Foros ›
Autor
Mensaxe
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 18:22
Asunto: Mochilas pequenas hidratacion

Boas,
con esto da Nadine, e as primeiros chuzos, lembreime do de mirar unha pequena mochila para andar polo monte e levar 1 chubasqueiro, buff, e algo de comer.
O outro dia vin no Sportzone unhas pequenas, que deixan o lombo bastante libre para transpirar. www.sportzone.es/Produ...82&oid=&c=
Pero con Sportzone teño 1 problema, teño tres cousas e as opinions son diferentes. 1 cortaventos que me regalaron (non transpira nada), outro mais de montaña (non tan mal pero tampouco para tirar foguetes), e un polar co que estou encantado.
E despois hai duas opcion do Decatlon, unha mais barata e outra o doble de cartos.
www.decathlon.es/mochi...#avantages
www.decathlon.es/mochi...08198.html
Alguen probou algunha?.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 23:30
Asunto: Re: Mochilas pequenas hidratacion

Eu teño unha quechua do decatlón en verde que é unha pasada,moi cómoda,deixa libre a espalda,non pesa,estou encantado....
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2012, 8:59

Boas KMPLO,
pero e das novas elasticas ou e das vellas que teñen a cremalleira central en vertical?
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2012, 12:16

Boas, vello amigo.
Eu teño a de Decathlon, e moi ben, co chiflo incorporado e bolsa de hidratación.
A miña e roxa cunha cremalleira horizontal arriba, e duas laterais verticais (para outro compartimento )
Axusta ben , e podo levar barriñas nuns petiños de rede xunto o enganche do peito
Non gastes cartos nunha mochila de Salomón , etc, pois nin ti nin eu imos ir o Montblanc polo de agora, je , je

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2012, 12:41

Boas meu,
se eu non a collo non mercadillo pa aforrar e pq ainda non fixeron a copia "Salomeon".. Silbar
A de Berg e rectangular e estreita, a de decatlon como a tua xa a coñezo (xa lle botara o ollo para ir o monte lixeiro). A nova elastica de Decatlon penso que pode ser comoda porque abulta pouco e queda comprimido, pero custa o doble, e non che esta a cousa para gastar...
jamaico

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/06
0 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Set 2012, 20:58

Hola.
Yo tengo la Quechua Extend y la calidad precio es bastante correcta, la he probado este fin de semana y se acopla bastante bién al cuerpo, con el inconveniente de que no transpira mucho, contiene dos bolsillos en los laterales y dos más en los tirantes que te permiten llevar barritas o geles, también contiene portabastones.
jamaico

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/06
0 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2012, 17:33

Rectifico , sobre la mochila Quechua extend, la mochila aguanta el tirón, pero la bolsa de hidratación solo me duró tres salidas, los ollaos que sujetan la bolsa acaban rompiendose, total que solo aguantó 70 km, por lo cual despues de tres usos la devolví a decathlon sin problemas.
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2012, 17:57

Graciñas pola info Jamaico. Pois a verdade e que tentabame, e vin moitas nestas semanas de trails. Haberia que saber se foi un problema puntual da tua, o xeral.
borja25

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/07/11
5 Carreiras
181 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2012, 21:38

El año pasado por estas fechas estaba en tu misma situacion mirando y mirando mochilas de hidratacion. Una de la que me tentaba era la quechua del primer enlace. La verdad que lei y lei en foros sobre ellas y se leian tanto comentarios positivos como negativos...y al final los problemas que solian dar las bolsas de hidratacion me hicieron buscar otras opciones.
En el corteingles tienen mochilas de la marca b pro que no estan mal, pero quizas estan mas orientadas a los ciclistas.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos