Dom, 16 Set 2012, 12:30 Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)
De todas las carreras que hay en el circuito de galicia, esta es de las mejores. Buena organización, bonito recorrido aunque durillo y un gran ambiente.
Muchas gracias a todos los que organizais estos eventos para que nosotros disfrutemos del deporte.
Dom, 16 Set 2012, 14:49 Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)
Un ano máis, grande ambiente dentro e fóra do duro circuíto e magnífica organización en todos os aspectos. Non acabei de pillar o asunto ese que explicaban por megafonía sobre a alfombra de saída (que se á dereita, que se á esquerda...), mais se cadra o problema é meu, que coa calor abrándanseme as neuronas. De feito, coa calor abrándaseme todo, en particular a forza de vontade para sufrir e as forzas. En Campañó non foi unha excepción e ao redor do kilómetro 5, a piques de afrontar por segunda vez o paso por diante do cemiterio, dixen "basta". Non abandonaba dende xuño de 2011 no Mercantil, noutra xornada de altas temperaturas, como non! Deixei a carreira sen estar mancado, sen ter dor ningunha; deixeina porque xa non me estaba a divertir nada de nada e só me agardaba pasear un absoluto baleiro físico por Campañó adiante. En fin, cando regresará o frío térmico á miña vida atlética?
Dom, 16 Set 2012, 17:51 Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)
Madre mia! Esta gente de Campañó se supera cada año. Felicidades a toda la organización, el trato al corredor y familiares es de 10. La carrera preciosa, gran ambiente, agua en los dos pasos por vuelta, pinchos, bebida y gran sorteo al finalizar la prueba. Todo un lujo en los tiempos que estamos.
Saludos.
agullocanosa Novo foreiro
11/07/10
0 Carreiras
10 Mensaxes
Dom, 16 Set 2012, 19:01 Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)
Moitas grazas a xente de Campañó, a organización e voluntarios representados en Elias, Elisa e Jose María, polo grande esforzo que realizan para que todos nos podamos disfrutar dunha das mellores populares de Galicia.
Dom, 16 Set 2012, 20:11 Asunto: Re: V Carreira Pedestre de Campañó (15/9/12)
mi tercera edicion y al igual que las anteriores todo perfecto, felicidades a la organizacion y a toda la gente que hace posible que se realice esta carrera.
toco sufrir con la calor, con la cuesta y sobre todo con la comida de mama!!!
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos