Foros ›
XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rubiodepadron

Maratoniano
Maratoniano
2/03/12
5 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 9:06
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Outro que se apunta á de Lestrove, boa terra e boa xente, ó lado da casa, a estas non podo faltar...... Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Ánimo Lestrove, chegamos ben para limpar o recorrido coas zapatillas!!!!
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 9:11

lestrove escribió:
bardallas escribió:
Si nada me lo impide, allí estaré! Ánimo Lestrove que ya somos 153!!!

Ya,pero quiero más,mucho más!!! Muro

www.lestrove.es

Lo importante es la calidad, no la cantidad. Guiño

Los Perros del Anuncio - 2014/15
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 9:16

rubiodepadron escribió:
Outro que se apunta á de Lestrove, boa terra e boa xente, ó lado da casa, a estas non podo faltar...... Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Ánimo Lestrove, chegamos ben para limpar o recorrido coas zapatillas!!!!

Bien rubiodepadron,bien...ahí te quiero ver!!!!! Bailar
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 9:18

alber escribió:
lestrove escribió:
bardallas escribió:
Si nada me lo impide, allí estaré! Ánimo Lestrove que ya somos 153!!!

Ya,pero quiero más,mucho más!!! Muro

www.lestrove.es

Lo importante es la calidad, no la cantidad. Guiño

Ahí tienes toda la razón perro,lo importante es la calidad.Y te puedo asegurar,que la calidad ya la he conseguido con creces,y gracias a todos vosotros,sufridos atletas del asfalto. Aplauso Aplauso Aplauso

www.lestrove.es
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 9:25

Dios como chove!!! Sorprendido E da chuvia hasta Jueves.Pero o Viernes non choverá...suerte a miña. Bailar

Bueno,bueno,xa temos un favorito para gañar a Pedestre de Lestrove.Nada mais e nada menos que o Campeonísimo Juan Pablo Fernandez Rodrigues,da Sociedad Gimnasta de Pontevedra,todo un puntal a nivel Gallego. Aplauso

E vamos,que hoxe pechamos inscricións.Que nadie quede fora da Carreira insignia de Galicia. Bailar

www.lestrove.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 10:23

Ufffff, polos pelos, pero xa estou inscrito.
Despois de fallar o ano pasado por un problema de última hora, este ano non podía fallar, sobre todo despois de ve-lo meu nome no asfalto na carreira de Padrón...... Vémonos meu.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
salas5350

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/11
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 10:27

Juan Pablo Fernández, más bien conocido por sus amigos y compañeros de club como "Brasi". Gran atleta y ,aunque suene a tópico, mejor persona. Lleva varias temporadas en las que compaginar trabajo con atletismo, y alguna otra lesión, ha hecho que su nivel deportivo haya bajado un poquito.
Aún así, si mal no recuerdo, hay que recordar que "el brasi" ha corrido en sus mejores momentos en 3.43 los 1500m y en 1.49 los 800 ¡¡¡Ahí queda eso!!!

Muy querido en la Sociedad Gimnástica de Pontevedra, club al que pertenece desde hace ya muchas temporadas. Gran dinamizador en las Jornadas de Liga o Campeonatos gallegos de clubes es el creador del nuevo himno de la SGP. La música y letra del mismo, llevan su sello de calidad inconfundible.

GRANDE BRASI Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 10:33

Marcos escribió:
Ufffff, polos pelos, pero xa estou inscrito.
Despois de fallar o ano pasado por un problema de última hora, este ano non podía fallar, sobre todo despois de ve-lo meu nome no asfalto na carreira de Padrón...... Vémonos meu.

Bien Marcos,bien!!! Aplauso
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 10:56

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........solo 160 inscritos????? pero que pasa ca peña????? vamosssssss!!!! a inscribirse todo cristo!!!!! Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado despois non queixarse cando se deixe de facer unha carreira como esta (xa este ano estivo no aire) por falta de participacion. Eu xa me inscribin tamen (basicamente porque o amigo Lestrove dixo que non dera conseguido un coche escoba e entonces eu ofrecinme para ir cerrando a carreira Muerto Muerto Muerto ) Por certo, Lestrove.......xa tes encargado as camisetas???? Pregunto, porque como teñas encargadas fiandote das inscripcions do ano pasado, entonces creo que eu este ano vou a levar a do ano pasado e mais a de este Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar .
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 11:07

koala36 escribió:
eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........solo 160 inscritos????? pero que pasa ca peña????? vamosssssss!!!! a inscribirse todo cristo!!!!! Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado despois non queixarse cando se deixe de facer unha carreira como esta (xa este ano estivo no aire) por falta de participacion. Eu xa me inscribin tamen (basicamente porque o amigo Lestrove dixo que non dera conseguido un coche escoba e entonces eu ofrecinme para ir cerrando a carreira Muerto Muerto Muerto ) Por certo, Lestrove.......xa tes encargado as camisetas???? Pregunto, porque como teñas encargadas fiandote das inscripcions do ano pasado, entonces creo que eu este ano vou a levar a do ano pasado e mais a de este Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar Bailar .

Si Koaliña,xa che dixen por activa e pasiva,que este ano terás a tua camiseta tecnica verde-blanca de Gucci,como Dios manda!!! Satisfecho
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 11:10

salas5350 escribió:
Juan Pablo Fernández, más bien conocido por sus amigos y compañeros de club como "Brasi". Gran atleta y ,aunque suene a tópico, mejor persona. Lleva varias temporadas en las que compaginar trabajo con atletismo, y alguna otra lesión, ha hecho que su nivel deportivo haya bajado un poquito.
Aún así, si mal no recuerdo, hay que recordar que "el brasi" ha corrido en sus mejores momentos en 3.43 los 1500m y en 1.49 los 800 ¡¡¡Ahí queda eso!!!

Muy querido en la Sociedad Gimnástica de Pontevedra, club al que pertenece desde hace ya muchas temporadas. Gran dinamizador en las Jornadas de Liga o Campeonatos gallegos de clubes es el creador del nuevo himno de la SGP. La música y letra del mismo, llevan su sello de calidad inconfundible.

GRANDE BRASI Guiño

Ya Juan Pablo venció en Lestrove hace dos años.Y este año tiene apetito de victoria.Viene a por ella de nuevo!!! Moi feliz
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 12:56

Un pato blanco ,en lestrove non podiamos faltar ,gracias por a direccio do enlace non me aclaraba ben ,suerte a todos a ver q non chova moito
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 13:07

jabato escribió:
Un pato blanco ,en lestrove non podiamos faltar ,gracias por a direccio do enlace non me aclaraba ben ,suerte a todos a ver q non chova moito

Gracias jabato,disfrutaremos dun bo pato a la naranja en Lestrove. Razz

www.lestrove.es
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 13:09

lestrove escribió:
vane_fcb escribió:
juandertaker escribió:
A cousa vai viento en popa y a toda vela, 129 inscritos Aplauso Aplauso Eso si, participacion escasa dos maiores máis peques. Tan so unha chica juvenil e eu o unico junior Nono Lestrove a idea que che daba fai dias quizas non era tan mala Pensando

Juan xa somos ahora duas chicas juvenis que me inscribiu o bo de lestrove onte poa noite

E que Lestrove é un Santo Bendito!!! Moi feliz
A verdad e que si, a min tamen me fixo o mismo favoriño Aplauso Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 09 Out 2012, 13:12

juandertaker escribió:
lestrove escribió:
vane_fcb escribió:
juandertaker escribió:
A cousa vai viento en popa y a toda vela, 129 inscritos Aplauso Aplauso Eso si, participacion escasa dos maiores máis peques. Tan so unha chica juvenil e eu o unico junior Nono Lestrove a idea que che daba fai dias quizas non era tan mala Pensando

Juan xa somos ahora duas chicas juvenis que me inscribiu o bo de lestrove onte poa noite

E que Lestrove é un Santo Bendito!!! Moi feliz
A verdad e que si, a min tamen me fixo o mismo favoriño Aplauso Aplauso

Un monumento tíñades que facerme!!!! Satisfecho

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos