Foros ›
Autor
Mensaxe
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2012, 1:58
Asunto: Re: Temporada de caza

fendetestas escribió:
Cita:
Tamen que me demostren que as especies vexetais non sufren

A ver, vou a intentalo.... ¿ti crees que unha leituga ten sistema nervioso? ¿crees que pode sentir medo? ¿que pode berrar de pánico? ¿que pode agocharse atemorizada ante un intento de asesinato?

Agora pensa o mesmo sobre un corzo, un raposo, un xabarín, etc...

Ti dirás...

Confuso claro, como non teñen sistema nerviosos, nin falan , nin se poden desplazar...pois xa tes dereito a comelas

¿Onde está escrito que o fin das especies vexetais sexa que ti as papes? Confuso

¿A caso os vexetais non nacen, viven, se desenvolven e reproducen ata a sua morte?? Confuso

¿Quen es ti para decidir cando unha planta ten que deixar de vivir?


Parar corzos, xabarís,lobos,... para os falsos ecoloxistas suele haber animais de primeira e de segunda. Canto máis grande e máis bonito o animal máis respecto merece... si son minúsculos, feos e tal vez de aspecto repugnante xa importan menos

¿Teñen menos dereitos que lobos ou corzos as formigas, as miñocas, os gusanos da madeira, os ratos, moscas, mosquitos, pulgas....?

Porque digo eu que esta xente tanta moralidad Molón , tantos valores éticos indiscutibles e tanta ostia... non fará discriminación entre "nuestros hermanos los animales" Guiño

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
FendeTestas

Novo foreiro
Novo foreiro
14/05/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2012, 17:26
Asunto: Re: Temporada de caza

Sobre as frases que citas, aínda que están aisladas e fora de contexto, non vexo ningunha incongruencia, ti tampouco aportas ningún argumento que as rebata... soamente un comentario burlesco, propio de quen quere evitar o debate.

Pero o seguinte post non ten desperdicio...

Mira corvo, eu non son profesor de EXB, no colexio a min me enseñaron a diferenciar ó reino animal do reino vexetal. Francamente, se non sabes diferenciar un tomate dun corzo creo que eu non vou a ser quen de explicarche nada.

Sí home sí, é o sistema nervioso concretamente o que nos capacita para sentir DOR, DOR innecesario no caso da matanza de animais... é o sistema nervisoso o que fai sentir como che pegan un tiro ou che clavan unha espada, e non home non, os vexetais non teñen sistema nervioso.

E nos alimentamos de vexetais porque NECESITAMOS comer, pero non necesitamos infundir dor innecesario para facelo, non necesitamos matar animais para alimentarnos. E se xa infundes dor por pracer, se xa matas por diversión e disfrutas de elo, sí, na miña opinión pódese asemellar a certas enfermedades mentais como a psicopatía.

¿Ti ainda crees que é o mesmo? Pois mira, colle un neno pequeno e ponlle ó lado unha mazá e un poliño pequeno, o exercicio consiste en ver qué comerá... ou a mazá ou polo contrario matará ó polo cas súas mans e o comerá crudo como faría calquer animal carníviro depredador.

Non sei se será moi complicado o exercicio, se queres podes experimentalo tí mesmo... proba a coller unha berza e un paxaro calquera, mórdeos e dime si é o mesmo.

Sei perfectamente que esta conversa non leva a ningures, básicamente porque nin sequera se manexan ben os términos. So matizar que non son ecoloxistas, quen defende a vida dos animais son animalistas, e ás veces non teñen nada que ver cos ecoloxistas.

E os veganos son persoas que non consumen ningún producto de orixe animal... tampoco é tan difícil de entender.

Boute aforrar choio... tampouco usan prendas de vestir nin zapatos de orixe animal, e sí respetan a tódolos animais... hasta ás miñocas como ti dis.

Se en vez de falar por falar buscaras información quizáis te interesarías polo tema, poderías atopar estudios moi interesantes sobre a agricultura, os costes da ganadería, etc... e sobre alimentación poderías ver que hai quen afirma que o ser humano é hervíboro.

Pero ti non, claro, ti verás mais normal sair de caza, depredar ó animal, o matas cas túas mans. o mordes e o papas aínda quente... como faría un carnívoro.... e se non sempre nos quedará a escopeta...

Oiches, eu tampouco me puiden conter a pesar e que sei que de pouco vale, non coñezo nin a un so cazador arrepentido, bueno quizáis os que se pegan tiros entre eles....

Non é nada persoal pero é que eres moi representativo do colectivo a favor da caza

Saúdos.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2012, 18:07
Asunto: Re: Temporada de caza

FendeTestas escribió:


Non é nada persoal pero é que eres moi representativo do colectivo a favor da caza

Saúdos.

Confuso Aquí acabasme de matar Sorriso , porque eu nin son cazador Nono , nin me produce ningunha satisfacción o matar animais Nono (xa sexa cazando ou matando animais domésticos ), nin considero a caza un deporte. Vivo bastante rodeado de cazadores e son a "rara avis" entre eles, a voz discordante das conversacións Indiferente Simplemente gustame porme no papel dos que teñen posturas e opinións contrarias as miñas e ver en que poden ter razón e en que non


Gracias por puntualizar, pero diferencio entre ecoloxístas, animalistas e veganos... pero solo comparto as opinións dos primeiros.
Eso non quita quen en cuestións puntuais poda diferir

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2012, 18:26
Asunto: Re: Temporada de caza

FendeTestas escribió:
Sobre as frases que citas, aínda que están aisladas e fora de contexto, non vexo ningunha incongruencia, ti tampouco aportas ningún argumento que as rebata... soamente un comentario burlesco, propio de quen quere evitar o debate.

Pero o seguinte post non ten desperdicio...

Mira corvo, eu non son profesor de EXB, no colexio a min me enseñaron a diferenciar ó reino animal do reino vexetal. Francamente, se non sabes diferenciar un tomate dun corzo creo que eu non vou a ser quen de explicarche nada.

Sí home sí, é o sistema nervioso concretamente o que nos capacita para sentir DOR, DOR innecesario no caso da matanza de animais... é o sistema nervisoso o que fai sentir como che pegan un tiro ou che clavan unha espada, e non home non, os vexetais non teñen sistema nervioso.

E nos alimentamos de vexetais porque NECESITAMOS comer, pero non necesitamos infundir dor innecesario para facelo, non necesitamos matar animais para alimentarnos. E se xa infundes dor por pracer, se xa matas por diversión e disfrutas de elo, sí, na miña opinión pódese asemellar a certas enfermedades mentais como a psicopatía.

¿Ti ainda crees que é o mesmo? Pois mira, colle un neno pequeno e ponlle ó lado unha mazá e un poliño pequeno, o exercicio consiste en ver qué comerá... ou a mazá ou polo contrario matará ó polo cas súas mans e o comerá crudo como faría calquer animal carníviro depredador.

Non sei se será moi complicado o exercicio, se queres podes experimentalo tí mesmo... proba a coller unha berza e un paxaro calquera, mórdeos e dime si é o mesmo.

Sei perfectamente que esta conversa non leva a ningures, básicamente porque nin sequera se manexan ben os términos. So matizar que non son ecoloxistas, quen defende a vida dos animais son animalistas, e ás veces non teñen nada que ver cos ecoloxistas.

E os veganos son persoas que non consumen ningún producto de orixe animal... tampoco é tan difícil de entender.

Boute aforrar choio... tampouco usan prendas de vestir nin zapatos de orixe animal, e sí respetan a tódolos animais... hasta ás miñocas como ti dis.

Se en vez de falar por falar buscaras información quizáis te interesarías polo tema, poderías atopar estudios moi interesantes sobre a agricultura, os costes da ganadería, etc... e sobre alimentación poderías ver que hai quen afirma que o ser humano é hervíboro.

Pero ti non, claro, ti verás mais normal sair de caza, depredar ó animal, o matas cas túas mans. o mordes e o papas aínda quente... como faría un carnívoro.... e se non sempre nos quedará a escopeta...

Oiches, eu tampouco me puiden conter a pesar e que sei que de pouco vale, non coñezo nin a un so cazador arrepentido, bueno quizáis os que se pegan tiros entre eles....

Non é nada persoal pero é que eres moi representativo do colectivo a favor da caza

Saúdos.





Jajajajajajajajaja.

Casi me parto el culo al leer esto.

Resulta que tantos años y tanta gente estudiando la teoría de la evolución humana y llegas tu y pretendes resumirlo con este ejemplo.

Pues yo a ese pobre niño le voy a poner delante la manzana, el pollo y una onza de chocolate, y a ver que escoje. Entonces resulta que el ser humano no es ni carnívoro ni hervívoro, es "chocolatívoro". Muro Muro

Es mejor tomárselo a coña.

Lo cierto es que tu post me ha parecido con un cierto tonito de superioridad y de poseedor la verdad absoluta.

En fin, lo dicho, ni voy a cambiar a nadie, ni nadie me va a cambiar.

Un saludo.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2012, 20:00
Asunto: Re: Temporada de caza

FendeTestas escribió:
... e sobre alimentación poderías ver que hai quen afirma que o ser humano é hervíboro.

.

Certo, tamen che podo presentar persoas que afirman que a Terra é plana.

Imos ver, o ser humano leva miles de anos alimentandose de carne, de vexetais e de froitos. A partir de ahí, ¿que tonteria é esa de que somos hervíboros? miles de anos dunha conducta non valen como proba

O ser humano era carroñeiro antes de cazar, despois alternaba as duas conductas e coa mellora da tecnoloxía pasou a centrarse na caza. Despois a caza pasou a ser unha actividade complementaria , cando comezaron a domesticacion dalgunhas especies. Todo esto complementado conxuntamente con alimentos de orixen vexetal. Pero decir que o ser humano é hervíboro carece de todo fundamento Indiferente

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
FendeTestas

Novo foreiro
Novo foreiro
14/05/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 0:40
Asunto: Re: Temporada de caza

corvo, O que afirmas en realidade é a versión sinxela que sempre nos quixeron enseñar, e coller o camiño sinxelo.

O ser humano sí actuou como carroñeiro en tempos pasados pero porque non tiña outra forma de alimentarse, non coñecía como traballar a terra nin sequera recolectaba nos comezos. cazar apenas cazou nunca, esos debuxos de homes con lanzas tras mamuts e cousas raras saberás que está mais que demostrado que eran "soños", "imaxinacións" dos homes de aquel tempo. Nunca fumos cazadores porque a nosa complexión non é a de un cazador, non tes mais que mirar á natureza e fixarte nos depredadores... a ver en qué nos parecemos.

O humano nunca foi capaz de cazar por sí só, menos o é agora que sabemos (deberíamos de saber) cultivar a terra e vivir en armonía co medio... abatir a tiros a un xabarín non é cazar... é un asasinato, pegar uns perdigonazos ó chou a ver se caen perdices non é cazar, é unha masacre... iso pasando por alto o detalle de que realmente quen caza non é o humano, senon o can de caza que o acompaña.... esos cans que tanto aman (teño un podenco abandoado por un deses amantes do can)

A complexión humana aseméllase moito mais á de un hervíboro que á de un carnívorio. O carnívoro por exemplo ten dixestións moi rápidas e asimila moi poucos nutrientes do que come... os humans temos dixestións lentas (e pesadas cando por exemplo se carga de mais co churrasco ¿ou non?)... o carníviro nútrese rápidamente e tamén expulsa rápidamente os residuos... nós podemos estar ata unha semana para eliminar toralmente os restos dunha enchenta de carne.

Por certo, e para evitar o tema dos "omnívoros"... prácticamente calquer animal pode comer calquer cousa... por poñer un exemplo eu vin cos meus propios ollos a ovellas comer carne cruda, e pensamos que era porque viviían nunca finca con cans e imitaban o comportamento dos cans... o hervíboro pode comer carne e tamén sabemos que os carnívoros tamén comen froita etc...

Agora ben...lanzo unha pregunta... pode vivir un carnívoro (por exemplo un can) comendo so vexetais e sen carne...a resposta é non.

Pode un hervíboro (atrévome a decir que o ser human) vivir (e moi saludablemente) sen comer carne... bueno, eu diría que sí

Non ten mais sentido pensar que realmente o home é hervíboro e sinxelamente comíamos carroña porque era o que víamos... realmente o ser de aquel tempo ollaba os cazadores como as ovellas ós cans que papaban a carne.

A tradición penso que realmente non xustifica nada, a historia está chea de exemplos de tradición absolutamente lamentables.

De todas formas, corvo un pracer debatir contigo.... e ben que se che nota que che vai o rollo de "levar a contraria" e ser o que pensa distinto, créeme, sei do que falas Guiño

FREE-RUNNER la verdad no sé si esperas respuesta a tu último post, ni aportas ni preguntas nada, y además como según tú nada te va a hacer cambiar de opinión... pues nada, hasta otra Silbar
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2012, 19:00
Asunto: Re: Temporada de caza

FendeTestas escribió:


O ser humano sí actuou como carroñeiro en tempos pasados pero porque non tiña outra forma de alimentarse, non coñecía como traballar a terra nin sequera recolectaba nos comezos. cazar apenas cazou nunca, esos debuxos de homes con lanzas tras mamuts e cousas raras saberás que está mais que demostrado que eran "soños", "imaxinacións" dos homes de aquel tempo. Nunca fumos cazadores porque a nosa complexión non é a de un cazador, non tes mais que mirar á natureza e fixarte nos depredadores... a ver en qué nos parecemos.


Aquí xa me tocas a fibra sensible Guiño . Non andas moi alonxado da explicación, pero igual chegou distorsionada. As pinturas as que te refires eran realizadas normalmente polo "chaman" do grupo. Estes realizabanas (esta é a explicación aceptada) en estado de "trance", despois de inxerir distantas sustancias... de ahi que fales de "soños" "imaxinacións".
A sua mente non estaba ainda tan avanzada como para representar situacións imaxinarias que non tiveran presenciado na vida real.

Ademais ahí esta todas as ferramentas e útiles de pedra, tamen en oso, que se teñen rexistrado. Bifaces para cortar e raspar carne e peles de animais, puntas de frecha, puntas para lanzas....

Nos comezos do ser humano moderno, este non podia cazar grandes animais porque non tiña a tecnoloxia adecuada, si o fixo máis adiante cando elaborou útiles que lle permitian cazar a distancia, ademais de estratexias para atacar en grupo ó animal en cuestión.

Evidentemente non temos características físicas que nos permitan cazar, a non ser pequenos animais, pero si a natureza nos dotou de habilidades para crear útiles que nos permiten cazar. Igualmente que outras especies cercanas a nos teñen a capacidade para utilizar ferramentas simples


Si me falas de datas anteriores ao home moderno, ou aos primeiros tempos deste, cando non dominaba a fabricación de útiles e ferramentas, pois...evidentemente daquela o home non era cazador.

Dicir que o home nunca foi cazador e despreciar unha longa etapa de moitos miles de anos

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
FendeTestas

Novo foreiro
Novo foreiro
14/05/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 1:15
Asunto: Re: Temporada de caza

Cita:
Evidentemente non temos características físicas que nos permitan cazar, a non ser pequenos animais, pero si a natureza nos dotou de habilidades para crear útiles que nos permiten cazar. Igualmente que outras especies cercanas a nos teñen a capacidade para utilizar ferramentas simples

Estasme a dar a razón, admites que non temos características de cazadores... ademais de todo o que apuntei podería añadir que a nosa vista é unha pataca, o olfato para seguir rastros é inútil, salibamos como puchos... sudamos, en fin... que nos parecemos bastante mais a un corzo que a un leopardo... iso está claro. E se aínda así se comemos carne e non nos nutre debidamente... afirmar que o ser humano é un depredador non ten xeito... so demostra que se fai por diversión, vicio, pracer, saborear a carne ou vai ti a saber o qué...

Que logremos a capacidade de elaborar armas non nos convirte en asasinos á especie por definición, porque por construir podemos construir ata bomas atómicas.

En resumen pola miña parte, despois de todo o exposto:

1.- o ser humano non corresponde morfolóxicamante co perfil de cazador, é todo o contrario.

2.- Por suposto que pode e come carne, pero non podería vivir so comendo carne e sí cunha alimentación soamente vexetal.

3.- Os argumentos dos cazadores para defender as bondades da caza son falsos, o home caza por pracer e diversión... de feito é o único ser que fai moitas outras cousas despreciables que non se verían no resto do reino animal.. pero eso xa é outra historia Pensando


O resto está xa dito, eu xa sei que ningún cazador deixará de cazar por leer cousas de este tipo, pero chegará un momento en que as futuras xeracións sentirán vergonza do exterminio de animais por diversión... so basta recordar que hasta non fai moitos anos tamén comerciábamos con vidas humanas.

corvo o ser humano foi carroñeiro durante miles de anos, nunca foi un cazador. Decir que a facultade de elaborar armas que lle permitiu matar animales para comer o convirte en cazador non ten sentido.

¿O home é un ser voador?

Porque conseguimos útiles para poder voar... pero me da a min si nos tiramos dun barrancos o choio non vai sair ben... pois deixemos a un home en pelotas no monte que ataque un xabarín... a ver quen gaña Molón
.

Nada mais, vémonos polo monte Bailar ... e os que vaiades con escopeta sabede que tedes todo o meu desprecio.

Saúdos.
Dancha

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/11
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 1:28
Asunto: Re: Temporada de caza

Hoy en la Voz
"vecino de a Pobra tiroteado cuando recogía setas en el monte"

Insisto en el peligro de andar por el monte los días de caza y una vez más se demuestra quién es el más peligroso.
Cuidado¡¡¡¡
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 22:09
Asunto: Re: Temporada de caza

FendeTestas escribió:
Cita:
Evidentemente non temos características físicas que nos permitan cazar, a non ser pequenos animais, pero si a natureza nos dotou de habilidades para crear útiles que nos permiten cazar. Igualmente que outras especies cercanas a nos teñen a capacidade para utilizar ferramentas simples

Estasme a dar a razón, admites que non temos características de cazadores... ademais de todo o que apuntei podería añadir que a nosa vista é unha pataca, o olfato para seguir rastros é inútil, salibamos como puchos... sudamos, en fin... que nos parecemos bastante mais a un corzo que a un leopardo... iso está claro. E se aínda así se comemos carne e non nos nutre debidamente... afirmar que o ser humano é un depredador non ten xeito... so demostra que se fai por diversión, vicio, pracer, saborear a carne ou vai ti a saber o qué...

Que logremos a capacidade de elaborar armas non nos convirte en asasinos á especie por definición, porque por construir podemos construir ata bomas atómicas.

En resumen pola miña parte, despois de todo o exposto:

1.- o ser humano non corresponde morfolóxicamante co perfil de cazador, é todo o contrario.

2.- Por suposto que pode e come carne, pero non podería vivir so comendo carne e sí cunha alimentación soamente vexetal.

3.- Os argumentos dos cazadores para defender as bondades da caza son falsos, o home caza por pracer e diversión... de feito é o único ser que fai moitas outras cousas despreciables que non se verían no resto do reino animal.. pero eso xa é outra historia Pensando


O resto está xa dito, eu xa sei que ningún cazador deixará de cazar por leer cousas de este tipo, pero chegará un momento en que as futuras xeracións sentirán vergonza do exterminio de animais por diversión... so basta recordar que hasta non fai moitos anos tamén comerciábamos con vidas humanas.

corvo o ser humano foi carroñeiro durante miles de anos, nunca foi un cazador. Decir que a facultade de elaborar armas que lle permitiu matar animales para comer o convirte en cazador non ten sentido.

¿O home é un ser voador?

Porque conseguimos útiles para poder voar... pero me da a min si nos tiramos dun barrancos o choio non vai sair ben... pois deixemos a un home en pelotas no monte que ataque un xabarín... a ver quen gaña Molón
.

Nada mais, vémonos polo monte Bailar ... e os que vaiades con escopeta sabede que tedes todo o meu desprecio.

Saúdos.





Menos mal que ya te calé con tu primer comentario y nuevamente me estás dando la razón.

No se puede razonar con un "radical".

Dios mío, perdóname por ser tan imperfecto, soy un chico malo, muy malo, un pecadorrrr de la pradera, jarrrrl, y un fistro, no puedorrrrllllll.

Es que es mejor tomárselo a coña.

Y siento mucho lo del pobre señor que iba recogiendo setas y le resultó herido de un disparo. Espero que se recupere pronto.

Un saludo a todos, menos a los que me desprecian Silbar Silbar
FendeTestas

Novo foreiro
Novo foreiro
14/05/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 23:41
Asunto: Re: Temporada de caza

Mira, para razonar primero hay que argumentar y tú no has dado ni in solo argumento en todo el hilo...

¿quieres que te tome en serio con argumentos como este?

"Dios mío, perdóname por ser tan imperfecto, soy un chico malo, muy malo, un pecadorrrr de la pradera, jarrrrl, y un fistro, no puedorrrrllllll.


Oye en humor además vas a la "última" Sorriso

No es suficiente con sentirlo, no es suficiente con lamentarse por la desgracia del hombre que recogía setas (que por desgracia es un ejemplo de muchos)

Hay que prevenirlo y la mejor forma de prevenirlo es evitar los asesinatos en el monte eliminando las cacerías.

Y sí, desprecio a los cazadores, motivos me sobran.


Fdo. un "radical" Demo Disimulando
FREE-RUNNER

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/10/11
0 Carreiras
693 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 0:51
Asunto: Re: Temporada de caza

Vamos a ver.

En primer lugar decirte que me da igual lo que pienses de los cazadores, ya se ve que eres todo un ejemplo de tolerancia y transigencia.

En segundo lugar ya he expuesto varios argumentos de por qué me gusta la caza y por que pienso que es necesaria, pero lo he hecho a riesgo de ser pesado y aburrir al personal, y para rebatir ciertas opiniones que se han expresado aquí, pero está claro que todos somos mayorcitos y tenemos claras nuestras ideas, y por mucho que argumentemos, no vamos a cambiarlas, porque si yo expongo razones a favor de la caza, tu me contestarás con razones en contra, y así estaremos hasta aburrirnos, y ni este es el lugar, ni tengo tiempo ni ganas de hacerlo, así que por eso dejo la cosa como está.

Y en último lugar, creo que deberías ir al cuartel de la Guardia Civil a denunciar tanto asesinato y tanta matanza, seguro que si les expones "tus argumentos" te dan la razón fijo.

En fin, yo paso del tema, y el que salga al monte que tenga mucho cuidado, que hay mucho loco suelto.

Un saludo.
rcc

Montañés
Montañés
22/01/07
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 11:03
Asunto: Re: Temporada de caza

Parece mentira en un foro de carreras por montaña que sea este el tema más debatido, tema sin futuro no habrá acercamiento entre posturas, Muro
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 21:25
Asunto: Re: Temporada de caza

rcc escribió:
tema sin futuro no habrá acercamiento entre posturas, Muro

Non creas FREE- RUNNER (do bando dos cazadores) e Fendetestas (do bando dos animais non humanos) atizaronme por igual a min Ríndose

Normal son do bando pobre Triste , dos defensores de zanahorias, leitugas e demais vexetais inutiles que non sufren nin sinten nin padecen... e asi todo o mundo pode papalos sin remordemento (os veganos en ensalada, os cazadores para acompañar o guiso de corzo Guiño ).

Mola máis apadriñar un oso panda que un triste e apático vexetal, que nin a patiña sabe dar Indiferente

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2012, 23:23
Asunto: Re: Temporada de caza

Cándido escribió:
Publicado: Lun, 29 Oct 2012, 23:49
Pues eso, si salís al monte a correr o caminar en temporada de caza, ¡tened cuidado ahí fuera!
Mueren dos jóvenes en sendas batidas de jabalíes en Vila de Cruces y Vilalba

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos