Foros ›
Autor
Mensaxe
zizou2100

Novo foreiro
Novo foreiro
26/03/10
0 Carreiras
20 Mensaxes
Marin
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 7:54
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

Igual que delfin38 a mi también me toco de presidente en una mesa electoral con lo que muy a mi pesar me pierdo la prueba Chorando e igual que el me gustaría saber si se puede alegar la inscripción en la prueba para librar de la mesa je je Silbar .
Suerte a todos los participantes y disfrutar de la prueba.
Saludos
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
413 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 18:04
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

zizou2100 escribió:
Igual que delfin38 a mi también me toco de presidente en una mesa electoral con lo que muy a mi pesar me pierdo la prueba Chorando e igual que el me gustaría saber si se puede alegar la inscripción en la prueba para librar de la mesa je je Silbar .
Suerte a todos los participantes y disfrutar de la prueba.
Saludos
Para os que esten apuntados e teñan que estar en mesa electoral mandade un correo a ginnastica de pontevedra contando e con os justificantes ou carta que poña que estades chamados a presedir.se devolvera a inscripcion.
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
413 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 18:08
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

delfin38 escribió:
Hola a todos, yo estaba pensando debutar este año en Pontevedra, que me dieron muy buenas referencias de esta prueba, pero el caso es que por "suerte" me toco de presidente en una mesa electoral, asi que menudo asco; alguien sabe si puedo alegar que estaba inscrito en Pontevedra, para librarme de ir a la mesa electoral?
para los que teneis la suerte de ir, disfrutar por mi
un saludo
eu diriache o que lle dixen a un.vai e dilles que xa estas aputado e pagada a inscripcion e que levas 6 meses a entrenala que te fan unha putada.se das cunha persoa que sexa deportista savera conprenderte e o millor...... Disimulando
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 19:34
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

Lo siento por todos los que iban a ir y por formar parte de una mesa elector no pueden ir....tremenda putada !!!!. También por aquellos que por lesiones no van a estar. Yo estoy inscrito, espero estar el 21 en la línea de salida.....en cuanto al tiempo...estuve año pasado y fue espectacular con lo que llovía y había público animando en las calles...¡¡¡¡¡ un 10 para los aficionados de Pontevedra!!!!.
Musgo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/06/08
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 20:07
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

El Facebook del MM Pontevedra dice:

"Tras escoitar a todas as persoas que propoñen melloras no Medio Maratón Pontevedra Serviocio 2012, o Comité Organizador incorporará unha "liebre" máis para a distancia de 5,30 minutos / kilómetro, polo que teremos "liebres" nos seguintes tempos:

4,00 minutos / kilómetro
4,15 minutos / kilómetro
4,30 minutos / kilómetro
5,00 minutos / kilómetro
5,30 minutos / kilómetro"

Enhorabuena a los pedichones
Musgo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/06/08
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 20:08
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

Otra noticia del Facebok del MM Pontevedra

"Teño tantas dúbidas que non me entero de nada...... ¡¡¡¡Tranquilo que aquí estamos para axudarte¡¡¡¡¡

1. "O primeiro"; recolle no Pavillón Universitario de Pontevedra (r/ Padre Gaite, s/nº -xunto ao CGTD e á secretaría do ano pasado-) o dorsal, o venres 19/X ou o sábado 20/X (especialmente se eres da comarca de Pontevedra) de 10.30 a 13.30 horas ou de 17.00 a 20.30 horas. En caso de non poder vir antes, o mesmo día da proba 21/X de 08:30 horas a 10:00 horas.

2. "E agora sigo avanzando"; unha vez co dorsal "na man" podes cambiarte no vestuario do mesmo Pavillón, e/ou deixar a túa equipaxe no gardarroupas do mesmo Pavillón Universitario onde centralizamos toda a Secretaría, Gardarroupas, Vestuarios,...

3. "A quentar"; dende o Pavillón á saída son 300 metros polo que podes quentar no propio circuíto. Non te esquezas de poñer o dorsal e de poñer o chip (control electrónico de tempos) que terás que levar nos cordóns das propias zapatillas deportivas.

4. Sobre as 10,15 horas terás que presentarte na saída, e os que teñan acreditada unha marca inferior a 01:20:00 poderán situarse no caixón preferente, de non ser o caso, poderaste poñer na segunda parte da saída que será simultánea.

5. "A correr"; ás 10,30 horas darase a saída, acórdate de correr polo centro da calzada e non saltarte ningún control electrónico que haberá (moi evidentemetne) sobre o percorrido. Cando remates estarás no Centro Galego de Tecnificación Deportiva onde deixarás o Chip (en caso de telo alugado)

6. "A descansar"; xa podes pasar a recoller a túa bolsa de alimentación na liña de meta e poderás descansar nas mesas de pic nic que se porán a disposición (onde debes de estirar o teu corpo), ou ir ao Pavillón Universitario (a 30 metros do CGTD) onde seguirá aberto o Gardarroupa, os Vestuarios ou a sala de Fisioterapia.

7. "Premios e sorteos"; ás 13,00 horas comezará o sorteo de agasallos de todos os nosos colaboradores e a entrega de premios aos gañadores/as de cada categoría.

Ante calquera dúbida poderás consultarlle aos 150 voluntarios que estaremos a túa disposición para facerte as cousas máis fáciles."
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 21:33
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

Cada dia que pasa me parece mejor esta organización seguir asi y entre todos consigueremos hacer una grande
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
413 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 21:33
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

Musgo escribió:
El Facebook del MM Pontevedra dice:

"Tras escoitar a todas as persoas que propoñen melloras no Medio Maratón Pontevedra Serviocio 2012, o Comité Organizador incorporará unha "liebre" máis para a distancia de 5,30 minutos / kilómetro, polo que teremos "liebres" nos seguintes tempos:

4,00 minutos / kilómetro
4,15 minutos / kilómetro
4,30 minutos / kilómetro
5,00 minutos / kilómetro
5,30 minutos / kilómetro"

Enhorabuena a los pedichones
QUE MAIS QUEREDES!!!!! Ista organizacion xa merece alavanzas,todo o que se comenta aqui fan o posivel por conseguilo.outras minimizan ou non fai caso deste foro.un 10 xa lle dou.so faltamos nos,apuntadevos e traede a mais compañeiros a correla. Aplauso
rdomin31

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/06/11
56 Carreiras
68 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2012, 23:10
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

Musgo escribió:
El Facebook del MM Pontevedra dice:

"Tras escoitar a todas as persoas que propoñen melloras no Medio Maratón Pontevedra Serviocio 2012, o Comité Organizador incorporará unha "liebre" máis para a distancia de 5,30 minutos / kilómetro, polo que teremos "liebres" nos seguintes tempos:

4,00 minutos / kilómetro
4,15 minutos / kilómetro
4,30 minutos / kilómetro
5,00 minutos / kilómetro
5,30 minutos / kilómetro"

Enhorabuena a los pedichones


Aplauso Aplauso Aplauso
O que non chora non mama. Bailar Bailar
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 8:43
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

Es de alavar el que atiendan a peticiones de la gente. Un 10.

Os queriá pedir un consejo aunque creo que de antemano me direis que NO.

He empezado a correr hace 3 meses, me ha enganchado esto de las carreras, corri en bayona y ahora me apunto a todas. El tema es que me gustaría hacer esta carrera, pero no tengo rodaje y solo entreno 1 dia a la semana salidas de 6-10km, ya que hago otros deportes. Ya he probado a hacer 12km, otro dia 15km y los he llevado bien pero la semana pasada me marque otra vez 15 km mas lento a rodaje de 5,50 pero desde el 10km note como mi cuerpo o mas bien mis huesos notan cada km que voy sumando. El tema que desde ese entreno he tenido molestias en la rodilla aunque ahora no noto molestias dandole algo de ejercicio en el gym y a diario con el compex. La verdad que tengo muchas ganas pero estoy con miedo, no de acabar ya que pienso que el apuntarte a una media o maraton y solo salir ya es ganar, pero temo a tener problemas, o no se si como no tengo experiencia ninguna en correr si es normal que aparezcan molestias.
Mañana voy a correr la vigo+11 y si la rodilla no me da ningun toque igual me animo pero queria algun consejo de los que teneis experiencia.

Por cierto en rerlacion a las liebres.
www.runners.es/entrena...s-de-ritmo
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 12:35
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

Manuti escribió:
maRKis.puga escribió:
Somachigum escribió:
Sacado del facebook

"Unha das grandes novidades da edición do 2012 sen dúbida é a inclusión de atletas que farán función de guías ou chamados tamén, adestradores persoais. Sobre todo buscando facer máis participativa a XXVII edición do Medio Maratón Pontevedra SERVIOCIO 2012. Estes guías, todos eles atletas da Sociedade Ximnástica de Pontevedra, estarán diferenciados dos demais atletas por un número diferente e un soporte que indicará o tempo no que se cubrirá cada quilómetro.

No "medio de Pontevedra" haberá 4 guías para os intervalos de: 4 minutos/quilómetro, 4,15 minutos/quilómetro, 4,30 minutos/quilómetro e 5 minutos/quilómetro.
"

Bravissimo!!! Aplauso (agradécese, e moito!)

Markis, yo a ti te veo de guía, más que siguiendo a un guía jejeje... Lo digo por ese ritmo diesel ultrafondista tuyo!! By the way, ¿cuál es tu objetivo para la carrera?

Yo espero hacer 4:45 el kilometro Rezar pero dado que no hay guía para eso, seguiré al de 4:30 hasta donde pueda y después Dios dirá!


Pues Manuti ya tienes guía para el 4:45 si quieres, ya que la organización dice que lo ponen también! Sorriso
yo quiero poner mi ritmo diesel de 4:00 e intentar hacer de una vez 1 hora y 25 minutos Guiño lo voy a intentar y si rebiento: bajo el pistón y espero a que venga algún conocido y voy con él :), así que a lo mejor acabamos juntos Moi feliz
Casti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/10/11
30 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 19:40
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

Moitas grazas por atender a nosa petición das liebres. Para os que non sean de Pontevedra, informovos que nos grandes acontecimientos deportivos sempre chove. Que yo digan os do triatlón!!
cuquito

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/12
7 Carreiras
26 Mensaxes
Bastiagueiro
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 19:43
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

Que bueno lo de la liebre de 5 y 5:30 , para los q empezamos en esto siempre es una ayuda!!!
Es mi primera MM y la organización parece digna de las olimpiadas¡!!!
fermin

Novo foreiro
Novo foreiro
17/06/11
1 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 21:09
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

carmo77 escribió:
Es de alavar el que atiendan a peticiones de la gente. Un 10.

Os queriá pedir un consejo aunque creo que de antemano me direis que NO.

He empezado a correr hace 3 meses, me ha enganchado esto de las carreras, corri en bayona y ahora me apunto a todas. El tema es que me gustaría hacer esta carrera, pero no tengo rodaje y solo entreno 1 dia a la semana salidas de 6-10km, ya que hago otros deportes. Ya he probado a hacer 12km, otro dia 15km y los he llevado bien pero la semana pasada me marque otra vez 15 km mas lento a rodaje de 5,50 pero desde el 10km note como mi cuerpo o mas bien mis huesos notan cada km que voy sumando. El tema que desde ese entreno he tenido molestias en la rodilla aunque ahora no noto molestias dandole algo de ejercicio en el gym y a diario con el compex. La verdad que tengo muchas ganas pero estoy con miedo, no de acabar ya que pienso que el apuntarte a una media o maraton y solo salir ya es ganar, pero temo a tener problemas, o no se si como no tengo experiencia ninguna en correr si es normal que aparezcan molestias.
Mañana voy a correr la vigo+11 y si la rodilla no me da ningun toque igual me animo pero queria algun consejo de los que teneis experiencia.

Por cierto en rerlacion a las liebres.
www.runners.es/entrena...s-de-ritmo

fermin

Novo foreiro
Novo foreiro
17/06/11
1 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 21:11
Asunto: Re: XXVII MM Cidade de Pontevedra (21/10/12)

más o menos, asi es como estaba yo el año pasado.Sólo habia corrido 14km cmo máximo la semana anterior.Y la carrera la hice bien, en 1,50
apúntate si tienes capacidd de sacrfcio y ganas de un reto, no lo lamentaras
este es mi consejo, aunq está claro q no es la preparación adecuada, pero bueno, q carallo!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos