blufer escribió: |
buenas a todos llevo algun tiempo en el mundillo de las carreras populares, suelo entranar 3 0 4 veces a la semana con entrenamientos de 10 a 12 km, la verdad que km no me cuesta hacerlos, pero aunque en el ultimo año baje bastante la media por Km 5,10 y 5, 30 km dependiendo del dia. Me gustaria estar en en medias de 4,30 a 4,45 desmoraliza bastante entrenar y quedar por el medio del peloton. Se admiten consejos. Creo que la opcion seria bajar peso y hacer farley un saludo y gracias a todos |
sochas escribió: |
Tes que cambiar o entrenamento. Si sales a correr 10/12km 3 ou 4 veces por semana mellorarás ó principio e logo quedarás estancado. ¿Canto tempo levas salindo a correr? ¿Entrenas todas as semanas 3 ou 4 veces ou hai semanas que non entrenas? ¿A que ritmo fas os entrenamentos? ¿Tes sobrepeso? Si a resposta é afirmativa con baixar de peso notarás unha mellora considerable. Para mellorar: Unha vez que leves un tempo salindo a correr 3 ou 4 días á semana (sin botar semanas sin entreno) e durante uns meses podes comezar a facer entrenos que serán os que realmente che fagan mellorar considerablemente. Poderías comezar por meter un Fartlek (cambios de ritmo). Por exemplo: 15 min quecemento 2' ritmo fuerte 5 minutos rimo normal e repites as veces que queiras e logo uns 10 min tranquilos. Facer algún día un entreno a ritmo forte. Evidentemente de menor duración que cando sales a rodar. Facer series: A distancia máis habitual é facer 1000m. Podes facer 5 x 1000 para probar recuperando 2' entre cada unha. Moito ollo que si te pasas de ritmo nas primeiras non darás acabado. O interesante é facer todas no mesmo ritmo. Como orientación do ritmo si corres os 10Km a 5:00 non deberías ter problema en facer a 4:45 aínda que esto non cho podo asegurar xa que eu manexo outros tempos o que sí que podes facelas máis rápido que o ritmo de 10km. ¿Corres sempre en llano? Sería interesante que algún día foses por un recorrido que con costas ou incluso facer unha series de costas. É moi importante intercalar sesións tranquilas entre as fuertes para evitar lesións. Un saúdo |