Foros ›
XIII Carreira Pedestre Popular Concello de Ames (4/11/2012)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2012, 21:43
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular Concello de Ames (4/11/20

xoelrod escribió:
Meu fillo pasoúno xenial, tivemos un divertido día na ría de Noia, Felicitacións pra todos os implicados nesta festa atlética....
Daquela outra cousa sobor dos comentarios ad supra: a Carreira Popular chámase Concello de Ames -logo tamen podería correrse no Milladoiro (onde viven a maioria dos amienses)-, porque se non fora así, e pra ter un circuito enteiro polas ruas de Bertamirans, sería a sua denominación "Carreira Popular de Bertamirans", non sí?
Nunca entendo os que sempre critican e lles parece mellorable calquera actividade que fan os outros, aplicando criterios pouco obxetivos para fundar estas opinións, pero bueno, cómo decía o meu avoó "o falar non ten cancelas" (menos na extinta época do calvo anano).
Apertas pra todos
e quizás porque no Milladoiro córrese a milla urbana así que correr a carreira popular polas rúas de Bertamiráns non sería nada descabellado,,,pero bueno que o recorrido a min gustóume,é un recorrido polo que entreno a miúdo e coñezo bastante ben e paréceme asequible para todo o mundo.
xoelrod

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/11
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2012, 21:51
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Popular Concello de Ames (4/11/2012)

Iso e o centralismo administrativo que tanto padecemos os galegos e tan ben lles vai os políticos con él, os cartos públicos e a administración publica esta o servizo dos habitantes, dos administrados, isa debe ser a primeira razón para calquer gasto xeral público, esgrimir razons como cabeceira de comarca, capital de provincia, capital de comunidades autónoma, demarcacións xudicias, ... e vover a espalda a única razon de ser que ten a Administración como tal: dar servizo o administrados. Recordo que no final da década do 70 loitabamos por acercar a administración os ciudadans, ise foi o motivo numero ún para descentralizar o estado desde madrid...e reamatamos duplicando un estado ca capital en santiago e os vigueses coma min (soio somos o 20% da población de Galicia, na nosa area metropolitana) non temos os mesmos servizos que a "cabeceira de comarca" por non ser capital de nada...
No me convenze o teu argumento, no e solidario cos teus veciños de concello.
Menos nestes tempos que so teñen cartos "os que teñen cartos"

Juandertaker ¿podo opinar sobre o que ti opinas e ti podes opinar sobre a miña opinión, non sí? Nos gustará ou non a opinión da outra persoa, pero estamos de acordo que ninguen pode censurar calquera opinión respetuosa.
Enton non entendo o teu comentario.
Yagus14

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/12
11 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2012, 22:36

O que da de si unha simple carreira popular :))
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1934 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2012, 22:44

Pregunta Pregunta Pregunta Pregunta
Isto non era un foro de carreiras????

Non se trata de ningún argumento. Aquí nadie fala de centralizar nada.

Só dixen un posible motivo polo que quizás a carreira se celebre en Bertamiráns e non noutro sitio, e correro dou outra opinión, igualmente valida.

Supoño que a organización será libre de escoller onde celebrar o evento, sin polemizalo dende o punto de vista político.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2012, 22:56

Baixo o meu punto de vista a carreira estivo "de 10". O percorrido era rápido e divertido, con tramo de cross moi interesante, a organización perfecta, e eso que eramos un montón entre maiores e cativos. Incluso tuveron "vista" e cambiaron un pouco os recorridos dos nenos en función da cantidade que eran. E encima camiseta, avituallamento, control por chip, kms marcados, distancia ben medida... vamos, que hoxe en día unha carreira modesta como esta ten unhas prestacións como unha grande de fai ben poucos anos.

Noraboa á organización e a todos os participantes!
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2012, 23:20

La carrera antes se celebraba alternativamente en Bertamirans un año y otro en Milladoiro. Desde hace un par de años o tres la Milla se celebra en Milladoiro y la Popular en Bertamirans. Que me corrija Derek o alguien de la FGA pero creo que esto ha sido así y desplazarnos unos Kms a un sitio o a otro no creo que nos suponga nada, el caso es que podamos de disfrutar de ambas pruebas en el municipio y que sigan realizándose además de la solidaria que organizaba el Millaraio.
Yo este año no pude acudir pero creo que la carrera de Bertamirans es magnífica, y sobre todo tiene una gran participación entre las categorías de escolares y es lo que hay que fomentar.

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2012, 0:26

Pois a carreira celebrabase antigamente alternando un ano en Milladoiro e outro en Bertamiráns, o igual que a Milla. Finalmente optaron por celebrar a Milla no Milladoiro e a carreira en Bertamiráns principalmente porque o circuito na zona de Milladoiro eran máis complicados e bastante duros. Pero a Milla celebrase cada ano no mes de xuño alí.
En canto o novo circuito, pois cambiouse porque o antigo era complicadisimo de controlar pola cantidade de cruces e a seguridade, que e o primordial, e moito maior con este novo.

Saúdos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2012, 5:29

A mi la carrera me gustó. El circuito me parece muy rápido e interesante. La orgnización en general muy bien. Las razones que indicáis para que se celebre la carrera en Bertamiráns y la milla en Milladoiro me parecen razonables, además se trata de una carrera no de un ambulatorio o de un instituto.....

Sólo pondría dos posibles sugerencias: que las salidas de los pequeños estén mejor avisadas por megafonía y quizás pensar en una salida desde un sitio un poco más amplio ya que con la alta participación, creo que se empieza a quedar pequeño.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2012, 7:47

AUGUSTI escribió:
......... se trata de una carrera no de un ambulatorio o de un instituto.....

......

Aplauso que parecese que ía aumentar o PIB de Bertamiráns por correr por alí en detrimento do Milladoiro Disimulando

O percorrido hai que comprender aos organizadores, que cortar unha carretera coma esa, habendo alternativa, creo que non é razonable.

Con respecto ao tramo "embarrado" creo que hai que saber adaptarse ao terreo, e non todos teredes posibilidades de entrenar en sitios tan entretidos coma ese camiño. Eu nese tramo debín de pasarlle a 20 ou 30 corredores, sen cambiar de ritmo, só porque ían con medo a esnafrarse. Despois case todos me pasaron, lóxicamente.

Moi bonito o ambiente con tanta xente no parque ese e un día perfecto para correr. Grazas aos organizadores. Aplauso

e falades de camiseta, qué camiseta? Pensando

edito: e outra cousa, o percorrido é rápido pero non tiven sensación de "correr tanto" como a velocidade media que pon no champiochip. Eran case 8km? Pensando

-- Chámame "ghose"
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2012, 8:48

pikamoku escribió:

AUGUSTI escribió:

......... se trata de una carrera no de un ambulatorio o de un instituto.....

......
Aplauso que parecese que ía aumentar o PIB de Bertamiráns por correr por alí en detrimento do Milladoiro Disimulando

O percorrido hai que comprender aos organizadores, que cortar unha carretera coma esa, habendo alternativa, creo que non é razonable.

Con respecto ao tramo "embarrado" creo que hai que saber adaptarse ao terreo, e non todos teredes posibilidades de entrenar en sitios tan entretidos coma ese camiño. Eu nese tramo debín de pasarlle a 20 ou 30 corredores, sen cambiar de ritmo, só porque ían con medo a esnafrarse. Despois case todos me pasaron, lóxicamente.

Moi bonito o ambiente con tanta xente no parque ese e un día perfecto para correr. Grazas aos organizadores. Aplauso

e falades de camiseta, qué camiseta? Pensando

edito: e outra cousa, o percorrido é rápido pero non tiven sensación de "correr tanto" como a velocidade media que pon no champiochip. Eran case 8km? Pensando
Esta foi a carreira na que me estreei nas populares, e para min é unha carreira ben organizada e bonita. Sempre hai detalles que mellorar, por suposto.

pikamoku, eu tampouco cheirei a camiseta Pensando

Polo garmin, 7.83 km
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4358 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2012, 9:00

Galería en El Correo Gallego
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2012, 9:28

nikr0 escribió:

Esta foi a carreira na que me estreei nas populares, e para min é unha carreira ben organizada e bonita. Sempre hai detalles que mellorar, por suposto.
supoño que preparando a do domingo Mr. Green
nikr0 escribió:

pikamoku, eu tampouco cheirei a camiseta Pensando

Polo garmin, 7.83 km
grazas, entón está ben medida

-- Chámame "ghose"
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2012, 13:56

a camiseta recollíase canda os dorsales na carpa,primeiro o dorsal e detrás a camiseta
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1934 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2012, 15:13

correro escribió:
a camiseta recollíase canda os dorsales na carpa,primeiro o dorsal e detrás a camiseta

O principio ainda non tiñan as camisetas listas, polo que os primeiros en retirar os dorsais lles avisaban de que pasasen a recollelas mais tarde. Supoño que algúns dos corredores se despistarían e outros quedarían sin avisar.

Por si alguén dos que fora o ano pasado lle sirve de consolo, repetiuse o mesmo deseño.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2012, 19:42

[/quote]

Y que lo digas, según mi gps el primer km lo hice a 3:14 y el segundo a 3:18, y a esas alturas todavía iba compacto el grupo de cabeza, pero lo que llamaba la atención es que estábamos veintitantos tíos corriendo tan panchos por debajo de 3:20, que ya es un ritmo bastante selectivo generalmente.[/quote]

eu iva un pouco por detras do grupo que comentas e piquei 3':21 e 3:23 nos primeiros kilometros,despois ralentizouse un pouco todo,pero como comentas ti a lo tonto a lo tonto nesta carreira tiñamos lebres de carallo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos