Foros ›
Autor
Mensaxe
almu

Novo foreiro
Novo foreiro
11/12/11
10 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2012, 20:02
Asunto: Re: VII Carreira Vigo+11 (14/10/12)

Para que nos olvidemos de los detalles a mejorar por la organización....mejor quedarnos con lo bueno....aquí os dejo un enlace con

***Editado: As fotos no foro de fotos e videos
Xandra

Mod
Mod
3/10/11
0 Carreiras
888 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2012, 20:05

Aqui dejo la prueba Guiño muy altos tampoco estaban Ríndose

davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2012, 20:11

safardatxo escribió:
omega escribió:
En efecto, Joeray, vímonos e saudámonos; da cola, nun principio pasei, agardei ao remate de todo, cando xa chegara o derradeiro clasificado, e pedín (e deronma) unha isotónica.

Safardatxo, vouche contar algo real como la vida misma. Cando pasei ante ti (+- minuto 44 de carreira), xusto na zona da que vés de subir a foto do bus, confluencia de Venezuela con, coido, Marqués de Alcedo, pensei: "Carallo, por dentro ou por fóra dos conos? De seguro que este rapaz (por ti) está a flipar coas variantes que os corredores estamos a introducir no paso por esta rotonda". Vexo que acertei; e direi que acabo de decatarme de que o fixen máis mal que ben, ao igual que o atleta que me precedía nese intre. Pero non hai voluntariedade, nin en min, nin, supoño, noutros moitos. Que pasou, daquela? Joder, pois que levas 10 kilómetros percorridos, que non vas de holidays por la campiña inglesa, que tes principio de cegueira física e que, que carallo, tampouco estaba tan claro se por un lado ou por outro!!! Dende o meu subxectivo punto de vista aí, nese momento, o razoable era facer o que fixen, que foi ir maiormente por dentro dos conos. O que non quita para que sempre haxa atletas que, xa no kilómetro 1, atallen de xeito moi consciente, iso é certo. Pero, insisto, nesa rotonda, neses conos, nesa altura de carreira, é desculpable o erro. E, alomenos polo de agora, non engado máis nada.

Hombre,no te digo que el 100% de los que van mal,lo hagan a proposito,pero es curioso,que el primero,lo hace bien,y los ultimos,tambien lo hicieron bien,en cambio,la amplia mayoria de los del medio no.Los ultimos tampoco iban de paseo,o sea que la excusa,es mas bien mala,porque cuando eso mismo se hace en aceras,tambien es cosa de ceguera o de caradura? vi un video de la Coruña 10,donde varios,se saltaron unos conos,colocados para que no se rebasaran,para adelantar,y si a ese video,que subire un dia,le pones alguna excusa,me retiro de este foro.
Si vas por el carril de fuera,es siempre por el carril de fuera,ya que evindentemente,el carril de dentro,es para los coches,pero como habia un hueco,para que los coches pasaran,algunos aprovechaban,y logicamente,el de atras,no quiere ser menos,ya que puede perder 2 segundos,vitales en la existencia humana y en la epica deportiva

Safardatxo... a mi también me dijiste "descalificado", y no sabía porqué hasta que he leído estos comentarios... De verdad que ni cuenta me di. Yo soy una persona que jamás recorta los circuitos. Nunca me verás en una acera, o de una rotonda...
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2012, 20:13

Quería decir que la carrera, en general, bien. Pero poco respeto por los que vamos al final:

En uno de los cruces de Camelias (creo que con la c. Barcelona), no había nadie indicando... y dudé de por dónde ir. A unos 100 metro de mi, en la calle Barcelona, vi a un corredor, y le seguí. Pero un transeunte me dijo: Vas mal, sigue por Camelias... Y efectivamente, pude retroceder y seguir en el circuito. Pero el otro corredor ya estaba definitivamente perdido...

En los pasos de cebra... Los peatones 0 respeto por mi presencia. En dos de ellos, se me echaron encima para cruzar.

Lo demás, perfecto. Y estoy encantado con esta carrera.
ddiego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/12
0 Carreiras
96 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 5:39

Me encantó la carrera. Circuito de ciudad la mar de majo. Ni un minuto retirando el dorsal, buen servicio de duchas con agua caliente... Nota negativa? No me enteré de los kms (culpa mía) o que faltaba señalización de recorrido (atajos?).
Me gusta correr por Vigo, un saludo a todos!
franmartinez

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/12
6 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 7:22

En cuanto al recorrido...interesante; señalización de los kilometros....un poco alto;....organización......vengo de hacer una cada fin de semana en los últimos 2 meses...en la última Coruña10, entregan el dorsal embolsado con el chip correspondiente y con imperdibles...aquí nada de eso...al montón...en cuanto al fin de carrera...en Coruña10, platano, dos panecillos, manzana, agua y gatorade...en esta agua y aquarius.............q menos q una fruta o unas barritas energéticas....les falta mucho
patrirabade

Novo foreiro
Novo foreiro
24/01/12
1 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 7:49

Hola a tod@s,ayer participé por primera vez en esta carrera y aunque todo es mejorable,considero que la organización lo hizo bien!!el único percance que tuve fue en el paso cebra,al inicio de la calle Coruña,una señora muy mayor estaba cruzándolo y tuvimos quer frenarnos de repente un grupo de corredores para no llevárnosla por delante...creo que el mayor problema que hay es el incivismo y la mala educación de ciertpos peatones y conductores pero...contra eso no se puede hacer nada!!un saludo a tod@s
Papabaloo

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
425 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 8:04

Isabel escribió:
(*,) Muro Muro Muro Muro Muro Muro con el agobio que llevaba por no saber cuanto iba jajajajaj Moi feliz Moi feliz Moi feliz Gracias. La próxima miraré hasta para el cielo
Ten cuidado, que si miras al cielo no ves los conos y luego Safardatxo te regaña por salirte del camino Mr. Green

carmarisqueiro.com/
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 9:21

El de rojo,esta bendiciciendo ser 2 segundos mas lento Muro Muro

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 10:21

Ríndose Ríndose Ríndose NO ME LO PUEDO CREERRRRRR. Muro Muro Muro Muro Muro Muro Muro Muro
omega

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/12/08
0 Carreiras
154 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 10:39

Ai, Safardatxo, 2 segundos na vida dun ser humano... Tanto e tan pouco!

Ben, compañeiro; vistas as túas fotos na célebre rotonda, ratifícome por completo na boa vontade de, polo menos, o 99% dos atletas ao seu paso por ela. A gran maioría dos que a atravesan de xeito regulamentario -chamémoslle así- fano por dous motivos principais: 1º: o policía estalles a indicar o camiño correcto (sucédelle a poucos); e 2º: neses momentos están a circular coches por dentro, e caralliño!!! (exemplo moi evidente é a foto que precede a este comentario, co cono baixo o taxi). Conclusións: conos mal situados, poli que non dá abasto e ausencia dun voluntario que, para evitar dúbidas aos corredores, debería estar aí.

Dito isto, pola miña banda punto final ao tema da rotonda.
Saúdos.
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 11:07

Pois eu se fose ti, enviarialle unha copia das fotos "do delito" a organizacion, a prensa, o concello, e mais o Corte Ingles. Que seguro que a ningun deles lles faria boa prensa que aparecese un corredor baixo o taxi ou o Vitrasa.
lanzelot

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/11
20 Carreiras
41 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 13:12

a mi amigo Safardatxo.La carrera un desastre.Te crees que una ciudad como Vigo merece esto?
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 13:17

lanzelot escribió:
Te crees que una ciudad como Vigo merece esto?

Por supuesto. ¿O esos conductores y peatones eran todos de Cangas?
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 13:20

Corriste? reclamaste? lee los reglamentos y reclama.
Vigo no merece esto,pero por mucho que tu anonimamente,maldigas las carreras en este foro,no arreglas nada,hay cosas que puedes reclamar,solo hay que leer reglamentos,y a partir de ahi,tendras mucha razon.

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos