Foros ›
XXXV Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ficaro

Novo foreiro
Novo foreiro
12/02/11
5 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 18:58
Asunto: Re: XXXV Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Cada ano un pouquiño mellor 52:37
Congratulations!! a todos os que fan posible esta increible carreira
carfra

Novo foreiro
Novo foreiro
6/10/12
3 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 19:21

Alguien sabe si la lista es definitiva?
Es que tengo un problema... bueno dos. El primero es que cuando cubrí la inscripción en el Corte inglés, y al recoger el dorsal me pusieron mal mi segundo apellido, me pusieron Arnaz en lugar de Adrio.
El segundo problema es que yo llegue con un tiempo en torno al 49 minutos y en las listas no salgo...
A alguien mas le ha pasado algo similar?
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1934 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 19:30

Bonita carrera y mejor ambiente. Por segundo año consecutivo, nos acompañó el tiempo, que no suele ser cosa muy corriente en Santiago.

Con todos los fallos que pudo haber, para la cantidad de corredores que nos juntamos, creo que la organización estuvo correcta. Además de lo que ya se comentó aquí, este año solo he visto un punto de avituallamiento, que a mi personalmente me pareció suficiente. ¿No sé si alguién echó de menos otro segundo punto de avituallamiento?

La cuesta de Vite tenía su punto de dureza, pero esa bajada de vértigo por la zona vieja lo compensaba con creces. En pocas carreras he visto llegar a la gente tan eufórica a la línea de meta.

En lo personal, contento de bajar de la hora y, sobre todo, encantado de encontrarme con tanto forero.

Por último, agradecer a todos los voluntarios que han colaborado durante todo el circuito, en especial a una chica que en la zona vieja se dejaba la voz animándonos, que faltaba poco para la meta. No me he quedado con su cara, pero sus palabras me acompañarán durante muchos años como un grato recuerdo de esta carrera.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
menudoamigo

Novo foreiro
Novo foreiro
12/11/10
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 19:35

Este ano non puden participar, pero teño unhas fotos.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 19:45

Pouco se pode dicir desta carriera. Con case vinte participacións, os quilómetros finais polo casco antigo seguen sendo tan emocionantes coma na primeira participación.
O de ir esquivando xente os primeiros quilómetros, xa o tomo como algo inherente a esta proba e outras similares. Vamos, que é parte do xogo.
Persoalmente moi contento co meu resultado. Como dicía algún foreiro, nótase a media de Pontevedra.
O ano que ven máis.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 20:12

Gracias por las fotos, menudoamigo. Espero que puedas participar en próximas carreras, aunque perderemos un gran fotógrafo. No es fácil sacar unas fotos de tanta calidad a la velocidad que íbamos la mayoría en esa zona, algo inferior a la de la luz.
Salgo en 1 foto, la cual guardaré con un especial cariño de mi debut en esta fiesta atlética.
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 20:21

Gracias por las fotos, menudoamigo. Espero que puedas participar en próximas carreras, aunque perderemos un gran fotógrafo. No es fácil sacar unas fotos de tanta calidad a la velocidad que íbamos la mayoría en esa zona, algo inferior a la de la luz.
Salgo en 1 foto, la cual guardaré con un especial cariño de mi debut en esta fiesta atlética.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 20:25

gracias pollas fotos MENUDOAMIGO, hai un apartado para poñer todas as galerías de fotos. moi bo traballo

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 20:57

pollas fotos ? querrías decir caralludas, que é parecido pero máis galego jaja.

Impresionante como sempre, este ano penso que máis participación, e sobre todo a xente máis preparada, bravo !
o dos caixóns máis ou menos claro, pero e díficil controlar a algún listillo que se pon no primeiro para facer máis de 50 m. Eu dinlle un toque a un que estaba na segunda fila con dorsal blanco, e díxome que tiña 31 minutos en dez mil, pois vale, un caso asi entendo que se poña diante, e de feito quedou entre os dez primeiros. Pero igualmente vin a misma altura que entrou cando eu estaba chegando a casa, e por riba estaba tapandose para que non o viran, en fin, cada un demostra como é.
Pequeno tirón de orellas para unha membro da federación que non deixou meterse a lolo na primeira linea e fixolle dar a volta para buscarse a vida e unha boa posición na saída.
Animo a todos os que non puideron ter a súa mellor carreira, como Yolanda, Solange etc etc.
Finalmente no pronostico solo fallei en Hassan, que leva uns meses dende a lesión a un menor nivel que o ano pasado a estas alturas, pero como ben dixen por aqui aínda que a algún non lle pareciu ben, alejandro y lolo están a outro nivel, pena non ter a nimo loitando con eles.
Para o ano, máis e mellor.
ddiego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/12
0 Carreiras
96 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 21:00

Mis felicitaciones a la organización. Ha sido de 10.
Como era la primera vez que hacía una salida de 'cajones', a pesar de tener el dorsal azul, no me enteré de las señalizaciones y salí rezagado. A un ritmo muuuy suave.

La anécdota graciosa fue sobre la rúa de san Pedrol, adelantando choqué levemente con otro corredor, levanté mi mano para pedir perdón y le quité los cascos que llevaba....... fue bastante cómico.

Me gustaría añadir que aparqué en la facultad de empresariales, y a la hora de querer salir de allí... había un atascazo, entendible.

Un 10 para la carrera en todos los sentidos, mi primera vez y con la boca abierta me quedé!

CRACKS!!
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 21:18

angelus escribió:
CesGti escribió:
angelus escribió:
Los resultados ya están!
si pero dos 25 primeiros,amin como que me pilla lexos,ajjaja.

lastima do tremendo punto que me dou xusto o empezar a baixar os 2 ultimos kilometros.
polas referencias que teño de compañeiros o tempo iva a estar entre 45' min e 45':15''

pero bueno,acabei casi andando e bo foi.

ahora veñen mais carreiras pa desquitarse.

por eso puse los resultados, no la clasificación. lo escribí rápido con el móvil para los que quisieran ver su puesto, quizás debí explicarlo mejor. la clasificación general hasta que el correo gallego no deje publicarlo antes habrá que esperar hasta el día siguiente.

lo cual a mi tampoco me parece lógico jabato pero al igual que tú dices que pagas la inscripción, ellos pueden decir que ya que ellos también ponen su dinero quieren publicarlos ellos primero para tener una mayor tirada. al menos lo pondría en el reglamento, que si no me equivoco no aparecía no?

por cierto, siento lo del punto CesGti, pero como bien dices ya vendrán más y ya me gustaría a mí estar cerca de los 45, o perdiste mucho más?

no,no,digo que faria sobre os 45 minutos si non me dera o punto.
o grupiño co que iva andivo entre os 44:50 e os 45:15 asique supoño que faria uns 45:10 ou asi polas sensacions qe levaba.
cando me dou como en principio pensei de abandonar por completo parei o gps e non teño ningunha referencia.
camiñei casi 1km e despois fun a trote o ultimo kilometro permitindome un bo sprint.

naaa...
ahora Ames , Negreira , Orense , M/M Vilagarcia ....

sera por carreiras.
RicardoXD

Maratoniano
Maratoniano
14/09/11
22 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 21:19

lihto escribió:
DoctorSlump escribió:
Dios mío, qué dramón, en Championchip sólo están los primeros 25 resultados y he tenido que hacer un click aquí ( www.elcorreogallego.es...-pedestre/ ) para verlos todos, ufffff.

jajaaj,que bueno dani,la gente enseguida se pone nerviosa,y por cierto,ya vi que hiciste buen tiempo,enhorabuena
Dios mio lihto, eres idéntico a la foto que cuelgas, incluso el pañuelo jajajaja
si no es por eso no reconozco a los de la fotokedada, gracias por tu ayuda, soy el que te preguntó si ya habia sido, y si , ya había sido Muro una pena
nos vemos en otra Bailar
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 21:23

Gracias menudoamigo! Me he encontrado en una Guiño
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 21:23

mac-ray escribió:
pollas fotos ? querrías decir caralludas, que é parecido pero máis galego jaja.

Impresionante como sempre, este ano penso que máis participación, e sobre todo a xente máis preparada, bravo !
o dos caixóns máis ou menos claro, pero e díficil controlar a algún listillo que se pon no primeiro para facer máis de 50 m. Eu dinlle un toque a un que estaba na segunda fila con dorsal blanco, e díxome que tiña 31 minutos en dez mil, pois vale, un caso asi entendo que se poña diante, e de feito quedou entre os dez primeiros. Pero igualmente vin a misma altura que entrou cando eu estaba chegando a casa, e por riba estaba tapandose para que non o viran, en fin, cada un demostra como é.
Pequeno tirón de orellas para unha membro da federación que non deixou meterse a lolo na primeira linea e fixolle dar a volta para buscarse a vida e unha boa posición na saída.
Animo a todos os que non puideron ter a súa mellor carreira, como Yolanda, Solange etc etc.
Finalmente no pronostico solo fallei en Hassan, que leva uns meses dende a lesión a un menor nivel que o ano pasado a estas alturas, pero como ben dixen por aqui aínda que a algún non lle pareciu ben, alejandro y lolo están a outro nivel, pena non ter a nimo loitando con eles.
Para o ano, máis e mellor.

con Hassan tocado tiña como claro vencedor a Alex o "extraterrestre",miña nai maneira de correr !!!!.
parviño quedei cando me dixeron que fixera segundo.
rblamon

Novo foreiro
Novo foreiro
25/02/11
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2012, 21:27

Pues este ha sido mi primer año y no tengo palabras. Carrera espectacular, ambiente inmejorable y tras la subida de Vite, saber que te quedan 2 km pero cuesta abajo y por el casco antiguo produce un subidón impresionante que me permitió correr a un ritmo impensable para mi.
Total que hice 1:05 que baja en 5' mi objetivo y voy más contento!!
El año que viene no me la pierdo por nada. Gracias a la organización y a todos mis compañeros de carrera por los ánimos que nos íbamos dando los unos a los otros.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos