Foros ›
Autor
Mensaxe
saric

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/11/09
8 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 22:31
Asunto: Re: Chema sport

Sentidiño por favor, non troleemos nin por un lado nin polo outro. Cada un que merque onde lle pete, o que queira que pague mais polos beneficios indirectos, e que prefira que merque por internet para aforrar.
O dos prezos non ten un "medidor" fiable. Eu merquei as wave rider 14, cando xa estaban as 15, a un prezo bo, sen ser un outlet. E noutras tendas (as veces mais baratas) estaban 20-30 euros mais caras, case o mesmo prezo que o modelo do ano.
XABOU

Maratoniano
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 23:27

Bernardo coruxo...digoche o mesmo que o Rei Juan Carlos lle dixo a Chavez de Venezuela...¡¡¡por que no te callas!!!
tigreton

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/08/10
0 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 23:55

Dios acabo de perder 5 min leyendo y ahora escribiendo en este tema, que aburrida es nuestra vida.
Y yo me pregunto que habra hecho el pobre Chema, Chema eres malo muy malo
A todos nos ha pasado que en un sitio las cosas valen mas baratas y ya que estoy aburrido ejemplo un juego de Wii (Skaylander Giants) segun donde se compre la diferencia es de 71 € a 59 €.
¿porque? ¿donde lo comprarias?
Conclusion dejemos en paz al pobre Chema que seguro que lo unico que desea es ganarse la vida o a lo mejor no... quiere hacerse rico a nuestra costa... pero si yo no se ni donde queda.
Me voy a dormir que este tema me ha dado sueño. Buenas noches
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 8:52

XABOU escribió:
Bernardo coruxo...digoche o mesmo que o Rei Juan Carlos lle dixo a Chavez de Venezuela...¡¡¡por que no te callas!!!
me encanta la poemica...mañan xa poño outro tema...de todas formas teño razon...Xabou porque escribes no tema se non che inteesa...non mandes calar a nadie
tartaruga

Maratoniano
Maratoniano
18/10/09
0 Carreiras
271 Mensaxes
ourense
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 10:02

Que poca educacion????
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 10:06

tartaruga escribió:
Que poca educacion????
de quien?
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 10:35

bernardo.coruxo escribió:
TitoFlis escribió:
Mond escribió:
anpefi escribió:

Yo desconozco esa tienda y sus precios, pero seguro que si sigue adelante a pesar de esos precios supuestamente escandalosos es por algo, ya sea por falta de competencia en las proximidades, una mayor calidad de servicio y atención que les diferencia del resto, o vete tu a saber porque.

De acuerdo con todo lo dicho por anpefi, pero además añadiría algo. No creo que tenga los precios mucho más caros que cualquier otra tienda similar (tienda física, pequeño empresario, local en el centro de una urbe,...), pero aunque así fuese, tiene algo (además de lo ya comentado), que la diferencia de otras......

¡Que revierte parte de sus beneficios en el mundillo que le da de comer!

Por si alguien no lo sabía, Chema Sport colabora/patrocina con muchas organizaciones: lo hizo con GMTA, con las populares de Pontevedra, con las carreras de Orientación de la zona (tanto el dueño como su hija corren en ellas), dan beneficios a los socios de algunos clubes de la ciudad, etc.

¿Podríamos decir lo mismo de todas las tiendas de deportes de Galicia? ¿Y de las grandes superficies?

Y que conste que ni tengo intereses en el asunto, ni soy "cliente fiel" (sólo ocasional), pero sé valorar lo que hay.

Saludos.

Completamente de acordo,non e que merque moito (gustariame facelo mais) pero seguirei indo a mercar cando poida .....
e porque non mercas muito?non sera porque non podes

Tu que coño sabras lo que puedo o no ....Ya tenemos un Troll en el foro
Entre ti e mais o peluqueiro menuda semana leva o foro de Frikis.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 10:44

me encanta la poemica...

Abraiado Muerto Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 12:41

eu non insultein a nadie
Abraiado Abraiado
es un atracaodor
Silbar
Alguén dixo unha vez:uno es dueño de sus silencios y exclavo de sus palabras (ou algo así).
ulrich

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/02/10
50 Carreiras
522 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 14:17

Hay que pedir que empiece a haber carrera entre semana, que os aburris mucho.
Grande Chema
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1313 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 12:28

Din que ben ou mal, o importante é que falen de un, asi que imaxino que chema sport agradéceche esta publicidade gratuita, eu non coñecía esa tenda, pero agora cando me coincida irei mercar a ela, jaja, gracias bernardo. coruxo.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3134 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 20 Nov 2012, 12:26

Hola Bernardo.coruxo.
En este foro no se puede insultar a nadie ni dedicarse a generar polémicas sin sentido, te editamos el mensaje donde faltas al respeto Parar

Saludos.

Correr en Galicia
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 10:45

O administrador do foro invitoume a pedir disculpas por insultar, chamandolle atracador,a chema sport...pois ben retiro o insulto e pidolle disculpas publicamente.
De todas formas eu somentes queria deixar ver como algunha tenda, debido a explosion das carreiras populares, aumenta os seus marxenes escandalosamente aprovitandose de esta situacion...de todas formas reitero as miña disculpas polas formas.

PD:señor administrador o que imparte xustiza ten que ser xusto...e igualarnos a todos...porque eu tamen recibin insultos

Gracias..saudos

E creo que xenerar polemicas contribuimos todos,non fun eu solo...de todas formas para que son os foros????

Última edición por bernardo.coruxo o Ven, 23 Nov 2012, 18:38; editado 1 vez
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Ven, 23 Nov 2012, 15:28

E creo que xenerar polemicas contribuimos todos,non fun eu solo...de todas formas para que son os foros????

Pues ahora que lo dices, me viene la idea de compartir información, datos, detalles, comentarios enriquecedores pero nunca una falta de respeto, burla dañina o hacer un drama con una situación insólita o menos preciar a un tercero que no lee o no tiene ni idea de que lo esten difamando, insultando o injuriado.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos