Foros ›
Autor
Mensaxe
merchibugallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/11
5 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 14:04
Asunto: circuito ribeira sacra

Una pregunta:

¿Sabe alguien algo de los regalos del circuito ribeira sacra?
Decían que los iban a dar entre septiembre y octubre, y no volví a saber nada.

Un beso
xaquinci

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/01/12
3 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 15:57
Asunto: Re: circuito ribeira sacra

Non se sabe nada diso polo de agora, penso que deben de estar buscando financiación proano que ven e o apoio dos concellos que non creo que quixeran comprometerse a facer nada ata que rematasen as eleccions. Eu confío en que se volva a facer este ano.
merchibugallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/11
5 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2012, 23:25
Asunto: Re: circuito ribeira sacra

Ya, pero me parece una falta de formalidad, el circuito acabó a principios de agosto. Me gustaron bastante las carreras, pero me estoy planteando volver a hacerlo
X-Trave

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/06
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 19:45
Asunto: Re: circuito ribeira sacra

Boas merchibugallo.Eu tampouco volvin ter novas do tema salvo un mail que nos mandaron hai tempo.Pero escribo esto para pedirche por favor,case que encarecidamente e de rodillas si fai falta,que non "castigues" as carreiras que formaban parte do circuito,xa que stas existian case todas antes de nacer ese devandito circuito,e maior parte delas seguiran existindo ainda que non se leve a cabo circuito o ano que ben.Digo esto pois sei de boa man que detras de Ferreirúa,Pantón,Sober,Monforte,Quiroga,Bóveda,Ribas de Sil e Saviñao,hai xente que paga a pena,e que sacan as suas carreiras adiante con grandes esforzos e ilusións,e o que esas organizacións prometeron en canto a premios por categorias,obsequios,avituallamentos,con maior ou menor acerto cumpliron en todo canto publicaron nas normas das suas carreiras.Si o GDR Ribeira Sacra non cumple,inscribite polo menos nas carreiras,sin apuntarte no circuito que foi algo complementario.
Perdon pois creo que me alarguei no comentario.
saudos
X-Trave

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/06
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 19:46
Asunto: Re: circuito ribeira sacra

Boas merchibugallo.Eu tampouco volvin ter novas do tema salvo un mail que nos mandaron hai tempo.Pero escribo esto para pedirche por favor,case que encarecidamente e de rodillas si fai falta,que non "castigues" as carreiras que formaban parte do circuito,xa que stas existian case todas antes de nacer ese devandito circuito,e maior parte delas seguiran existindo ainda que non se leve a cabo circuito o ano que ben.Digo esto pois sei de boa man que detras de Ferreirúa,Pantón,Sober,Monforte,Quiroga,Bóveda,Ribas de Sil e Saviñao,hai xente que paga a pena,e que sacan as suas carreiras adiante con grandes esforzos e ilusións,e o que esas organizacións prometeron en canto a premios por categorias,obsequios,avituallamentos,con maior ou menor acerto cumpliron en todo canto publicaron nas normas das suas carreiras.Si o GDR Ribeira Sacra non cumple,inscribite polo menos nas carreiras,sin apuntarte no circuito que foi algo complementario.
Perdon pois creo que me alarguei no comentario.
saudos
xaquinci

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/01/12
3 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 20:22
Asunto: Re: circuito ribeira sacra

Home! Eu creo que ninguén ou case ninguén se apunta as carreiras polos premios, son simplemente un extra. Eu dende logo penso volver a apuntarme a todas e eso que foron duras! As carreiras estiveron ben organizadas, con bo ambiente e uns percorridos moi bos. Un dez, so espero que non coincida ningunha coas do ccnos.
De tódolos xeitos mandeilles un correo preguntándolles se volvía a haber o circuito ou non,xa vos direi o que me contestaron.
merchibugallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/11
5 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2012, 20:08
Asunto: Re: circuito ribeira sacra

Estoy muy defraudada por la organización del circuito, me parece lamentable que queden mal por tan poca cosa como son unas pocas camisetas. Pero las carreras me encantaron y de ninguna manera voy a dejar de ir a ellas. Nos vemos en ellas. Un beso
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 23:35
Asunto: Re: circuito ribeira sacra

Hola,estuve esperando unos dias desde que recibí el email(concretamente el día 10)dando las explicaciones de a que es debido el retraso en la entrega de premios del Circuito Ribeira Sacra(según dicen debido a retrasos en el suministro del material),supongo que lo recibimos tod@s, si es así y nos llego a tod@s no estaría mal decirlo,y creo que la persona más indicada seria la que abrio el tema quejandose(no digo que sin razón)ya que si se dice lo malo tambien se debe decir lo bueno.
Saludos.
merchibugallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/11
5 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Nov 2012, 23:36
Asunto: Re: circuito ribeira sacra

Tienes toda la razón, yo también recibí el correo, y, aunque llevo varios días sin entrar en este foro, no es excusa para no haberlo comentado. Mis disculpas. Un saludo
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2013, 0:51
Asunto: Re: circuito ribeira sacra

Hoxe foi a entrega de premios da primeira edición deste Circuito,e certo que tardaron,pero superaron con creces todas as miñas expectativas en todos os aspectos.Darlle as gracias a quenes o fixeron posible e decir que o dia 3 de marzo comenza o do 2013 ca carreira de Monforte de Lemos(si non entendin mal).
Saudos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos