Foros ›
XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Miñortos

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/12
2 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 14:09
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de Negreira (11/11/12)

para que non che cobraran os 2 euros tiñas que ir de 8:15 a 10:30, eso foi o que me dixo a chica da ventanilla hai dous días. Entón, fun ó día seguinte e fíxeno así e xa non mos cobraron. Estaba mirando e si que estou inscrita, está todo ben...
unha cousa a meta é cerca da saída? dígoo polo de volver ós coches e eso...
estou moi nerviosa, entre a dureza da carreira e despois non controlar o sitio ufff jaja
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 14:26

correro escribió:
No banco que usa a organización para mais señas La Caixa (catalana) cobran dous euros por unha transferencia de 3 euros a unha conta súa da súa entidade,eu tamén lle saquei o papel das mans porque me parece un ATRACO e así fixenllo saber a persoa que me atendeu,o final paguei con tarxeta a través da pasarela de pago,pero moita xente non dispón dunha visa ou simplemente non quere facer uso dela e deberíano ter en contas as organizacións e non traballar con esa entidade bancaria porque moita xente non se inscribe por ese simple feito.
A solución que me dou a do banco foi que me fixera cliente da súa entidade polo cal non me cobrarían ou se fose un pago de cinco euros ou máis facelo no caixeiro automático que así non me cobraban,pero eu necesitaba facer dúas inscripcións e pretendiame cobrar 2 euros por cada unha.VERGONZOSO

Pues me parece que depende del banco van de listo, yo he pagado carreras en la caixa y ni de coña me han pedido comisiones, a ver si la oir transferencia ya se les activa un chip que dice cobrar cobrar cobra, pq yo siempre voy y digo de hacer un ingreso en una cuenta y no me lo mencionan.

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 14:49

correro escribió:
pero moita xente non dispón dunha visa ou simplemente non quere facer uso dela

Yo no pagué con Visa, con una tarjeta de débito normal... Pensando
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 15:24

A ver aclaracións...dixen Visa porque é o meu caso pero refírome a calqueira tarxeta,que hai xente que non as ten ou non quere usalas en internet...referente os dous euros si non eres cliente de la Caixa e dicir se non tes conta con eles cobran os 2 euros a tódolos ingresos de menos de 5 euros porque tes que facelos obrigatorio en ventanilla...si son de máis de 5 euros podes facelos no caixeiro e ahí non che cobran...eso foron as explicacións que me dou a Señorita tan amable que me atendeu
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 15:30

Miñortos escribió:
xa me estou acojonando...
levo solamente dous anos correndo e son bastante novata. Fun a varias carreiras, dúas veces á de santiago, que non me gustou nada pola dureza, así que en negreira vou flipar... é a miña primeira vez!!!
penso que non vou acabar antes de que pechen a saída, ajajja
bu
jajjajajaja arriba ese ánimos muller,a de Negreira é máis dura que a de Santiago a nivel percorrido pero a dureza márcala tí subindo ou baixando o ritmo,pero non te desanimes que segurísimo que o pasas ben e che gusta
Pd:a meta e no mismo lugar que a saída
gamant

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/09
0 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2012, 20:32

Hola de que hora a que hora se pueden recoger los dorsales en la prueba absoluta? gracias
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2012, 8:10

Outro que se perdea carreira,pensei que cerraba a inscricion o jueves e cando a iba a facer xa estaba cerrada,pena porque xa levaba uns aniños correndo,espero que o pasedes ben nesta bonita prova,no tema das inscricions opino que a organizacion tiña que porse da cordo co banco para non cobrar comisions asi e normal que a xente se rebote.
Davil

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/07/11
0 Carreiras
172 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2012, 9:27

gamant escribió:
Hola de que hora a que hora se pueden recoger los dorsales en la prueba absoluta? gracias

Según el reglamento:

"Todos os participantes deberán ter dorsal-chip, que o teñen que recoller no Patio do C.E.I.P. O Coto (na liña de saída) dende as 8:30 h. ás 10:15 h. ó día da Carreira."

Por cierto, échale también un vistazo a este enlace Guiño
www.correrengalicia.or...mp;t=11613
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2012, 22:15
Asunto: Re: XXXIII Carreira Popular de negreira (11/11/12)

nikr0 escribió:
Manuti escribió:
CesGti escribió:
NesLugo escribió:
Acabo de inscribirme en esta carrera por primera vez y segun lo que os estoy leyendo en el foro ya me estoy empezando a arrepentir, ademas he visto el perfil y parece muy,muy dura (como comentais). Veremos a ver si no me arrepiento en el ultimo momento y a ver como me va.

tranquilo amigo.
eu empecei nesto das populares precisamente nesata carreira o ano pasado.
iva tan petado que nin vin avituallamiento nin marcas kilometricas,pero cando acabei quedei cunhas ganas de mais que non vexas.

¿Llevas un año corriendo populares y tienes esas MMP en Media Maratón y 10000? Eres mi p... idolo!!

No sé si tienes un diario de entrenamiento, pero si lo tuvieras prometo leerlo!!

Nos vemos en Negreira!

Este home xa corría así o ano pasado, empezou en nivel avanzado Moi feliz

CesGti, un día de estos pillareiche nun 10mil Silbar

Vou barrer para a casa e decir que é a mellor carreira de Galicia, así que ninguén se me vote para atrás, que o ides a pasar dpm!

a ver,empecei nesto das carreiras populares,pero reconozo que traia unha moi boa base fisica de competir en mtb,co cal a cuestion esta en afacer as pernas a correr en vez de darlle os pedales.
Diegoevolucion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/08
226 Carreiras
327 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 8:10

Suerte a todos !!! Espero que pasemos un dia bonito de carrera !! Salud y 10km mas !!! jeje . SALUDOS !
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 11:52

Bonita carreira,aguantouse sin chover durante o percorrido e iso animaba a correr,espero repetir o vindeiro ano,noraboa a organización
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 13:22

bueno,carreira estupenda hoxe en Negreira,pese o dia de cans o tempo durante a carreira foi inmellorable.
o tira e afloxa que tiven con Nikr0 e pa recordar,como tiramos o un polo outro,si señor.
total,unha boa marca tendo en contra o trazado.
Manuti

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/11/11
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 14:16

Me ha encantado la carrera. Era mi primera vez (corriendo....en Negreira Moi feliz ). Recorrido rompepiernas, y aun asi me he quedado a solo 30 seg. de mi mejor 10km. He dosificado genial (venía avisado Molón y terminado con un buen sprint. 44:39 me parece que ponia el reloj de carrera cuando llegue.

La organización, de 10. El yogur liquido es una pedazo de idea. El circuito, duro pero bonito. Mucha gente animando, los de Negreira son peña de p... madre. Salvo lesiones, repetiré el año que viene!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 14:31

bonita carreira.
bonita mañá para correr.
boa organización.

Era a miña cuarta participación, e acadei mellor marca persoal, superando por pouco os 45 min.

Ademais , volvinlle a gañar a Norris........

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
carmo77

Maratoniano
Maratoniano
9/09/12
0 Carreiras
566 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2012, 15:51

carrera guapísima, nivelón el que había allí hoy, creo que los primeros han bajado de 30´,con esos desniveles es de fueras de serie, pena la mojada de los peques, aunque el tiempo para la absoluta ha sido bueno. Hoy quice ser prudente para que no me pasara como el otro día en samil, saliendo desde atras y yendo de menos a más, por mi reloj picado desde la salida 46:51, aunque marcaba el de la organización 47 y pocos, no se si cogeran el de paso porque el cable de detectar ya estaba en la salida. Queda señalada en obligatorias para el próximo año.

MARCAS
10km: 42min34
M.M. :1h34m55
42,195km: 3:29:31

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos