Foros ›
XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 16:33
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

Bubela escribió:


Pero como o 95% dos que a corremos somos populares, tanto ten un pouco máis ca un pouco menos.

No es que no haya leido el resto Guiño pero me quedo con esta parte... porque a la vez que estoy de acuerdo contigo, ya que le probelma de la salida nos afecta sobre todo a esos que andamos entre 36 y 50 por aquello de hacer marca personal..... creo que el San Martiño esta concebida como una gran carrera popular... quiza los cajones quitarian esa caracteristica....
me explico... al final y al acabo es parte de la prueba.... decidir entre jugarsnosla desde atras (temerario) o salir frios por estar parados ya bastantes minutos antes de la salida... Silbar Sorriso
es decir es parte de la carrera... como el clima, el frio, la lluvia.... Angel
la tactica de salida !

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 16:35
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

toledano escribió:
Pues mirad, ya que estamos, yo tengo dos reflexiones/pregunta sobre esta carrera:

No me importa que crezca en participación si se le da una solución al embotellamiento de salida,(se admiten ideas)

Qué os parecería que dejase de ser gratuita?

Querido Toledano...
tambien se podria ver como una caracteristica mas de la carrera....
estrategia de salida... Sorriso
En la F1 no solo cuenta el coche o el piloto... hay que decidir gomas, cambios, entradas en boxes ... Guiño

Los cajones podrian ayudar pero el trazado... Km 1-2 psando por Puente Romano no ayudan a deshacer el embudo..
la carrera es asi...
Sorriso

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
rubenas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Polígono de San Cibrao das Viñas
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 17:08
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

OSCAROURENSE escribió:
toledano escribió:
Pues mirad, ya que estamos, yo tengo dos reflexiones/pregunta sobre esta carrera:

No me importa que crezca en participación si se le da una solución al embotellamiento de salida,(se admiten ideas)

Qué os parecería que dejase de ser gratuita?

Querido Toledano...
tambien se podria ver como una caracteristica mas de la carrera....
estrategia de salida... Sorriso
En la F1 no solo cuenta el coche o el piloto... hay que decidir gomas, cambios, entradas en boxes ... Guiño

Los cajones podrian ayudar pero el trazado... Km 1-2 psando por Puente Romano no ayudan a deshacer el embudo..
la carrera es asi...
Sorriso

Eso es, el primer paso por el puente romano es imposible de arreglar sin cambiar el trazado.

Tengo dos problemas para correr, uno la pierna izquierda y el otro la pierna derecha.
Mi Web
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 17:20
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

rubenas escribió:
OSCAROURENSE escribió:
toledano escribió:
Pues mirad, ya que estamos, yo tengo dos reflexiones/pregunta sobre esta carrera:

No me importa que crezca en participación si se le da una solución al embotellamiento de salida,(se admiten ideas)

Qué os parecería que dejase de ser gratuita?

Querido Toledano...
tambien se podria ver como una caracteristica mas de la carrera....
estrategia de salida... Sorriso
En la F1 no solo cuenta el coche o el piloto... hay que decidir gomas, cambios, entradas en boxes ... Guiño

Los cajones podrian ayudar pero el trazado... Km 1-2 psando por Puente Romano no ayudan a deshacer el embudo..
la carrera es asi...
Sorriso

Eso es, el primer paso por el puente romano es imposible de arreglar sin cambiar el trazado.
A la segunda pregunta, nadie responde ?::-; Silbar

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 17:28
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

rubenas escribió:
OSCAROURENSE escribió:
toledano escribió:
Pues mirad, ya que estamos, yo tengo dos reflexiones/pregunta sobre esta carrera:

No me importa que crezca en participación si se le da una solución al embotellamiento de salida,(se admiten ideas)

Qué os parecería que dejase de ser gratuita?

Querido Toledano...
tambien se podria ver como una caracteristica mas de la carrera....
estrategia de salida... Sorriso
En la F1 no solo cuenta el coche o el piloto... hay que decidir gomas, cambios, entradas en boxes ... Guiño

Los cajones podrian ayudar pero el trazado... Km 1-2 psando por Puente Romano no ayudan a deshacer el embudo..
la carrera es asi...
Sorriso

Eso es, el primer paso por el puente romano es imposible de arreglar sin cambiar el trazado.

la opcion seria seguir por la av marin... pero....
ya no seria el san martiño...

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 17:29
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

Toledano... lo de dejar de ser gratuita......
Es un problema, pero una realidad.... que tarde o temprano se dara...
Si hay que elegir entre de pago (minimo) o que desaparezca.. pues calcula mi respuesta....

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 17:30
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

Estimado Toledano,inda a riesgo de que me caiga algún pao,penso que non me importaría pagar(sin pasarse claro) pra garantizar a sua continuidade,e mais,son da opinión que as cousas que nos tocan o bolsillo valoranse algo mais. Pensando
Saudos
AATLUGO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/02/11
0 Carreiras
186 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 17:56
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/1

Se debería cobrar por participar en la San Martiño,y no por reducir el número de participantes,sino porque al ser gratis mucha gente se apunta y luego no van....con lo agravante que es para la organización(tiene que tener bebidas,camisetas y demás dependiendo de los inscritos).

Cobrar aunque fueran 3 ó 5 euros,haría que no todo el mundo se inscribiera alégremente y sino para paliar los gastos que ocasiona la gente que finalmente no participa.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1310 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 18:04
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

Estou totalmente de acordo no tema do pago, e si non o precisan pois igualmente, 2 euros, 1 para a organización e outro para alguha acción solidaria por exemplo, asi evitarian tantas ausencias de inscritos.
mra94

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
0 Carreiras
420 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 18:20
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

cajones no hay, pero dorsales preferentes creo que si y eso es buenoo! alguien que vaya buscando una marca sub 35, por poner un ejemplo, salga con 2 mil personas delante no seria normal , asique lo de unos dorsales preferentes que t obligana tener sub 36 en la san martiño anterior da un plus!
Mi dorsal es rojo .. y el vuestroo?
AATLUGO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/02/11
0 Carreiras
186 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 18:32
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

mra94 escribió:
cajones no hay, pero dorsales preferentes creo que si y eso es buenoo! alguien que vaya buscando una marca sub 35, por poner un ejemplo, salga con 2 mil personas delante no seria normal , asique lo de unos dorsales preferentes que t obligana tener sub 36 en la san martiño anterior da un plus!
Mi dorsal es rojo .. y el vuestroo?
Entre casi 5.500 participantes,¿cuántos bajan de 36M?.....Muy pocos.Yo en este asunto veo una discriminación muy grande hacia los demás,porque los que pretenden bajar de 40M,por ejemplo(que es estar casi seguro entre los 500 primeros),que tienen, ¿qué colocarse media hora antes en la salida sino quieren salir en la cola?. Disimulando
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 20:26
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

Xa pasou o tempo no que as carreiras que non cobraban eran máis valoradas que as de non pago. Creo que xa o ano pasado opinei que se non pagamos os corredores os paganos pasan a ser tódolos cidadáns cos seus impostos. Porque as que lle chamamos gratuitas serano para nos pero alguén terá que pagar a factura.
Aínda quedan algúns nostálxicos que só acuden as carreiras gratuítas. Se seguen na súa teima pronto terán que deixar a competición. Non será que a san martiño teme cobrar por mor de baixar a participación?
Teño participado en xa non sei cantas edicións (cando iba por san francisco, cando acababa na alameda...) e é unha carreira magnifica. Pero non entendo a obsesión de ser os primeiros na cantidade de xente apuntada. Digo eu que poderían chamar por exemplo os escolapios de Monforte e ampliar polo menos en 1000 máis a participación.
Ah! e os nenos tamén deberían cobrarlle aínda que fora só un euro así os que apuntan a mil e só van cincocentos pensaríano antes.
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2012, 23:59
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

ufff escribió:
Xa pasou o tempo no que as carreiras que non cobraban eran máis valoradas que as de non pago. Creo que xa o ano pasado opinei que se non pagamos os corredores os paganos pasan a ser tódolos cidadáns cos seus impostos. Porque as que lle chamamos gratuitas serano para nos pero alguén terá que pagar a factura.
Aínda quedan algúns nostálxicos que só acuden as carreiras gratuítas. Se seguen na súa teima pronto terán que deixar a competición. Non será que a san martiño teme cobrar por mor de baixar a participación?
Teño participado en xa non sei cantas edicións (cando iba por san francisco, cando acababa na alameda...) e é unha carreira magnifica. Pero non entendo a obsesión de ser os primeiros na cantidade de xente apuntada. Digo eu que poderían chamar por exemplo os escolapios de Monforte e ampliar polo menos en 1000 máis a participación.
Ah! e os nenos tamén deberían cobrarlle aínda que fora só un euro así os que apuntan a mil e só van cincocentos pensaríano antes.

Boa reflexión, ó meu entender

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
479 Carreiras
3710 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 0:13
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/12)

gallego escribió:
mra94 escribió:
ulrich escribió:
Me parece muchisima gente la inscrita aqui están incluídos los chavales?
noo . con los chavales la inscripcion roza los 9000 inscritos , record absoluto de la prueba...
Tremendoo , si ya era junto a la de Santiago las dos grandes de galicia, creo que se mete sin duda entre las mejores de españa en cuanto a participacion, y recordar que es orense , no es madrid ni barcelona, lo que tiene mas merito.
Aver que tal la organizacion......
Ehh, que dentro de los inscritos en championchip, si que figuran niños, por lo menos el mio si aparece. Aunque no dudo que haya niños inscritos de otro modo, y se roce los 9000.

E que a min parecíame unha barbaridade 5456 inscritos, se están os nenos inscritos por championchip, xa me cadra bastante.
O malo de todas formas, vai ser que o ser gratuita un 25%-30% dos inscritos posiblemente non participen.
Nanaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/10
40 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2012, 0:47
Asunto: Re: XXXVI Carreira Popular do San Martiño, Ourense (18/11/1

Pois un que debuta na clasica ourensana, teño moitas gañas, levando correndo un tempo xa repetin varias carreiras (e tripitin, caso Andar e Correr Baiona) pero o ano pasado non tiven a sorte de correr en San Martiño. A ver qué tal se da, estiven o finde pasado en Ourense e facía un frío de carallo, ademáis de que vin nunha das rúas principais unha pancarta que cubría toda a rúa anunciando a carreira... motivación!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos