xoelrod escribió: |
Meu fillo pasoúno xenial, tivemos un divertido día na ría de Noia, Felicitacións pra todos os implicados nesta festa atlética.... Daquela outra cousa sobor dos comentarios ad supra: a Carreira Popular chámase Concello de Ames -logo tamen podería correrse no Milladoiro (onde viven a maioria dos amienses)-, porque se non fora así, e pra ter un circuito enteiro polas ruas de Bertamirans, sería a sua denominación "Carreira Popular de Bertamirans", non sí? Nunca entendo os que sempre critican e lles parece mellorable calquera actividade que fan os outros, aplicando criterios pouco obxetivos para fundar estas opinións, pero bueno, cómo decía o meu avoó "o falar non ten cancelas" (menos na extinta época do calvo anano). Apertas pra todos |
AUGUSTI escribió: |
......... se trata de una carrera no de un ambulatorio o de un instituto..... ...... |
pikamoku escribió: | ||
O percorrido hai que comprender aos organizadores, que cortar unha carretera coma esa, habendo alternativa, creo que non é razonable. Con respecto ao tramo "embarrado" creo que hai que saber adaptarse ao terreo, e non todos teredes posibilidades de entrenar en sitios tan entretidos coma ese camiño. Eu nese tramo debín de pasarlle a 20 ou 30 corredores, sen cambiar de ritmo, só porque ían con medo a esnafrarse. Despois case todos me pasaron, lóxicamente. Moi bonito o ambiente con tanta xente no parque ese e un día perfecto para correr. Grazas aos organizadores. e falades de camiseta, qué camiseta? edito: e outra cousa, o percorrido é rápido pero non tiven sensación de "correr tanto" como a velocidade media que pon no champiochip. Eran case 8km? Pensando |
nikr0 escribió: |
Esta foi a carreira na que me estreei nas populares, e para min é unha carreira ben organizada e bonita. Sempre hai detalles que mellorar, por suposto. |
nikr0 escribió: |
pikamoku, eu tampouco cheirei a camiseta Polo garmin, 7.83 km |
correro escribió: |
a camiseta recollíase canda os dorsales na carpa,primeiro o dorsal e detrás a camiseta |