Mér, 14 Nov 2012, 12:47 Asunto: Re: Outro tramposo. Desta vez na XVII Carreira S.Martiño de Bueu
También digo que sobre todo en carreras navideñas, he visto a mucha gente atajar o esperar a que vuelvan a pasar, que no está bien, por respeto a los que realizan todo el recorrido aunque lleguemos de los últimos, pero por lo menos respetaban a los primeros y se introducían del medio hacia el final, por lo menos tenían la decencia de optar al podio
Mér, 14 Nov 2012, 13:44 Asunto: Re: Outro tramposo. Desta vez na XVII Carreira S.Martiño de
Ostras, a min pasoume algo parecido, cheguei a meta abafando e cando me pusen na fila, de vez en cando chegaba un dende atrás e póñiase diante. E iso que eu estou no posto 158 e tampouco me importou tanto. Pero estou alucinando coa xente, menos mal que era unha carreira popular e que non nos xogábamos moito.
Mér, 14 Nov 2012, 15:03 Asunto: Re: Outro tramposo. Desta vez na XVII Carreira S.Martiño de
O deste non é unha equivocación ,. Levo moito tempo vendo xente ( me incluio) que se retira nas carreiras e non entra a meta por que sí. De facelo, se lle dice ós que están controlando a chegada e non se fai o "longuis" coma fixo este. Hai testigos.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos