Foros ›
XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 18:47
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Simplemente, dar las gracias a todos los que hacéis posible esta carrera. Se nota que hay mucho trabajo detrás, y que las cosas se hacen con mucho carilño, cuidando cada detalle. Enhorabuena!!! Un saludo.

ferraduro.blogspot.com

Última edición por Ferraduro o Sáb, 13 Out 2012, 18:47; editado 1 vez
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 18:47
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

derek escribió:
Bueno Pois me uno as felicitacións a Lestrove e toda a organización. Creo que pouco máis podemos pedir a esta magnifica proba.
En canto a miña carreira, pois despois de case 1 ano collín as primeiras boas sensacións e haber se a partir de agora seguimos mellorando.
Gracias lestrove e cesGti, un pracer coñercerte na saída...o final só foron 4 segundos!! ja,ja... Ríndose . Noraboa compañeiro, moi boa carreira.

Deixovos aquí os resultados de todas as categorías e premiacións:

www.fgatletismo.es/santiago

Aplauso Aplauso Aplauso Gracias lestroiva!!!

4'' son un mundo!!!
cabei a miña propia tumba nos 4 primeiros kilometros por debaixo dos 3':30 e un pinchazo nos gemelos fixome baixar o ritmo drasticamente.
ainda asi non teño escusa,era consciente de que iva porriba dos meus ritmos e as ganas de marca persoal otorgaronme un pinchazo no gemelo esquerdo que hoxe en Marin na Pinga a Pinga me fixo sufrir como nunca na miña vida.
mañan o CorreSan vai ser para min o TroteSan, jajaja.

todo un pracer Derek.

e porsuposto felicitar a Lestrove por unha carreira moi ben montada,con unha camiseta como dios manda e unha distancia moi ben medida.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 19:15
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Ferraduro escribió:
Simplemente, dar las gracias a todos los que hacéis posible esta carrera. Se nota que hay mucho trabajo detrás, y que las cosas se hacen con mucho carilño, cuidando cada detalle. Enhorabuena!!! Un saludo.

Gracias a ti por tu participación. Aplauso
Doirau

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/11
15 Carreiras
14 Mensaxes
Barbanza
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 19:17
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Enhorabuena Lestrove por la buena organización y gracias por los detalles con los que nos mimas Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 19:20
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

CesGti escribió:
derek escribió:
Bueno Pois me uno as felicitacións a Lestrove e toda a organización. Creo que pouco máis podemos pedir a esta magnifica proba.
En canto a miña carreira, pois despois de case 1 ano collín as primeiras boas sensacións e haber se a partir de agora seguimos mellorando.
Gracias lestrove e cesGti, un pracer coñercerte na saída...o final só foron 4 segundos!! ja,ja... Ríndose . Noraboa compañeiro, moi boa carreira.

Deixovos aquí os resultados de todas as categorías e premiacións:

www.fgatletismo.es/santiago

Aplauso Aplauso Aplauso Gracias lestroiva!!!

4'' son un mundo!!!
cabei a miña propia tumba nos 4 primeiros kilometros por debaixo dos 3':30 e un pinchazo nos gemelos fixome baixar o ritmo drasticamente.
ainda asi non teño escusa,era consciente de que iva porriba dos meus ritmos e as ganas de marca persoal otorgaronme un pinchazo no gemelo esquerdo que hoxe en Marin na Pinga a Pinga me fixo sufrir como nunca na miña vida.
mañan o CorreSan vai ser para min o TroteSan, jajaja.

todo un pracer Derek.

e porsuposto felicitar a Lestrove por unha carreira moi ben montada,con unha camiseta como dios manda e unha distancia moi ben medida.

Vaia dia levo hoxe de felicitacións. Moi feliz
Esto subeme a moral o infinito,e cando fai unha semana estaba hasta a coronilla da Carreira,agora estou con moral e listo para pelear por unha edición 2013,mellor si cabe. Muro
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 19:25
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Doirau escribió:
Enhorabuena Lestrove por la buena organización y gracias por los detalles con los que nos mimas Aplauso

Sabeis de sobra que Lestrove sólo esta dispuesto a organizar Carreras con un mínimo de dignidad,porque de lo contrario paso de hacer nada.Es mi manera de ver las cosas,y nunca cambiará.......lo bien,bien hecho está!!! Satisfecho
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 19:26
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Para los despistados,en este enlace los resultados. Sorriso

www.atletismogalego.co...strove.pdf
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 19:49
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

lestrove escribió:
CesGti escribió:
derek escribió:
Bueno Pois me uno as felicitacións a Lestrove e toda a organización. Creo que pouco máis podemos pedir a esta magnifica proba.
En canto a miña carreira, pois despois de case 1 ano collín as primeiras boas sensacións e haber se a partir de agora seguimos mellorando.
Gracias lestrove e cesGti, un pracer coñercerte na saída...o final só foron 4 segundos!! ja,ja... Ríndose . Noraboa compañeiro, moi boa carreira.

Deixovos aquí os resultados de todas as categorías e premiacións:

www.fgatletismo.es/santiago

Aplauso Aplauso Aplauso Gracias lestroiva!!!

4'' son un mundo!!!
cabei a miña propia tumba nos 4 primeiros kilometros por debaixo dos 3':30 e un pinchazo nos gemelos fixome baixar o ritmo drasticamente.
ainda asi non teño escusa,era consciente de que iva porriba dos meus ritmos e as ganas de marca persoal otorgaronme un pinchazo no gemelo esquerdo que hoxe en Marin na Pinga a Pinga me fixo sufrir como nunca na miña vida.
mañan o CorreSan vai ser para min o TroteSan, jajaja.

todo un pracer Derek.

e porsuposto felicitar a Lestrove por unha carreira moi ben montada,con unha camiseta como dios manda e unha distancia moi ben medida.

Vaia dia levo hoxe de felicitacións. Moi feliz
Esto subeme a moral o infinito,e cando fai unha semana estaba hasta a coronilla da Carreira,agora estou con moral e listo para pelear por unha edición 2013,mellor si cabe. Muro

home millor ca deste ano...
acompañouche o tempo,o festivo coincide en viernes e a xente fai puente,as cousas sairon a pedir de boca..

vamos,que deixaches o liston ben alto.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 20:25
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Xoaquin escribió:
Noraboa a Lestrove e a toda a organización por esta "carreira perfecta".
Eu corrín facendo series de 3000-3000-2000 e sin queimarme moito pois levo unha semana algo renqueante o domingo teño que rendir ao 100 % no corresan. Pero a miña "Nena" correu "a saco" e vaixou por primeira vez da hora nun 10.000. Para ela esta carrera pasará á súa particular historia como atleta popular ¡E ademais foi 3ª na sua categoría!
son unhas fenomenas joaquin. Pena d q lourdes se tivera q retirar. Estan dandolle duro!!!

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 20:33
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Felicitar a lestrove pola magnifica carreira. Levo un lote de edicions correndo esta carreira, unhas veces intentando correr otras comi este año entrenando, pero hay q apoyar a la gente q intenta hacer las cosas bien y con cariño. My family seguirá acudiendo a esta carrera salvo imprevisto.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 20:55
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

gallego escribió:
Felicitar a lestrove pola magnifica carreira. Levo un lote de edicions correndo esta carreira, unhas veces intentando correr otras comi este año entrenando, pero hay q apoyar a la gente q intenta hacer las cosas bien y con cariño. My family seguirá acudiendo a esta carrera salvo imprevisto.

Y es verdad,el bueno de gallego y la peleona Dolo,siempre ahí,edición trás edición. Aplauso
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 20:56
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Duplicado

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4739 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 21:08
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

este año por motivos profesionales-personales no pude ir.mi intencion era aportar mi granito este año que por todo lo que he leido,ha sido tan complicado sacar adelante esta carrera.no conozco a lestrove personalmente,pero mi enhorabuena, mi apoyo y todo mi animo,por el esfuerzo y el trabajo,y porque por gente como el muchas pequeñas carreras,en nombre eso de pequeñas,salen adelante,y colman los fines de semana de muchos de nosotros.el año que viene estare,si todo va bien.saludos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 21:27
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

lihto escribió:
este año por motivos profesionales-personales no pude ir.mi intencion era aportar mi granito este año que por todo lo que he leido,ha sido tan complicado sacar adelante esta carrera.no conozco a lestrove personalmente,pero mi enhorabuena, mi apoyo y todo mi animo,por el esfuerzo y el trabajo,y porque por gente como el muchas pequeñas carreras,en nombre eso de pequeñas,salen adelante,y colman los fines de semana de muchos de nosotros.el año que viene estare,si todo va bien.saludos

Pues vaya fiesta te perdiste,pues se puede decir que todos Populares disfrutaron en Lestrove,de algo que nos une a todos...el Espíritu deportivo. Moi feliz
Por cierto,la cosa debio de salir tan bien,que hasta me hicieron una entrevista para la tele. Sorriso
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 21:59
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

lestrove escribió:
lihto escribió:
este año por motivos profesionales-personales no pude ir.mi intencion era aportar mi granito este año que por todo lo que he leido,ha sido tan complicado sacar adelante esta carrera.no conozco a lestrove personalmente,pero mi enhorabuena, mi apoyo y todo mi animo,por el esfuerzo y el trabajo,y porque por gente como el muchas pequeñas carreras,en nombre eso de pequeñas,salen adelante,y colman los fines de semana de muchos de nosotros.el año que viene estare,si todo va bien.saludos

Pues vaya fiesta te perdiste,pues se puede decir que todos Populares disfrutaron en Lestrove,de algo que nos une a todos...el Espíritu deportivo. Moi feliz
Por cierto,la cosa debio de salir tan bien,que hasta me hicieron una entrevista para la tele. Sorriso

Conta, conta...que esa entrevista querémola ver.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos