Foros ›
Behobia-San Sebastián 2012.
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2012, 5:26
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Salimos para allá, suerte a todos y a disfrutar.
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2012, 13:21
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Ola a Todos/as:

Despois de regresar desta carreira, o que me queda por dicir é que paga a pena facela unha vez na vida. O grupo de Ponteareas repetiremos. Organización impecable, e ambiente incrible nun día climatolóxicamente im-presionante.

Saú2 desde Ponteareas
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2012, 13:51
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Este ano ia sela miña terceira pero unha lesion...Ahí estaba eu en mirakruz animando a morrer... Cos dentes largos desexando estar no asfalto con vos... Para o ano senon hai novedad ahí estarei correndo que a carreirra e o ambiente ben o merece
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2012, 21:34
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Era a miña primeira Behobía, simplemente increible. Na miña corta experiencia, 2 anos, nunca podería pensar que podería vivir un ambiente tan espectacular, o do público é algo ¡¡¡ALUCINANTE!!!, é como se te levaran da man. De verdade o de Euskadi é para admirar o respecto e admiración que sinten cara o deporte popular. Non quero imaxinar se non chega a diluviar o como podería ter sido.
Recomendo a experiencia.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2012, 22:04
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Después de la paliza de viaje que nos hemos dado, del dineral gastado, con tantas carreras como hay por aquí... es normal que me pregunte (y me pregunten) si realmente vale la pena ir hasta Donostia a correr.

Que no quepa ninguna duda.

El año que viene, a por la cuarta Behobia. Y si diluvia de nuevo, que diluvie. Qué impresionante jornada popular. Gracias a todos, otra vez me he emocionado.
coroto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/11
7 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 0:15
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Tamén era a miña primeiro behobia e nunca fora a unha carrera de mais de 12 km, nin con tanta xente...nin tan lonxe!! Pero a verdade que é o que di todo o mundo, é unha experiencia increíble!! A organización perfecta e a xente caralluda, é bestial ver á xente animando a ambos lados das rúas e das estradas polas que se pasaba, animando sen parar e dándote ánimos, incluso aos do dorsal blanco que saímos de últimos.

Dicir que cando nos saímos os primeiros xa tiñan chegado á meta facía un rato (eu cheguei á meta ás 3 horas de darse a saída oficial) e a xente alí seguía animando, moi emocionante.

Como dixo o doctor slump e "se diluvia de nuevo, que diluvie", nós tamén somos do norte ;-D

Por certo, confirmado, pódense pechar algunhas estradas e as rúas para unha carreira durante toda unha mañán e non morre ninguén, comprobado!!
JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
421 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 9:43
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Bueno. Ha sido mi primera behobia. Y, después de casi una década corriendo, puedo decir sin lugar a dudas que esta carrera esta en el top 3 de mis carreras favoritas de todos los tiempos. 20 kms increíbles bajo una lluvia increíble, con unas sensaciones increíbles y con un público al que la palabra increíble se le queda corta.
El año que viene repito sin dudarlo. Si alguien se anima a montar un grupito para ir y atiborrarnos a pintxos y correr como pocas veces en la vida, yo y algun@ más estaremos en ese grupo si o si.
Y ahora, a seguir la vida normal echando de menos a San Sebastián y sus gentes....
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 15:49
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Hola:

Desde Ponteareas, con muchos frentes abiertos (maratones de Barcelona, Londres, Berlín, Boston) pensamos en el 50 aniversario de la carrera en el 2014 para repetir. Ayer por la noche, un amigo de los 4 que fuimos ya dijo que el 10 de noviembre de 2013 repetía.

No pasa nada cuando se cierran carreteras en el País Vasco, para ciclismo, patinar, correr... pero en Galicia es otra cosa por desgracia. Ellos tienen una cultura dxtiva que nosotros ajalá alcancemos algún día.
Todo llegará ( o eso esperemos)

Saludos y nos vemos en las carreras

Rama
Brie

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/11/10
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 16:27
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Mi primera Behobia,y la primera de todas porque si puedo repetiré todos los años, fija en el calendario. Absolutamente increible.La llegada parecía la meta de una etapa del tour de francia....ACOJONANTE
valdes

Novo foreiro
Novo foreiro
22/11/10
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 18:45
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Ha sido mi segunda, y desde el año pasado esta fija en mi calendario, lo desde año para mi ha sido indescriptible.
La cantidad de publico que habia a pesar de la lluvia creo que fue lo que me hizo volar y bajar mi marca 7´sobre la del año pasado, habia tramos que se me hacia un nudo en la garganta al ver a los niños empapados estirandose para chocar la mano a los corredores y llamandote por tu nombre que leian en el dorsal.
Mi más sincera enhorabuena al C.D. Fortuna.
Y a todos los gallegos que nos hemos pegado la paliza de desplazarnos hasta alli.
Nos vemos de pintxos el año que viene.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 18:54
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Hay vídeos de la llegada en www.corriendovoy.com.

Leyendo este hilo ya me está tardando la Behobia 2013. Los voluntarios llamándome por el nombre al darme el agua, el público aguantando horas bajo el chaparrón y llamándonos valientes a nosotros, una chica de la organización que nos esperaba después de la meta para aplaudirnos sonriendo uno a uno... Qué calidez, qué trato humano, qué gustazo.
cato

Novo foreiro
Novo foreiro
23/04/11
0 Carreiras
13 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 20:39
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Menudo ambientazo, impresionante la de gente que había animando (y animando de verdad, con ganas) a pesar de la mojadura que llevamos todos. Lo de nosotros es "sarna con gusto...", pero lo del público es para quitarse el sombrero. La organización perfecta, y eso que organizar a 25.000 personas representa todo un reto. La mojadura también fue apoteósica. Es una carrera para vivirla por lo menos una vez en la vida.
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 20:50
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

Esta carrera es IMPRESIONANTE. La organización es magnífica, pero lo que la hace realmente diferente es sin duda el público. Es una pasada ver con el día que hizo la cantidad de gente animando en las calles desde el primer kilómetro.
Sin duda repetiremos!!

Pd. En el Diario Vasco hay bastantes fotos pero yo no me he encontrado entre tanta multitud....

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 21:53
Asunto: Re: Behobia-San Sebastián 2012.

A miña terceira Behobia xa, impresionante coma sempre. Hai dous anos, na miña estrea, quedei abraiado co ambiente, público, que os hoteis tiveran menús especiais para o corredor, que chovendo como choveu houbexe tanto publico nas ruas, o ambiente no hotel ás 6-7 da maña antes de sair, o tren ata Behobia, a saida que é preciosa, etc, etc. O ano pasado mais do mesmo, pero como fixo bó tempo, as ruas ainda estaban mais cheas, especialmente no porto de Pasajes. E este ano, todo igual, pero tivemos a mala sorte do mal tempo, que desluciu moito a carreira, quitoulle moita xente as rúas o sábado, e a situación da feira do corredor non foi a mais axeitada. Para o ano que ven, pois non sei si irei, o viaxe é una paliza e o gasto é moi alto, e xa levo tres edicions seguidas. Dentro de dous anos, como xa dixeron antes, coa edición 50, e con 30000 corredores, pois si espero voltar. Sin dubida é unha carreira que todos deberían de facer algunha vez ña vida, a miña mellor experiencia atlética si discusión





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos