Foros ›
Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2012, 15:47
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Aaaaamigo, xa notaba eu máis ambiente do normal ás 8 da mañá, mira porqué eraaaaa!

Pois eu estou anotado a todo o circuito pero xusto a esta que me queda ó lado da casa non vou poder ir, argf!

Espero con ansia a Cidade da Cultura!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 24 Set 2012, 14:42

Recordad que el plazo de inscripción para la 3ª prueba del CorreSan concluye el miércoles a las 22.00 horas, tanto vía internet (www.championchipnorte.com) como presencial en el Centro Comercial Compostela-Hipercor Santiago.
Los escolares podeis rellenar el siguiente formulario en la web de la FGA:

docs.google.com/spread...NUVBbUE6MA

Un saludo y animaros que sólo quedan 2 y la última de la ciudad de la cultura con llegada al Estadio de San Lázaro va a ser espectacular!!.

Toda la información en www.fgatletismo.es/santiago

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Set 2012, 20:19

Carai non sei que pasa por este circuito, pero non vexo a participación que debería haber para ser unha cidade. esto faise noutra cidade e habería mares de atletas; pero a xente de Santiago sempre foi así; coñecendo o atletismo en Santiago e vendo o listado de inscritos, faltan moitos tradicionais que sempre están rajando de todo e nunca participan en nada.
Eu quero agradecer a organización o tremendo esforzo que está a facer, Os circuitos son espectaculares; vese que puñechedes moito cariño nisto e sempre nos estades informando a través do foro. Eu non penso faltar á cita desde logo, igual que non faltei as anteriores que estiveron de cine. eu son dos que pedín sempre e participo, non coma moitos.
vos seguide así que xa vedes que eiquí no foro hai moitos que vos aplauden e este circuito acabará tendo 1000 participantes en vindeiras edicións; que, por certo, para ser a primeira non está nada,nada mal. pero sigo decindo que hai moitos que deberían estar porque pediron e criticaron e non están.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 16:29

alá cada un , os que non participan saberán os motivos para non facelo, eu tamén participei nas anteriores e estarei en esta, e si somos poucos pasarémolo mellor, canta menos xente máis ambiente popular, con mil persoas sería imposible ter uns percorridos coma estes, pero de todas formas tes moita razón en que debería de haber moitisima máis xente, pero bueno, é a primeira edición, para o ano mínimo 50 persoas máis por carreira, e dende aqui axudaremos a que sex asi.

Sorriso
Fer.

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
142 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 17:06

Hola, derek.
Soy un atleta aficionado de la categoría juvenil y he participado en las dos primeras carreras del circuito, en las que me incribí por separado, y no aparezco en la clasificación del circuito.
Querría saber el motivo; dado que creo que, en el reglamento inicial, no hay ningún impedimento para que figure en ella. Además, el único perjudicado soy yo; puesto que, si participase en las 4 carreras, tendría que pagar más.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 18:40

Fer, creo entender que segun o reglamento do circuito, para a inscripción no circuito en global, había que inscribirse os días 21,22 ou 23 de junio no hipercor.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 19:01

gallego escribió:
Fer, creo entender que segun o reglamento do circuito, para a inscripción no circuito en global, había que inscribirse os días 21,22 ou 23 de junio no hipercor.
Hola Fer.. Tal y como dice gallego es lo correcto, había un plazo de inscripción para el circuito. Yo este asunto lo plantee en el Concello por determinadas categorías que podría pasar eso; pero creo que coherentemente me dijeron que debían respetar lo establecido en el reglamento y la inscripción en el circuito. Esto tb pasa en la de adultos. Si te fijas hay 173 inscritos en el circuito y muchos (por ejemplo en la nocturna fueron 360 aprox) que se inscriben a las pruebas independientes y los cuales no entran en las clasifcaciones del circuito.

