derek escribió: |
Bueno Pois me uno as felicitacións a Lestrove e toda a organización. Creo que pouco máis podemos pedir a esta magnifica proba. En canto a miña carreira, pois despois de case 1 ano collín as primeiras boas sensacións e haber se a partir de agora seguimos mellorando. Gracias lestrove e cesGti, un pracer coñercerte na saída...o final só foron 4 segundos!! ja,ja... ![]() Deixovos aquí os resultados de todas as categorías e premiacións: www.fgatletismo.es/santiago ![]() ![]() ![]() |
Ferraduro escribió: |
Simplemente, dar las gracias a todos los que hacéis posible esta carrera. Se nota que hay mucho trabajo detrás, y que las cosas se hacen con mucho carilño, cuidando cada detalle. Enhorabuena!!! Un saludo. |
CesGti escribió: | ||
4'' son un mundo!!! cabei a miña propia tumba nos 4 primeiros kilometros por debaixo dos 3':30 e un pinchazo nos gemelos fixome baixar o ritmo drasticamente. ainda asi non teño escusa,era consciente de que iva porriba dos meus ritmos e as ganas de marca persoal otorgaronme un pinchazo no gemelo esquerdo que hoxe en Marin na Pinga a Pinga me fixo sufrir como nunca na miña vida. mañan o CorreSan vai ser para min o TroteSan, jajaja. todo un pracer Derek. e porsuposto felicitar a Lestrove por unha carreira moi ben montada,con unha camiseta como dios manda e unha distancia moi ben medida. |
Doirau escribió: |
Enhorabuena Lestrove por la buena organización y gracias por los detalles con los que nos mimas ![]() |
lestrove escribió: | ||||
Vaia dia levo hoxe de felicitacións. ![]() Esto subeme a moral o infinito,e cando fai unha semana estaba hasta a coronilla da Carreira,agora estou con moral e listo para pelear por unha edición 2013,mellor si cabe. ![]() |
Xoaquin escribió: |
Noraboa a Lestrove e a toda a organización por esta "carreira perfecta". Eu corrín facendo series de 3000-3000-2000 e sin queimarme moito pois levo unha semana algo renqueante o domingo teño que rendir ao 100 % no corresan. Pero a miña "Nena" correu "a saco" e vaixou por primeira vez da hora nun 10.000. Para ela esta carrera pasará á súa particular historia como atleta popular ¡E ademais foi 3ª na sua categoría! |
gallego escribió: |
Felicitar a lestrove pola magnifica carreira. Levo un lote de edicions correndo esta carreira, unhas veces intentando correr otras comi este año entrenando, pero hay q apoyar a la gente q intenta hacer las cosas bien y con cariño. My family seguirá acudiendo a esta carrera salvo imprevisto. |
lihto escribió: |
este año por motivos profesionales-personales no pude ir.mi intencion era aportar mi granito este año que por todo lo que he leido,ha sido tan complicado sacar adelante esta carrera.no conozco a lestrove personalmente,pero mi enhorabuena, mi apoyo y todo mi animo,por el esfuerzo y el trabajo,y porque por gente como el muchas pequeñas carreras,en nombre eso de pequeñas,salen adelante,y colman los fines de semana de muchos de nosotros.el año que viene estare,si todo va bien.saludos |
lestrove escribió: | ||
Pues vaya fiesta te perdiste,pues se puede decir que todos Populares disfrutaron en Lestrove,de algo que nos une a todos...el Espíritu deportivo. ![]() Por cierto,la cosa debio de salir tan bien,que hasta me hicieron una entrevista para la tele. ![]() |