angelus escribió: | ||||
por eso puse los resultados, no la clasificación. lo escribí rápido con el móvil para los que quisieran ver su puesto, quizás debí explicarlo mejor. la clasificación general hasta que el correo gallego no deje publicarlo antes habrá que esperar hasta el día siguiente. lo cual a mi tampoco me parece lógico jabato pero al igual que tú dices que pagas la inscripción, ellos pueden decir que ya que ellos también ponen su dinero quieren publicarlos ellos primero para tener una mayor tirada. al menos lo pondría en el reglamento, que si no me equivoco no aparecía no? por cierto, siento lo del punto CesGti, pero como bien dices ya vendrán más y ya me gustaría a mí estar cerca de los 45, o perdiste mucho más? |
lihto escribió: | ||
jajaaj,que bueno dani,la gente enseguida se pone nerviosa,y por cierto,ya vi que hiciste buen tiempo,enhorabuena |
mac-ray escribió: |
pollas fotos ? querrías decir caralludas, que é parecido pero máis galego jaja. Impresionante como sempre, este ano penso que máis participación, e sobre todo a xente máis preparada, bravo ! o dos caixóns máis ou menos claro, pero e díficil controlar a algún listillo que se pon no primeiro para facer máis de 50 m. Eu dinlle un toque a un que estaba na segunda fila con dorsal blanco, e díxome que tiña 31 minutos en dez mil, pois vale, un caso asi entendo que se poña diante, e de feito quedou entre os dez primeiros. Pero igualmente vin a misma altura que entrou cando eu estaba chegando a casa, e por riba estaba tapandose para que non o viran, en fin, cada un demostra como é. Pequeno tirón de orellas para unha membro da federación que non deixou meterse a lolo na primeira linea e fixolle dar a volta para buscarse a vida e unha boa posición na saída. Animo a todos os que non puideron ter a súa mellor carreira, como Yolanda, Solange etc etc. Finalmente no pronostico solo fallei en Hassan, que leva uns meses dende a lesión a un menor nivel que o ano pasado a estas alturas, pero como ben dixen por aqui aínda que a algún non lle pareciu ben, alejandro y lolo están a outro nivel, pena non ter a nimo loitando con eles. Para o ano, máis e mellor. |