Ven, 14 Set 2012, 9:50 Asunto: Me borraron los datos de club y licencia en Championchinorte
Al inscribirme en Cronotec para los 10 k Playa de Samil descubrí algo curioso. Como no recordaba mi número de licencia de atletismo, entré en la web de championchipnorte para buscarla en mis datos. El número de licencia estaba en blanco y en el club ponía «INDEPENDIENTE».
Lo que pasó fue que al participar en un triatlón con el chip de championchip, como no estoy federado en tri, borraron del registro mi club y mi número de licencia de atletismo.
Ojo por si os pasa lo mismo
gallego
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Ven, 14 Set 2012, 16:43 Asunto: Re: Me borraron los datos de club y licencia en Championchin
Khene, vas a ter que comentarllo os de champion chip, e temporalmente pódencho arreglar. E decir, que cando vaias a un tri, non che borren os datos da tua ficha de atletismo, eso si non descartes que despois de un ano ou antes se fan algún cambio volvas a ter o mesmo problema, pois a min pasoume. De feito comentáronme que andaban neso para intentar solucionalo definitivamente. Saudos. Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
khene
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Ven, 14 Set 2012, 19:39 Asunto: Re: Me borraron los datos de club y licencia en Championchin
Ya lo corregí, pero es un "aviso a navegantes" por si os pasa lo mismo
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos