativista (dependiendo del ángulo formado entre la dirección de marcha y la posición del sol en cada momento). Aunque, al final, como todas las cosas importantes, la respuesta es 42 Mr. Green

Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 15:20

Porqué será que eu pensaba que as cousas importantes sempre sumaban 69

Razz Razz Razz
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 15:27

Mincha escribió:
Porqué será que eu pensaba que as cousas importantes sempre sumaban 69

Razz Razz Razz
¿O meu año de nacemento Pensando ? Grazas Mincha, non sabía que me tiñas en tan boa estima e que tiñas tan bo concepto de min Moi feliz Aínda que xa se sabe que "o concepto é o concepto" como diría Manquiña Mr. Green

khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 15:31

E, nacendo no ano 69, ¿sabes cal é a miña idade? Sastamente: 42 Mr. Green

Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 15:36

Onde CONA está o botón "gústame" ???????

E iso que xa comentei o ADMIN nunha ocasión Sorriso
LuaMeiga

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/10
5 Carreiras
100 Mensaxes
Chapela
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 16:33

Di que si Khene , os que nacemos no 69 somos da mellor cosecha ^, eu tamén teño os meus 42 .
Miña nai como estades Ríndose , vese que o sol de stembro sentouvos moi ben a todos Guiño
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 20:14

FESTA MARISQUEIRA

Recórdovos que o domingo 23 de setembro estreamos a nova equipación en Vigo na I Carreira Popular "10 km Praia de Samil". Non vos despistedes. O prazo de inscrición remata o día 19. De momento 8 atletas estamos inscritos. Algúns tamén sei que pasaredes por alí para facer esa foto de familia aínda que non corrades a proba. Animádevos rapac@s

Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
903 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 20:19

FESTA MARISQUEIRA
I Carreira Popular "10 km Praia de Samil".
Govi
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2012, 20:29

FESTA MARISQUEIRA
I Carreira Popular "10 km Praia de Samil".

Govi
Beauvais

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos