Xov, 01 Nov 2012, 21:45
Asunto: Re: Maratón Coruña42 de 2013
gallego escribió: |
jpenas escribió: |
Será o meu primeiro maratón, se chego sen lesionarme, e a idea (queda moito adestramento por diante)é baixar de 2h 45'! | non arrancas con un mal obxetivo para ser a primeira maraton. Non son quen para decir nada a ninguen, e menos a quen aspira a baixar de 2h45" pero si podo decir q a distancia se non lle tes respeto podeche dar unha boa lapada, de feito a min douma fai 5 anos. O ano pasado en coruña xa foi mellor a cousa, e para o ano en funcion do entreno veremos se se pode mellorar a marca do ano pasado |
Xa mo imaxino, pero o máximo que me pode pasar e quedar algo desilusionado..
Ese é o obxetivo agora q comezo a adestrar con algo de regularidade (no último ano non pasei de 1000 km). Máis cerca da maratón saberei se é factible ou non, pero penso que si!
Igual teño que tragarme as miñas palabras e conformarme con intentar baixar de 3 horas pero agardo que non sexa así, son moi tozudo
A distancia sei que é moita e sempre a un ritmo alto para baixar de 2h45, pero teño a experiencia de participar nalgunha carreira de montaña (33 km no Courel) en varios raids e non ter nunca un baixón de forzas.. A ver que sae, hai q ir adestrando pouco a pouco.. queda moito tempo!
Mellores marcas 2012
Nocturna de reis (4km): 13' 16"
Padrón (10km): 35' 23"
Próxima carreira:
Corre con nós XII+I, Pistas de Atletismo 25/11
4900 metros