Foros ›
Qué hacer cuando te viene una racha de no dormir
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Antonioamaro

Maratoniano
Maratoniano
11/12/10
0 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2012, 0:37
Asunto: Qué hacer cuando te viene una racha de no dormir

de vez en cuando, con duración variable (días, semanas) te viene una mala racha y no duermes. Te metes en cama y empiezas a ponerte nervioso y, como ahora mismo, te dan las 4 y sin dormir (a las 7 hay que estar en pié). Cuando ni las pastillas te hacen efecto. Sería bueno en estos casos cambiar el entreno para la noche? Porque sin dormir, el entrenamiendo del día siguiente se hace cuesta arriba. Gracias por los consejos
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2012, 6:19
Asunto: Re: qué hacer cuando te viene una racha de no dormir

bo día ajac

realmente tes un problema: non durmir.

Esquece entrenos e demáis cousas e céntrate en durmir. É un problema suficientemente serio como para buscar consello en internet. Nin somos profesionais do tema nin coñecemos as túas condicións particulares (nin pretendo coñecelas), pero coller rutinas en canto a hora de levantarse, comer sempre en hora, ... axudanlle ao corpo a pillar o ritmo. Non ir para a cama xusto despois de cear e tomar unha infusión (manzanilla, tila... pero non té) hai xente que lle relaxa e axuda.

Situacións de estrés personal (familiar, traballo, ...), mala alimentación, medicación, ... as causas poden ser múltiples.

Preguntas se debes correr contra a noite... pero igoal é mellor facelo pola mañán para que chegues a noite o suficientemente cansado como para que ao corpo lle apeteza descansar. Pero esto só é unha ocurrencia miña, nada científico.

Repito: non creo que debas buscar consello nun foro de internet sobre o asunto si só dormes duas ou tres horas incluso utilizando drogas específicas.

-- Chámame "ghose"
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2012, 11:50

o millor método pra durmir coma un raparigo é cumprir có sagrado sacramento do matrimonio jeje , man de santo, queda un tan esgotau que durmes coma un campión

o problema é pra os solteiros ou sen moza coma mín jeje

e agora xa en serio, a mín antes dunha grande carreira de montaña sempre me dan as tantas dando volta pra un lado e pra outro na cama aínda que a noite anterior procurase non durmir muito

o das pastillas mellor non acostumalo corpo ás "drojas"
roca151

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/11/10
0 Carreiras
290 Mensaxes
El Temple
Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2012, 17:25

Cuidado con entrenar a última hora de la tarde; a muchas personas, entre las que me incluyo, eso les activa tanto que luego no pegan ojo por la noche...
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2012, 20:47

Comprueba que no tengas oxiuriasis Disimulando

Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
944 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2012, 21:25

O de entrenar da igual, xa que se non durmes, non poderás rendir no entrenamento.
Se o teu entrenamento consta de series, é normal que non durmas. mira este foro www.correrengalicia.or...ic&t=11402 , falan dese tema.
O do sexo, é unha boa opción.
Proba a evitar café, chocolate, teína; cena lixeiro e toma unha infusueños triple desa con tila. Medita, e ten sorte para quedar sen preocupacións. A min os domingos tardo moito en durmir, e é porque levántome máis tarde do normal.
atejer00

Montañés
Montañés
20/11/09
9999 Carreiras
230 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2012, 0:22

pikamoku escribió:
bo día ajac

realmente tes un problema: non durmir.

Esquece entrenos e demáis cousas e céntrate en durmir. É un problema suficientemente serio como para buscar consello en internet. Nin somos profesionais do tema nin coñecemos as túas condicións particulares (nin pretendo coñecelas), pero coller rutinas en canto a hora de levantarse, comer sempre en hora, ... axudanlle ao corpo a pillar o ritmo. Non ir para a cama xusto despois de cear e tomar unha infusión (manzanilla, tila... pero non té) hai xente que lle relaxa e axuda.

Situacións de estrés personal (familiar, traballo, ...), mala alimentación, medicación, ... as causas poden ser múltiples.

Preguntas se debes correr contra a noite... pero igoal é mellor facelo pola mañán para que chegues a noite o suficientemente cansado como para que ao corpo lle apeteza descansar. Pero esto só é unha ocurrencia miña, nada científico.

Repito: non creo que debas buscar consello nun foro de internet sobre o asunto si só dormes duas ou tres horas incluso utilizando drogas específicas.

gran consello, creo que non se pode decir mellor...
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1317 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 20 Out 2012, 21:21
Asunto: Re: Qué hacer cuando te viene una racha de no dormir

pOis xa que buscas nun foro de internet, ( que as veces aprendese moito ) eu aconsélloche o que me explicou alguen que sabe.

Primeiro intentar entrenar o antes posible durante o día.
E algo moi importante que por exemplo a min afectame moito e non tomar proteinas pola noite para cear, cada corpo é un mundo , eu por exemplo teño que cear abundantemente para poder durmir.
Se tomo proteinas non durmo, e si as tomo por dspiste podo arranxalo metendolle leite con azucar e unhas galletas por exemplo.
Tamén me gusta escoitar a radio e qeudarme durmida con ela.
E cuestión de probar cousas, infusións como ben che dixeron etc.
O que nunca faría sería tomar medicación para durmir, se tes un problema fisico de verdade fai un análise de sangue e a ver que aparece.
Outra cousa que poderías facer e mirar o pulso polas mañás antes de levantarte e ver si está máis elevado do que debería.

Espero que estés durmindo a estas horas Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos