Tartarugo escribió: |
Por segundo ano presentamos ó noso equipo, ós 5 membros xa coñecidos ( Baoes, Rubmarc, Tara, Tartarugo e Torby ) sumamos a fichaxe de Francesco. O obxectivo principal do ano será facer foto de equipo , e tamén prestarlle máis atención ó noso fío e pasalo ben, tendo en conta que a metade do equipo aínda que vaia a moitas carreiras suma de pouco en pouco ..... O importante é desfrutar e que as lesións e problemas varios nos deixen competir con normalidade Damos por inaugurada a tempada 2012/2013 dos Correcamiños A queimar zapatilla polas corredoiras de Galicia!!! |
francesco escribió: |
pois aqui estou. moitas gracias pola invitación para formar parte do equipo. agora a sumar puntos. Se hai que ascender se ascende e punto!!! saúdos e ánimos. |
BaoEs escribió: |
Yo tengo previsto: 14/Octubre Chandrexa de Queixa (Entrenamiento) 21 Kmts. 21/Octubre Media de Pontevedra 28/Octubre Santiago de Compostela 4/ Noviembre "Os Santiños (O Barco) 18/Noviembre San Martiño (Ourense) 25/Noviembre Dragonte (Villafranca) (LEON) |
Tartarugo escribió: |
Tara e máis eu sumamos hoxe uns puntiños ( poucos pero valiosos...) na Vigo+11 para engadir en breve á saca do equipo... Lástima que a de Bembrive non puntue para o circuito despois do tute que nos metemos nas duras costas da parroquia.... ¿¿ Que tal o resto do equipo ??? Saúdos... |
francesco escribió: |
eu xa lle metín os meus primeiros puntiños, e aínda me faltan os das dúas carreiras do CorreSan. Isto comeza a carburaaaaaaaaaar |