Lo siento de verdad y espero que no te desanimes a participar por este tema.
Un saludo y gracias fer

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 11:19

PREMIOS
Os premios ó circuíto serán entregados nos días posteriores á conclusión da derradeira
proba no Centro Comercial Compostela (El Corte Inglés-Hipercor).
Outorgaranse premio aos 3 primeiros clasificados de cada categoría establecida no
presente regulamento.
Tamén se entregará premio especial aos 3 primeiros clasificados da clasificación xeral
de escolares e de adultos.
Os 3 centros escolares e clubs que acheguen máis participantes á categoría de
escolares percibirán premio especial (imprescindible cubrir o formulario previo de
inscrición).
Os 3 clubs que acheguen máis participantes á categoría de adultos tamén percibirán
premios especiais á conclusión do circuíto(imprescindible cubrir o formulario previo de
inscrición)

Para ser un circuito de catro carreiras a 5$ cada unha e organizada polo concello coa colaboración do corte inglés, penso que sería bonito que se derán premios a máis participantes, polo menos ata o quinto da xeral, sobre todo cando non se da nada nas probas individuais,se algún día organizo unha carreira, jeje, intentaría darlle premio por moi simbólico que fose ata os dez primeiros da xeral e cinco por categoría, penso que é unha motivación moi bonita, que non custa nada económicamente.
Un participante por exemplo que solo poida participar en unha das carreiras, e a gañe, marchará para casa con .... unha camiseta ?
Podemos dicir que o que se intenta e premiar a participación en todo o circuito, perfecto, pero un participante que nun caso hipotético e xa imposible quedase de cuarto nas catro carreiras podería darse que tampouco recibise premio nin mención de ningún tipo, para min esto é un erro, e pasa en máis de unha popular.
Espero que non se tome a mal, é unha humilde opinión.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 11:33

Interesante aportación mac-ray, e moi constructiva. Dicir que este circuito remata o 14 de outubro e que teremos ou agardo, o 2º circuito pra vindeira tempada. Esto que dis está moi ben.
A verdade e que este ano o presupuesto ía escasísimo; pero esto xa e cousa do Concello; inda que plantexala volverei a plantexala porque estou de acordo. Poderiase facer algún tipo de premiación a cada carreia, tipo medallas, e máis premios ó circuito, como dis os 5 primeiros.
Este ano é unha experiencia e a aprender dela.

apetas e gracias pola túa aportación.

yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
6043 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 12:30

La tercera me la vuelvo a perder, pero pienso ir a la última!!! aunque sea doblando con Lestrove....

A todo esto...¿Cómo? ¿Que si en esta carrera quedo entre los 3 primeros de mi categoría no llevo premio? pues ya no voy, jajaja! Payaso Guiño
Espero que para el año me coincidan mejor las carreras y pueda disfrutar más de este circuito, que a tenor de lo q me cuentan y leo tiene una pintaza, estoy convencido de que va a subir como la espuma!! Bueno, al menos ya digo, espero estar en la del día 14 si nada lo impide.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1684 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 17:50

Inscrito tamen para esta carreira do circuito. Espero que chegada a hora o corpo non me diga que non ten gana de pasalo mal e me "obligue" a quedar na casa Triste Triste
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 22:03

264 inscritos....poucos se me antoxan a min. Triste
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2012, 8:02

pois a min para un circuito de 4 km parecenme máis que suficientes, e máis cando son dúas voltas a un circuito.
Este ultimo finde en moraña non se chegaba a 150 nunha carreira de máis de 10 km e tan contentos.
Seguro que o ano que ven se han de superar con creces estes números de participación, que non pande o cúnico.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2012, 8:08

mac-ray escribió:
pois a min para un circuito de 4 km parecenme máis que suficientes, e máis cando son dúas voltas a un circuito.
Este ultimo finde en moraña non se chegaba a 150 nunha carreira de máis de 10 km e tan contentos.
Seguro que o ano que ven se han de superar con creces estes números de participación, que non pande o cúnico.

Chamalle X,pero para unha cidade como Santiago,siguenme parecendo poucos. Guiño
euqueson

Novo foreiro
Novo foreiro
23/08/12
18 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2012, 11:17

Hola!! ¿sabeis a que hora es la carrera CorreSan Centro Comercial Compostela en la categoría de adultos?
He estado mirando en Champion Chip y en el calendario pero no pone el horario de la carrera. Muro
Muchas gracias. Saludos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos