correro escribió: |
No banco que usa a organización para mais señas La Caixa (catalana) cobran dous euros por unha transferencia de 3 euros a unha conta súa da súa entidade,eu tamén lle saquei o papel das mans porque me parece un ATRACO e así fixenllo saber a persoa que me atendeu,o final paguei con tarxeta a través da pasarela de pago,pero moita xente non dispón dunha visa ou simplemente non quere facer uso dela e deberíano ter en contas as organizacións e non traballar con esa entidade bancaria porque moita xente non se inscribe por ese simple feito. A solución que me dou a do banco foi que me fixera cliente da súa entidade polo cal non me cobrarían ou se fose un pago de cinco euros ou máis facelo no caixeiro automático que así non me cobraban,pero eu necesitaba facer dúas inscripcións e pretendiame cobrar 2 euros por cada unha.VERGONZOSO |
Miñortos escribió: |
xa me estou acojonando... levo solamente dous anos correndo e son bastante novata. Fun a varias carreiras, dúas veces á de santiago, que non me gustou nada pola dureza, así que en negreira vou flipar... é a miña primeira vez!!! penso que non vou acabar antes de que pechen a saída, ajajja bu |
gamant escribió: |
Hola de que hora a que hora se pueden recoger los dorsales en la prueba absoluta? gracias |
nikr0 escribió: | ||||||
Este home xa corría así o ano pasado, empezou en nivel avanzado ![]() CesGti, un día de estos pillareiche nun 10mil ![]() Vou barrer para a casa e decir que é a mellor carreira de Galicia, así que ninguén se me vote para atrás, que o ides a pasar dpm! |