Rask17 escribió: |
Para min foi unha experiencia para repetir,por momentos ben,por momentos faltabame forza,logo voltas a recuperar,bueno xa sabedes os que levades tempo nisto. Esta foi a miña primeira maratón de montaña,e espero repetir en Penedos en 2013,tratando de mellorar o tempo. Só un único pero, e non quero que unha mazá podrecida escaralle a colleita, nos vestiarios algún desalmado,por non chamarlle doutra forma, rouboume as gafas de correr logo de abrir a miña bolsa portabidón, pero bueno me quedo cas boas cousas, o ambiente que se respira e caralludo e a experiencia para repetir. Saúdos a tod@s |
4x4 escribió: |
En este enlace: www.penedosdolobo.org/...ca2012.pdf Podreis saber de que manera a sido destinada vuestra aportacion para la reforestación de Penedos . En breve os comentaremos la fecha en la que se realizará (por si quereis acercaros a plantar algun arbol) Gracias a todos por vuestra ayuda ![]() ![]() |
daviddavid escribió: |
hola,vendo zapatillas para trail inov oroc 340,las compra hace 15 dias pero me quedan algo grandes,son un 43 europeo o un 9 UK SU precio es de 84 euros en tienda pero las dejo en 75 ya que las use un dia para andar por el monte,dejo telefono de contacto 692200758.Un salido |