Foros ›
Autor
Mensaxe
Inklesinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/12
35 Carreiras
69 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2012, 21:36
Asunto: Pulsómetro GPS

Hola a tod@s,
finalmente decidinme a comprar un pulsómetro con GPS, o problema, cal??
Estou indeciso entre o Garmin Forerunner 310XT ou o novo Polar RC3 GPS.
Imaxino que a maioría tedes o Garmin pero parece un pouco "bruto" vendo o novo de Polar, ademáis a duración da batería tamén é notable, o garmin 20h frente as 12h do polar, eso si, precisa co GPS activado.
Espero os vosos comentarios e opinións. Gracias.
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2012, 22:12
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

eu teño un 405 de Grmin e vai moi ben o unico e que a bateria dura 8 horas en funcion gps
bollaka

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/11
0 Carreiras
196 Mensaxes
Catoira
Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2012, 22:17
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

O problema que lle vexo o RC3 Gps es que no tiene en cuenta la altitud del terreno (error tremendo de polar)

Entra en mi web: buenaforma.org
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2012, 13:46
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

bollaka escribió:
O problema que lle vexo o RC3 Gps es que no tiene en cuenta la altitud del terreno (error tremendo de polar)

Te referiras a que no tiene altímetro barométrico y, por tanto, no te puede dar la informacíon de altitudes y perfiles durante el ejercicio, pero cuando descargues al ordenador esa información sí que vendrá en los datos de posicionamiento, no?

Y por cierto, eso le pasa a Polar y a más marcas.

www.sportgumby.blogspot.com
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2012, 14:58
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

Eu non teño GPS pero teño un polar. O problema qu eme da é a correa do peito.
bollaka

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/06/11
0 Carreiras
196 Mensaxes
Catoira
Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2012, 15:58
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

Mond escribió:
bollaka escribió:
O problema que lle vexo o RC3 Gps es que no tiene en cuenta la altitud del terreno (error tremendo de polar)

Te referiras a que no tiene altímetro barométrico y, por tanto, no te puede dar la informacíon de altitudes y perfiles durante el ejercicio, pero cuando descargues al ordenador esa información sí que vendrá en los datos de posicionamiento, no?

Y por cierto, eso le pasa a Polar y a más marcas.

No se si al pasar los datos al ordenador te saldrá la altitud del terreno, eso ni idea

te dejo un artículo q acabo de encontrar: Polar RC3

Entra en mi web: buenaforma.org
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2012, 18:14
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

eu teño o 310 XT, e a verdade e que estou moi contento con el.Do Polar non podo opinar, pois non o coñezo
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2012, 9:26
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

Eu merquei o RC3 Gps, perdón mo regalou a moza, Ojo morado cousa de 2 semanas e a verdade que é bastante funcional para os meus requerimentos. Non ten altímetro pero sí todo o demáis. Vendo as opinións de tests e expertos todos lle poñen a pega do índice de protección IPX7, é dicir, non podes ir á agua con él pero si ducharte e correr con choiva sen problema. Isto é debido ó conector miniUSB que ten para descargas dos datos.

De todos modos está ben aislado cunha tapa o conector. En canto a prestación, ligereza, estética doulle un 10. Me comentaba o vendedor que era un maratoniano que tamén valdría o garmin 210 polas prestacións e prezo pero que estéticamente era algo ladrillo e se tes unha muñeca pequena chama moito a atención. Tamén a bateria do RC3gps é mellor xa que aguanta máis de 12 con gps...DOU FE! comprobado por min, ainda que me parece unha tontería porque nada máis chegar á casa despois de entrenar xa o conectas para descargar datos e xa o recargas...discutible polo tanto a importancia da bateria.

Eu decanteime por polar porque xa é o 4 que teño e teño máis confianza
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2012, 14:08
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

Joslem escribió:
ainda que me parece unha tontería porque nada máis chegar á casa despois de entrenar xa o conectas para descargar datos e xa o recargas...discutible polo tanto a importancia da bateria.

Bueno, tontería si tienes "una casa" donde descargar los datos y recargar la batería, porque si sales varios días al monte y no tienes donde hacerlo... ahí el asunto de la memoría y de la autonomía sí que es vital

Y la duración de la batería también dependerá de los entrenos/carreras/rutas que hagas... porque a veces pasan de ese tiempo.

Por eso lo mejor es que cada cual considere el uso que le va a dar (para qué lo quiere, cómo lo va a usar,...), y decida en consecuencia.

Saludos.

www.sportgumby.blogspot.com
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 19 Out 2012, 14:45
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

Hombre Mond,

Algo exageras pero tendo en conta que coa actual crisis igual quedamos sen casa non te planteas mercar este tipo de caprichos..de todos modos o da bateria hay cargadores de estos tipo apple ou sony dos moviles no que a clavija ten una salida Usb,ahi podes meterlle o cable do polar e recargas sin usar portatil...pero claro...se estás no monte faiche falta un enchufe a 230V..para iso tes un generador no leroy merlin..pero claro necesitas gasolina...é broma!

Mira a bateria é bastante boa porque non é ion-litio senón Li-po unha especie de polimero que se usa moito nos radiocontroles...duran moito máis...As de garmin sen embargo son litio-ion é dicir actual pero non ultima moda!

Saludos a todos..
Inklesinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/12
35 Carreiras
69 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Lun, 22 Out 2012, 22:34
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

Joslem,
polo que leo no teu post estas decindo que o RC3 GPS non é sumergible??
Ser9io

Montañés
Montañés
5/07/11
0 Carreiras
94 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 8:07
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

Yo creo que no es sumergible (malo si quieres practicar natación...) Es IPX7 (el estandar más bajo de impermeabilización) y ofrece una protección mínima contra la inmersión en agua. Técnicamente puede ir a 1 metro de profundidad durante 30 minutos. Por supuesto, la lluvia y similares lo soporta sin problema.

Te paso un enlace de una prueba en profundidad del polar (de donde saqué la información que indico arriba) que hace un tipo americano que tiene un blog donde analiza mogollón de equipos (puedes buscar alguno que te interese) Está en inglés, si controlas no tienes problemas para entenderlo, pero con el google traslate también se puede ir sacando.

www.dcrainmaker.com/20...depth.html

Un saludo!
Inklesinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/12
35 Carreiras
69 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 14:39
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

Yo lo quería para triatlón, osea Garmin, no?
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 18:33
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

Inkleshino,

Efectivamente non é sumerxible polo tema do conector usb xa que o reloxo ten bateria recargable e non a tipica pila de boton. O fabricante di que se pode sumerxir a non sei cantos metros durante 30 minutos pero eu non penso probar co meu...polo tanto se fas triatlon ou natacion non o recomendo! Se esperas e non tes presa todo apunta a que no nadal vai sair o rc5 Gps,este si sumerxible e mais orientado ó triatlon ainda que non se atope informacion "oficial". eu levo o meu rc3 gps 2 veces a semana ao traballo e mollouse coa choiva e lavando mans etc...e non pasa nada!

Saludos
jorgegege

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/03/12
4 Carreiras
261 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2012, 7:39
Asunto: Re: Pulsómetro GPS

pregunto,necesitas llevar el brazalete con el GPS o va in corporado en el reloj?
desde hace 6 meses tengo el garmin 410 con pulsometro y estoy encantado tanto para la bici como para correr,pero olvidaros meterlo en el agua,lei en elgun foro que habia gente que en las travesias lo llevaban en el gorro,no me pregunteis como.Para eso el 910 de garmin.
De polar tengo el rs100 desde hace muchos años y aun lo uso tambien le doy un 10.saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos