omega escribió: |
En efecto, Joeray, vímonos e saudámonos; da cola, nun principio pasei, agardei ao remate de todo, cando xa chegara o derradeiro clasificado, e pedín (e deronma) unha isotónica.
Safardatxo, vouche contar algo real como la vida misma. Cando pasei ante ti (+- minuto 44 de carreira), xusto na zona da que vés de subir a foto do bus, confluencia de Venezuela con, coido, Marqués de Alcedo, pensei: "Carallo, por dentro ou por fóra dos conos? De seguro que este rapaz (por ti) está a flipar coas variantes que os corredores estamos a introducir no paso por esta rotonda". Vexo que acertei; e direi que acabo de decatarme de que o fixen máis mal que ben, ao igual que o atleta que me precedía nese intre. Pero non hai voluntariedade, nin en min, nin, supoño, noutros moitos. Que pasou, daquela? Joder, pois que levas 10 kilómetros percorridos, que non vas de holidays por la campiña inglesa, que tes principio de cegueira física e que, que carallo, tampouco estaba tan claro se por un lado ou por outro!!! Dende o meu subxectivo punto de vista aí, nese momento, o razoable era facer o que fixen, que foi ir maiormente por dentro dos conos. O que non quita para que sempre haxa atletas que, xa no kilómetro 1, atallen de xeito moi consciente, iso é certo. Pero, insisto, nesa rotonda, neses conos, nesa altura de carreira, é desculpable o erro. E, alomenos polo de agora, non engado máis nada. |
Hombre,no te digo que el 100% de los que van mal,lo hagan a proposito,pero es curioso,que el primero,lo hace bien,y los ultimos,tambien lo hicieron bien,en cambio,la amplia mayoria de los del medio no.Los ultimos tampoco iban de paseo,o sea que la excusa,es mas bien mala,porque cuando eso mismo se hace en aceras,tambien es cosa de ceguera o de caradura? vi un video de la Coruña 10,donde varios,se saltaron unos conos,colocados para que no se rebasaran,para adelantar,y si a ese video,que subire un dia,le pones alguna excusa,me retiro de este foro.
Si vas por el carril de fuera,es siempre por el carril de fuera,ya que evindentemente,el carril de dentro,es para los coches,pero como habia un hueco,para que los coches pasaran,algunos aprovechaban,y logicamente,el de atras,no quiere ser menos,ya que puede perder 2 segundos,vitales en la existencia humana y en la epica deportiva |