Marcos escribió: |
... sempre intentaron melloralos, ano tras ano. Con máis ou menos éxito, pero sempre o foron intentando .... |
pikamoku escribió: |
debo reflexionar al respective, pois o que sinto é que precisamente non "sempre" o intentaron. A carreira ten cousas boas e outras mellorables, coma case todas, pero se algo ten a organización (aparentemente El Correo Gallego) é que "ellos se lo guisan y ellos se lo comen". |
dieguitto escribió: |
Batirase o Record de inscripcións do ano pasado na categoria absoluta? foron 3435. agora mesmo queda día e medio para finalizar e van por 2907..... Vamossss |
Kurty escribió: | ||
Eu acabome de inscribir e xa van 3035, (27 na derradeira media hora). Así que eu creo que se batirá o record de eiqui a mañan. Unha dubida, sei que lin nalgún lado que ía a haber unha especie de caixóns, con dorsais diferenciados, pero o facer a inscripción non vin en ningún lado algo referente o mesmo. Sabedes algo de como funciona? |
Kurty escribió: | ||
Eu acabome de inscribir e xa van 3035, (27 na derradeira media hora). Así que eu creo que se batirá o record de eiqui a mañan. Unha dubida, sei que lin nalgún lado que ía a haber unha especie de caixóns, con dorsais diferenciados, pero o facer a inscripción non vin en ningún lado algo referente o mesmo. Sabedes algo de como funciona? |
fredisama escribió: |
Buenas compañeros, pienso que la carrera es la mas especial de las gallegas, cierto que no fuí a muchas, pero no se, la cuesta de vite y la entrada en la plaza del Obradoiro le dan un toque único, sin mas una pregunta, ¿ sabeis si sería posible que un compañero que tengo en Compostela al recoger su dorsal pudiera pillar el mio?. Un saludo y gracias. |