Davil escribió: |
Gran carrera. Sí señor. Un recorrido perfecto y muy bien organizado. Zonas amplias y próximas para aparcar y para calentar. Esta fue la primera carrera que corrí (el año pasado) y le he cogido cariño. Además este año en rebajado en 10 minutos el tiempo del año pasado. Por poner un "pero", en la recogida de dorsales se montó un pequeño caos, sobre todo en la sección de categorías inferiores. A escasos minutos de empezar la carrera de pitufos, había una cola tremenda. No sé, quizá haya que pensar algo para agilizar la recogida de dorsales. En cualquier caso, el personal encargado del tema de los dorsales, que fueron muy amables y eficientes, dieron prioridad a los pitufos que faltaban por retirar el dorsal. Al igual que en la nocturna de Ferrol y la Solidaria de Narón, se nota cuando las cosas se hacen con cariño. |
Mendeselassie escribió: | ||
Pois vouche a dar outra idea para mellorar: a miña muller, outra namorada desta carreira, este ano non puido participar por que estamos agardando un Noitebriño, se para o ano queres que participemos os dous vas ter que asfaltar as pistas de terra para poder ir co carriño, je je. |
Germanmd escribió: |
Darche a máis sincera enhoraboa pola carreira,estivo todo coma sempre, perfecto, pro ano máis Organización . En canto a nos no 2.010 adianteiche en meta, i o ano pasado devolvichomo ti. Pero iste ano mirei pra tras e non te mirei, imaxinome que seran os atrancos da carreira. Agardaremos pro 13 ou que . |
lestrove escribió: |
Xa estan publicados os resultados oficiales.Aquí volos deixo. www.atletismogalego.co...strove.pdf |
reyma escribió: |
Noraboa a todos os que fixeron posible esta magnifica carreira, unha gran organización capitaneada por Lestrove. A descansar e seguro que a mente de Lestrove xa esta empenzado a traballar para o ano que ben. O dito noraboa, |
derek escribió: |
Bueno Pois me uno as felicitacións a Lestrove e toda a organización. Creo que pouco máis podemos pedir a esta magnifica proba. En canto a miña carreira, pois despois de case 1 ano collín as primeiras boas sensacións e haber se a partir de agora seguimos mellorando. Gracias lestrove e cesGti, un pracer coñercerte na saída...o final só foron 4 segundos!! ja,ja... . Noraboa compañeiro, moi boa carreira. Deixovos aquí os resultados de todas as categorías e premiacións: www.fgatletismo.es/santiago Gracias lestroiva!!! |