Dom, 23 Set 2012, 8:24 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Menuda carrerita, cómo diria o noso amigo Stallone "No siento las piernas" (poñede vos a entonación senon non vale)...
Noraboa os organizadores polo percorrido , bonitas vista pero moi duro para min ...
De todas formas para o ano q ven si Dios quere volveremos
Dom, 23 Set 2012, 9:22 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Moi boa a carreira de corcubion co novo circuito,ainda q ten algunha costiña de agarrarse boa organizacion ainda que hay algun detalle para corregir,por exemplo,marcar os km doresto todo ben a o menes para min xa levo 4 anos asistindo e ahora parece q deron ca clave o circuito novo un exito,moi bo ambiente ,acompañado con español casi toda carreira fumos de menos a mais o final el marchoume nos ultimos km,vai mais forte dia a dia fixemos moi bo tempo xa na meta aquarios agua e camiseta tecnica non se pode pedir mais sobre todo por ser gratis ,pasamos unha tarde estupenda,solo dar as gracias a organizacion,e para o ano se non hay novedad voltaremos a vila de corcubion ,o dito parabens.
Dom, 23 Set 2012, 11:01 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
moi boa carreira acompañado co meu amigo moncho e decir que a carreira foi un exito e animo a todos corredores que volvan para o ano que foi unha carreira moi bonita
FleKy
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Dom, 23 Set 2012, 11:15 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Eu tamen disfrutei moito onte da carreira e a verdade e que prefiro este novo percorrido o anterior pois o de dar varias voltas nunca me chistou.
Noraboa a organizacion You´ll never run alone
keniata1 Novo foreiro
29/11/09
0 Carreiras
45 Mensaxes
Dom, 23 Set 2012, 11:53 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Perfil duro al principio con largas bajadas después en las que continuamente se veía el mar... a mi me gustó mucho el circuito... para el año vuelvo seguro!!!
Enhorabuena a la organizacion.
gallego Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Dom, 23 Set 2012, 20:17 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Comparto a idea d q o novo circuito e mellor q o anterior. Tamen agradecer a organizacion o mimo hacia o corredor. Salvo causa mayor sera unha fixa no meu calendario Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
carlitoscox Novo foreiro
21/09/10
0 Carreiras
11 Mensaxes
Lun, 24 Set 2012, 9:57 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
gracias a todos polas felicitacións,intentaremos para o ano evitar algunha costa do principio e añadir alguns detalliños que nos suxeristedes,saúdos e esperando que llegue a próxima edición
Lun, 24 Set 2012, 10:26 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
carlitoscox escribió:
gracias a todos polas felicitacións,intentaremos para o ano evitar algunha costa do principio e añadir alguns detalliños que nos suxeristedes,saúdos e esperando que llegue a próxima edición
Non por favor , si as costas do principio foron a salsa de esta carreira. Debiades de instauralas como fixas para as próximas edicions. O que si se agradeceria e que marcarades os kms. eso e de moita axuda para alguns de nos...
Lun, 24 Set 2012, 10:49 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Instaurar un Gran Premio de la Montaña tampoco estaría mal
Una carrera de las que me gustan, con un recorrido duro pero precioso. Las vistas del monte Pindo o del cabo de Fisterra desde el alto son espectaculares. Para repetir.
Salud y kilómetros! "Cuando no puedas correr, camina. Cuando no puedas caminar, usa el bastón. Pero nunca te detengas!". Madre Teresa de Calcuta.
Lun, 24 Set 2012, 11:21 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Tal como din as mensaxes anteriores, a carreira foi preciosa e durísima. O paseo marítimo pensei que non remataba nunca! Xa non digamos o subidón do principio, que tal como se dixo, é un aliciente máis da carreira. E a organización, ó igual que nas nove edicións anteriores, perfecta (bueno, faltei só un ano pero polo que dixo a xente tamén foi todo ben). Carlos, se podes colgar a clasificación, aínda que sexa sen tempos, xa eres Dios
Lun, 24 Set 2012, 12:37 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Sumome o das felicitacions a organizacion,tanto polo circuito novo,como polo trato os corredores..... Gratis.
Saudos.
Ferraduro Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Lun, 24 Set 2012, 17:40 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Noraboa a todos os que fixéchedes posible esta carreira. Foi a miña primeira ocasión -polo que non podo comparar o percorrido- pero estou dacordo en que as rampas do principio son das que dan fama a unha carreira. Non todas as populares van ser iguais... Todo de 10. Moitas grazas, un saúdo, e ata o ano que ven, se Deus quere!!! ferraduro.blogspot.com
Lun, 24 Set 2012, 21:58 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Para empezar un 10 para organizacion(muy bien esa vuelta de reconocimiento para la carreras de menores)despues la de adultos,POR FAVOR NUNCA PENSEIS EN QUITAR EL MURO DEL RECORRIDO.....para mi gusto se debeira dar un par de vueltas por el pueblo y despues coger hacia arriba,asi esa "CUESTECILLA" tendria mas sabor.....enhorabuena a la organizacion y a los participantes,se notaba que era una carrera que aun no contaminada por la nueva moda de atletas populares con sus quejas y demas...hasta el año.
Mar, 25 Set 2012, 21:06 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
Fotos de la salida.
carlitoscox Novo foreiro
21/09/10
0 Carreiras
11 Mensaxes
Xov, 27 Set 2012, 15:28 Asunto: Re: X Carreira Vila de Corcubion (22/09/12)
xa envie as clasificacions xeral da carreira ,en breve supoño ca colgaran aqui,casi me deixo os ollos pa face-la por que tiven que acudir o video e alguns non levaban dorsal,saudos e nos vemos o ano que ven o inicio da costa.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos