Foros ›
Entreno en Santiago ¿cuando?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2007, 10:45
Asunto:

Pois polo visto xa non me queda moito por dicir... xa falachedes case tod@s!!! Como sempre o anfitrión Derek arranxandoo todo, preocupado por todos... en fin... todo un cabaleiro dos que non quedan Guiño Guiño .

Polo demáis encantado de coñecer a algúns foreiros que ainda non coñecía. Un pracer, Barrachina, Fema e Fleki e Begoña (que ainda non é foreira pero xa caerá Demo sorrindo Demo sorrindo ). Aos que xa coñecía foi un pracer voltar a correr con eles/as...

Sodes todos encantadores/as e ó lado voso os kilómetros non se notan... debíamos levar 11 kms. nas pernas e por min podería correr outros tantos (e iso que non respiraba ainda con normalidade)... unha mágoa ter que deixarvos tan cedo, pero había que voltar a Vigo para a comida familiar dos domingos... se o tempo fora o de hoxe seguro que comeriamos toda a familia cos que vos quedastes.

Elyana coida eses músculos, que polo que vexo sigues coa boa intención de adestrar e adestrar e ó mellor o que precisabas era unha boa tempada de repouso. Xa sei que é duro non saír a correr cando un quere, pero penso que as túas opcións son iso ou andar a medias moitísimo máis tempo. Non te ofendas, pero se aos 500 metros xa comenzaches a notar molestias, ou viñas moi mal xa ou vas ter que facer o que che digo. Non sei... ti eres a que máis sabe de saúde así que ti mesma. Un bico, e coidate, que te queremos ver ahí... ainda que sexa de faroliño bermello.

Teño a sensación de que esquezo algo, pero non o sei ... este Alzheirmer!!!
Triki

Novo foreiro
Novo foreiro
12/02/07
0 Carreiras
8 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2007, 12:13
Asunto: Estreno no foro

Bueno, pois como "é de ben nacido ser agradecido" tívenme que dar de alta no foro, aínda que quero que conste que son tan preguiceira correndo como escribindo Disimulando . Creo que o meu apodo é bastante representativo da miña verdadeira personalidade!
Supoño que nos volveremos ver as caras, porque Cabuxa está empeñada en sacarme da vida contemplativa (vaia, do sofá!), e xa sabemos que Cabuxa é cabuxa cabuxa.
Foi un pracer correr onte convosco no Pino, e asegúrovos que me vou lembrar continuamente desta quedada unha semaniña polo menos, ata que me pase a dor de pernas que teño, que teño que facer esforzos para que os meus alumnos non me vexan andar revirada!

Triki (a amigha de Cabuxa que se estrenou onte)
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2007, 12:33
Asunto:

Bienvenida Triki tu amiga ha conseguido que te enganches y pasados estos días de dolor ya verás como tú misma pides más entrenos y más carreras.Supongo que ya te habrá animado Cabuxa a apuntarte a la de Padrón,¿no? Guiño ,así que nos veremos de nuevo allí.

Banderas se que debería de parar,pero eso para mi,como para todos,es muy,muy duro Chorando ,así que haré una cosa intermedia esta semana: mi "adorado" aquarunning Demo sorrindo Demo sorrindo y muchos estiramientos de piramidal,activos y pasivos,además de no volver a usar tacones que fueron la causa de esta recidiva lesional Avergoñado Y casi que no voy a leer el post de entrenamientos o me va a dar una crisis de ansiedad Disimulando Disimulando
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2007, 13:12
Asunto:

Hola Triki, bienvenida al foro. Has empezado con muy bien pie, porque tanto tu nombre como tu avatar son geniales. Galletas.

Un saludo. Y mañana las agujetas serán peores pero pasado como una rosa.

Todos temos unha leiriña en Conxo
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2007, 13:21
Asunto:

Hola Triki, bienvenida al foro. El miercoles cuando no tengas agujetas sal a correr de nuevo y luego sigue con continuidad y en vez de decir eso de yonocorro, podras decir yonotengoagujetas.

Saludos a todos, si finalmente cabuxa se anima a ir al car betanceiro esperemos que te lie a ti tambien.

Un saludo.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2007, 13:51
Asunto:

Pues gracias a todos por vuestras palabras, pero decir que ya sabeis que para mi es un placer poder contribuir en la organización de estas quedadas. Ayer esperaba menos gente (por el tiempo) de la que en realidad se acercó, y de paso tuve el placer de conocer a nuevas caras: fleky, barrachina, Fema y triki, encantado de haberos conocido.
La verdad es que el rodaje se llevó de maravilla y charlando de forma amena, lo cual hizo que el tiempo transcurriese más rápido. Una pena lo de Elyana Chorando , pero bueno, esta semana como dices tú, aquagym y la próxima quedada a tope. Al final Easywind, Gallego y yo le dimos un poco de caña y acabamos con buenas sensaciones.
En fin, espero que os haya agradado a todos el rodaje y que, pese a las inclemencias del tiempo nos hayamos juntado este buen grupo.
Gracias también a Cabuxa por esas fotos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2007, 14:33
Asunto:

Bueno eu tamen agradezo a derek a sua hospitalidade que tamen o mundo e un pañuelo porque mira que coñecer a meu jefe vene.
Tamen foi un pracer coñecervos a todos e estibo moi ben o rodaxe que foi amenos e trankilo menos o final que creo que aumentamos un pouco e finalmente derek easywind e gallego embalaronse e triki e eu tivemos que ceder e ir o noso ritmo que non era de correcaminos senon case do coyote nun producto acme.
As duchas e o pabillon para estirar estupendo bueno e a sesion cebada maravillosa que seria o deporte sen un bo traguiño de cebada despois.
Eña saudos a todos e haber senos volvemos ver pronto

You´ll never run alone
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2007, 14:47
Asunto:

banderas escribió:
Polo demáis encantado de coñecer a algúns foreiros que ainda non coñecía. Un pracer, Barrachina, Fema e Fleki e Begoña (que ainda non é foreira pero xa caerá Demo sorrindo Demo sorrindo ).

Pois sí que sí. Desta vez vou levar o premio "Adivino el Divino" ou algo así. Foi decir algo e ás dúas horas escasas cumplíuse Demo sorrindo Demo sorrindo . Nada máis que comentar... bueno, que enhoraboa por esa inmellorable entrada no Foro de Correr en Galicia Triki. ¡¡¡Non sabes tí por qué pouco non te quedaches sen Avatar e sen Nick!!! ... a piques estiven de coller ese... algún día contareiche as razóns (non son lascivas, aviso a navegantes malintencionados... que habelos hainos Guiño Guiño ).
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2007, 0:02
Asunto:

Poco que añadir a lo ya contado. Sentí no poder quedarme a las cervezas pero había quedado para comer a las 2.
Inmejorable manera de pasar la mañana del domingo. Al final me salieron sobre 16.4 km en 90 minutos.
Encantado de haber conocido a Derek( increible anfitrión), Cabuxa ( fotografa con bendición incluida) , banderas, fleky, Triki ( bienvenida a tu foro), Sandra, Loli, y volver a ver a viejos compañeros/as.
Espero poder acudir a más citas como ésta.
Un saludo y hasta la proxima
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2007, 14:22
Asunto:

Moi boas a todos. Cómo eu quedara de ir o Pino, "síntome na obriga" de dar unha explicación. (n Averdade é que xa lla dei a Derek o sábado pola noite).Pois nin máis nin menos que estou con gripe e sen voz, como comprenderedea con gripe aínda podía ir pero sen voz para lanzar ataques verbais...pois non. Bueno total que dende o sábado na cama, espero mañán poder ir a traballar e se o tempo acompaña,que parece que non, saír un pouco aínda que a verdade é que estou jodidillo, pero tanto te,po na casa...Espero estar a próxima
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2007, 14:25
Asunto:

lentoperosejuro escribió:
Moi boas a todos. Cómo eu quedara de ir o Pino, "síntome na obriga" de dar unha explicación. (n Averdade é que xa lla dei a Derek o sábado pola noite).Pois nin máis nin menos que estou con gripe e sen voz, como comprenderedea con gripe aínda podía ir pero sen voz para lanzar ataques verbais...pois non. Bueno total que dende o sábado na cama, espero mañán poder ir a traballar e se o tempo acompaña,que parece que non, saír un pouco aínda que a verdade é que estou jodidillo, pero tanto te,po na casa...Espero estar a próxima
Estou de testigo, chamoume o sábado á noite e parecía "El padrino" falando Ríndose Ríndose . Recupérate amigo Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2007, 15:36
Asunto:

Home cando non se pode asistir non se pode ademais se sera por veces que se podera quedar para ir botar outras carreiriñas como este domingo

You´ll never run alone
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mér, 14 Feb 2007, 11:24
Asunto:

Lentoperosejuro botámoste de menos. E os de "Casa Azivro" máis, que xa tiñan o Rioja preparado... Demo sorrindo En serio, recupérate pronto, e a ver se te vexo pronto rodando por Santiago!

Barrachina, ¿y qué decía tu velocímetros de los ritmos que llevábamos? (me interesa, porque creo que hice contigo todo el recorrido)
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 19 Feb 2007, 23:11
Asunto:

Cabuxa siento haber tardado tanto, pero bueno. en total me salieron unos 16.5 km en 91 minutos y los ritmos de los kms fueron:
6.03-5.47-6.16-5.38-5.52-5.41-5.12-5.55-5.48-5.14-5.20-5.09-4.56-5.44-5.00-5.24-
Espero que te sirva,. hasta pronto

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos